Dostawa serwerów w ramach rozbudowy środowiska OVM

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-08 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565593-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a.Zakup rozbudowy infrastruktury środowisk OVM Zamawiającego. Infrastruktura Zamawiającego podlegająca rozbudowie opisana jest w pkt 2. Rozbudowa infrastruktury musi spełniać wymagania opisane w pkt 3 OPZ/FOT
b. Usługa dostawy i instalacji infrastruktury, spełniająca łącznie, wymagania określone w pkt. 4 OPZ/FOT
c. Usługa wdrożenia, spełniająca wymagania określone w pkt. 5 OPZ/FOT
d. Usługa serwisu technicznego rozbudowy, spełniająca łącznie, wymagania określone w pkt. 6 OPZ/FOT
e. Zakup, dostawa i instalacja opcjonalnej rozbudowy (w ramach prawa opcji). Rozbudowa musi spełniać wymagania określone w pkt. 7 OPZ/FOT
Przedmiot zamówienia określają:
Załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy,
Załącznik nr 4 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) / Formularz oferty technicznej (FOT)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8e2aca3e-a89d-4648-9f3c-b7b6625e4acb
Biuletyn 565593-N-2018
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.bgk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres BGK, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów w ramach rozbudowy środowiska OVM
Numer referencyjny DZZK.52.DI.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: a.Zakup rozbudowy infrastruktury środowisk OVM Zamawiającego. Infrastruktura Zamawiającego podlegająca rozbudowie opisana jest w pkt 2. Rozbudowa infrastruktury musi spełniać wymagania opisane w pkt 3 OPZ/FOT b. Usługa dostawy i instalacji infrastruktury, spełniająca łącznie, wymagania określone w pkt. 4 OPZ/FOT c. Usługa wdrożenia, spełniająca wymagania określone w pkt. 5 OPZ/FOT d. Usługa serwisu technicznego rozbudowy, spełniająca łącznie, wymagania określone w pkt. 6 OPZ/FOT e. Zakup, dostawa i instalacja opcjonalnej rozbudowy (w ramach prawa opcji). Rozbudowa musi spełniać wymagania określone w pkt. 7 OPZ/FOT Przedmiot zamówienia określają: Załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy, Załącznik nr 4 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) / Formularz oferty technicznej (FOT)
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 48
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - minimum 2 (dwa) zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, polegające na dostarczeniu i/lub wdrożeniu i/lub serwisie serwerów, o wartości co najmniej 500 000 zł brutto każde. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko dostawy wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by okres świadczenia dostawy do terminu składania ofert był nie krótszy niż 12 miesięcy, a wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert była nie mniejsza niż 500.000,00 złotych brutto. Jeśli wartość zamówienia określona została w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich, opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia o następujących kwalifikacjach: • 2 (dwiema) osobami posiadającymi certyfikaty inżynierskie w zakresie technologii serwerowych dla których świadczony będzie serwis; • 2 (dwiema) osobami posiadającymi certyfikaty inżynierskie w zakresie wirtualizacji OVM for X86; • 2 (dwiema) osobami posiadającymi certyfikaty w zakresie systemu Red Hat - Red Hat Certified Engineer (RHCE), lub równoważne. Przez certyfikat równoważny należy rozumieć certyfikat, który jest analogiczny, co do zakresu z certyfikatami wskazanymi z nazwy, czyli dotyczy analogicznej dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat oraz posiada analogiczny stopień poziomu kompetencji i doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu. W szczególności powinien być potwierdzony egzaminem, o ile taki certyfikat równoważny musi być potwierdzany egzaminem. Przy czym Zespół Wykonawcy powinien składać się z minimum 2 osób, dopuszczalne jest w takim przypadku posiadanie przez jedną osobę trzech certyfikatów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma Zakupowa”, „Platforma” lub „System”). Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe/gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji. Szczegóły dotyczące prawa opcji zawarte są w IPU oraz OPZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu;
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 6 do SIWZ. 3) wykazu „Potencjał kadrowy” tj. osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór – załącznik nr 7 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 08.06.2018 r. o godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • w gwarancjach bankowych; • w gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku składania oferty w formie papierowej dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. Składając ofertę w formie elektronicznej Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie elektronicznej lub papierowej. • w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/52/DI/2018” Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp tj.: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 8. Wadium przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Zamawiający nie pobiera prowizji za przelew środków pieniężnych celem zwrotu wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 126. IPU (zał. nr 1 do SIWZ) Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w Umowie Zmiany Umowy są dopuszczalne w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w poniższym zakresie: 1) zmian wynikających z zaistnienia siły wyższej; 2) warunków realizacji usług w przypadku, gdy u Stron wystąpią: zmiany w strukturze organizacyjnej, zmiany w procesach biznesowych, zmiany technologiczne lub zmiany godzin pracy; 3) warunków świadczenia usług wynikających ze zmian zewnętrznych pozostających poza kontrolą i wpływem Zamawiającego; 4) zmiany powszechnie obowiązującego prawa lub zmiany lub wejście w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez Podmioty Nadzoru; 5) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (w szczególności w wyniku przekształcenia, przejęcia); 6) uzasadniona przyczynami technicznymi lub technologicznymi konieczność zmiany sposobu realizacji Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie, przy czym realizowane usługi lub Dostawy muszą spełniać minimalne wymagania określone w Ofercie Wykonawcy, w tym dodatkowe, korzystne dla Zamawiającego, jeżeli Wykonawca je zaproponował; 7) zmiany w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie; 8) zmiany dotyczące sposobu wykonania zamówienia, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie; 9) sposób wykonania przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zobowiązań wynikających z Umowy może ulec przesunięciu, w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających ich terminowe wykonanie, a których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie; 10) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 11) w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, polegających w szczególności na przejęciu lub połączeniu z innym podmiotem; § 127.IPU (zał. nr do SIWZ) Zmiany, o których mowa § 126, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy netto ponad kwotę określoną w ROZDZIAŁ 6.§ 59, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. § 128. IPU (zał. nr 1 do SIWZ) Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami; 3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące zmiany treści oferty Wykonawcy. § 129 IPU (zał. nr 1 do SIWZ) Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy Infrastruktura oferowana w Ofercie będzie niedostępna lub jej dostawa przekraczałaby terminy określone w Umowie, Wykonawca może zaoferować produkt inny, spełniający wszystkie wymagane i zaoferowane parametry określone w OPZ i Ofercie. Zamawiający po weryfikacji zaoferowanych produktów przekaże Wykonawcy decyzję o akceptacji albo odmowie przyjęcia wniosku o zmianę dostarczanej Infrastruktury. Zamawiający nie jest zobowiązany do uzasadniania swojej decyzji, a Wykonawca nie może z tego tytułu wnosić jakichkolwiek roszczeń. Wskazana wyżej zmiana nie powoduje zmiany Umowy. Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do wydania decyzji, o której mowa wyżej są pracownicy Zamawiającego wskazani w ROZDZIAŁ 3.§ 15.2)
IV 4 4 data 2018-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przed podpisaniem umowy (co najmniej 3 dni przed planowanym podpisaniem umowy) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek dostarczyć niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem” (poza dowodem potwierdzającym wniesienie zabezpieczenia, który musi zostać dostarczony w oryginale) przez Wykonawcę, tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika): 1) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości; 2) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) dokumenty poświadczające kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymagane certyfikaty i kwalifikacje zostały szczegółowo określone w cz. VI SIWZ ust. 1 lit b); 4) zaświadczenie producenta oferowanych urządzeń (serwerów), które mają zostać objęte serwisem, potwierdzające że podmiot realizujący serwis jest autoryzowanym partnerem serwisowym oferowanych urządzeń (serwerów); 5) aktualną polisę ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej m. in. świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę min. 500.000,00 (słownie: pięćset tysięcy). Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy (szczegółowe warunki zawarte są w Rozdziale 11 „UBEZPIECZENIE OC, ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY” Istotnych Postanowień Umowy). Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 08.06.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego. Oferty w formie papierowej należy składać na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, (Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami, Biuro Zamówień Publicznych), Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Kancelaria Ogólna Oferty w formie elektronicznej należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej (patrz. Rozdział XV SIWZ) Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz „OFERTA” -załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenia - załącznik nr 9 oraz 10 do SIWZ; 3) wypełniony i podpisany OPZ/Formularz Oferty Technicznej (pkt. 8 oraz pkt.9) – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 Ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie; 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium (dotyczy form niepieniężnych); 7) wyjaśnienia uzasadniające, zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 8) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 9) oświadczenie, zgodnie z cz. IX SIWZ (dokument przedmiotowy) - wzór załącznik nr 10 do SIWZ; 10) zobowiązanie „innych podmiotów” - wzór załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy);

Criterion

Kryteria Funkcjonalność dodatkowa: wydajniejszy procesor i pamięć dla serwera - patrz pkt 3.2.k i 3.2.l OPZ (zał. nr 4 do SIWZ)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty, na którą składa się ocena w następujących podkryteriach: Cena całości badanej oferty (część gwarantowana i opcjonalna) oraz Cena części gwarantowanej badanej oferty
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)