GuidZP400 |
33ec7ba7-f74c-479f-a497-e834b9187880
|
Biuletyn |
565094-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
142990254
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rewita.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW REWITA Sp. z o.o., ul. św. J. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu gastronomicznego dla AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
RWT/PZP/29/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego wraz z osprzętem niezbędnym do wykonania zadania wraz z załadunkiem, rozładunkiem dla AMW REWITA Sp. z o.o.:
a) Rewita Zakopane, ul. St. Nędzy Kubińca 101 • 34-511 Kościelisko
b) Rewita Międzyzdroje, ul. Promenada Gwiazd 3 • 72-500 Międzyzdroje
c) Rewita Mielno, ul. Suriana 24 • 76-032 Mielno
d) Rewita Sopot, ul. Kilińskiego 12 • 81-772 Sopot
e) Rewita Rogowo, Rogowo 76 • 72-330 Mrzeżyno
f) Rewita Jurata, ul. Helska 2, 84-150 Hel
2. Przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w celu weryfikacji możliwości i sposobu montażu oraz wymaganego osprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zapewni w okresie trwania gwarancji serwis dostarczonych urządzeń.
4. Wykonawca przeszkoli osobę wskazaną przez Zamawiającego w każdym z Oddziałów
z obsługi dostarczonego i zamontowanego sprzętu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowią Załączniki od nr 1 do nr 6 do SIWZ.
UWAGA:
Wszędzie, gdzie wskazane są jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych produktów równoważnych o nie gorszej jakości niż wskazane.
W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Sprzęt równoważny - musi posiadać nie gorsze cechy techniczne i funkcjonalne co przykładowy sprzęt wskazany przez Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca skorzysta z takiej możliwości i zaoferuje sprzęt równoważny, ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony załącznik nr 11: Karta towaru równoważnego
i wpisać w nim opis techniczny sprzętu wskazanego przez Zamawiającego oraz opis techniczny oferowanego sprzętu przez Wykonawcę.
Brak karty towaru równoważnego przy zaoferowaniu rozwiązań równoważnych bądź nie wpisanie opisu technicznego sprzętu wskazanego przez Zamawiającego i sprzętu oferowanego przez Wykonawcę będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy.
Załącznik ten należy wypełnić dla każdego towaru równoważnego oferowanego przez Wykonawcę.
Cechy towaru określonego przez Zamawiającego Wykonawca również zobowiązany jest wyszczególnić na karcie towaru równoważnego. Na podstawie niniejszego załącznika bądź załączników Zamawiający dokona weryfikacji, czy oferowany przez Wykonawcę sprzęt spełnia warunek równoważności. Jeżeli Zamawiający na podstawie dostarczonych wraz
z ofertą załączników nr 4 stwierdzi, że choćby jeden z oferowanych przez Wykonawcę towarów nie będzie spełniał wymagania równoważności, oferta tegoż Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona z powodu niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39314000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą i o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ, oraz wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII. 1-4 niniejszej SIWZ;
3) Wypełnione formularze ofertowo-cenowe stanowiące załączniki od nr 1 do 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zawarcia Umowy po przeprowadzeniu postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmiany treści Umowy w przypadku:
a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
|
IV 4 4 data |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|