GuidZP400 |
2e5a8bd3-ef22-4c28-8908-f188312d3352
|
Biuletyn |
565966-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Regon |
28860400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 485 400
|
Zamawiajacy fax |
857 485 627
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.umb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamawiający informuje, że wybrany przedmiot zamówienia może być finansowany z projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, jak i z projektów, których realizacja rozpocznie się w trakcie realizacji umowy na przedmiotowe zamówienie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
|
Numer referencyjny |
AZP/261/D/39/TZ-231/4/M/2/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku – tonery i tusze do urządzeń produkcji innych firm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacunkowa ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – FORMULARZ CENOWY, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-16T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywne dostawy od daty zawarcia umowy do dnia 16.10.2019 r. w ilościach i asortymencie zgłaszanym przez Zamawiającego.
2. Termin realizacji całego zamówienia ulegnie skróceniu, jeżeli wartość umowy zostanie osiągnięta przed upływem 16.10.2019 r.
3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany, na koszt Wykonawcy, do Działu Zaopatrzenia, ul. Akademicka 3, 15-267 Białystok.
4. Termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych – w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, maksymalnie 8 dni roboczych, licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia (fax lub e-mail). Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostawy zgodnie z Częścią XII SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem;
5) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia,
6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców, jeżeli są przewidywani – załącznik
nr 5 do SIWZ.
Stosując art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT
(czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
Informacja o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (składane na podstawie
art. 24 ust. 11) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
XII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Kryteria oceny ofert
Opis kryteriów wraz z podaniem znaczenia kryterium:
- cena ofertowa – 60%,
- termin dostawy, tj. termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych – 40%.
2. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena ofertowa”, zostanie wyznaczona według wzoru:
PC = (CN / CR ) x 60
gdzie :
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena ofertowa 60%.
4. Ilość punktów PD, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „termin dostawy”, tj. termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia (fax, e-mail), zostanie przyznana
w następujący sposób:
• Zaoferowany termin dostawy (maksymalny dopuszczony): 8 dni roboczych – 10 pkt,
• Zaoferowany termin dostawy: 6 dni robocze – 20 pkt,
• Zaoferowany termin dostawy: 4 dni robocze – 40 pkt.
40 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium termin dostawy 40%.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru:
P = PC + PD.
*Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca, w formularzu ofertowym, nie wpisze wymaganego terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin maksymalny dopuszczony, tj. 8 dni roboczych i przyzna Wykonawcy – 10 pkt.
|