Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla laboratorium WIOŚ w Lublinie – III Pakiety

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Bibułka papierosowa i bibuła filtracyjna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565312-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337930005, 337900005, 159942004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla laboratorium WIOŚ w Lublinie – III Pakiety:
1) Pakiet I Dostawa naczynek chromatograficznych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie
2) Pakiet II Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie
3) Pakiet III Dostawa materiałów filtracyjnych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc26baee-48e3-471f-bf6f-61f42ca0bdc9
Biuletyn 565312-N-2018
Zamawiajacy nazwa Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie
Regon 16236900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obywatelska
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7186201, 7186258
Zamawiajacy fax -817 186 255
Zamawiajacy email przetargi@wios.lublin.pl
Adres strony url www.wios.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wios-lublin.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego Punkt Obsługi Klienta (parter). Zamawiający dopuszcza przesyłanie ofert w inny sposób (poczta, firmy kurierskie, posłaniec)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla laboratorium WIOŚ w Lublinie – III Pakiety
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla laboratorium WIOŚ w Lublinie – III Pakiety: 1) Pakiet I Dostawa naczynek chromatograficznych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie 2) Pakiet II Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie 3) Pakiet III Dostawa materiałów filtracyjnych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie
Cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Ww. dokument żądany będzie również w odniesieniu do: - podmiotu, którego zasobami będzie dysponował wykonawca realizując zamówienie; 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu W związku z tym, że Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie nie jest wymagane
Inne dokumenty niewymienione 1) wykonawca, który wskazał podwykonawcę, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach wykonawca polega zamieszcza w oświadczeniu stanowiącym wstępne potwierdzenie, informację o tym podwykonawcy, w celu wskazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia; 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się u udzielenie zamówienia, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia; 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zamieszcza w oświadczeniu stanowiącym wstępne potwierdzenie, informację o tych podmiotach w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby oraz zobowiązanie podmiotu oddającego wykonawcy do dyspozycji swoje zasoby na potrzeby realizacji zamówienia. Ww. dokument musi określać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innych podmiotów, - sposób wykorzystywania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) o ile dotyczy - pełnomocnictwo: a) jeśli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp – stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. b) pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym oferty o ile ich prawo do reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru lub innego dokumentu wskazującego sposób reprezentacji Wykonawcy. PO OTWARCIU OFERT . Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej WIOŚ w Lublinie informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiący ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na zakres lub/i warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 data 2018-07-06T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I Dostawa naczynek chromatograficznych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet I Dostawa naczynek chromatograficznych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie, szczegółowo określona w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet II Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie, szczegółowo określona w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III Dostawa materiałów filtracyjnych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15994200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet III Dostawa materiałów filtracyjnych dla Laboratorium WIOŚ w Lublinie, szczegółowo określona w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria a) cena brutto łącznie za dany pakiet
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) termin dostaw częściowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)