Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.

Data publikacji 2018-06-01
Data zakończenia 2018-07-04 00:00:00
Instytucja Fundusz Górnośląski S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563371-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały
w załącznikach (publikowanych na stronie :www.bip-slaskie.pl/fgrn):a) Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SIWZ, b) Wzór Umowy – zał. nr 2 do SIWZ, c) Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ, d) Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ, e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ, f) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ, g) Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ, h) Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ, i) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ,
j) Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 598eeb6f-757b-4591-83c6-2cef4ecb9a03
Biuletyn 563371-N-2018
Zamawiajacy nazwa Fundusz Górnośląski S.A.
Regon 27285458200000
Zamawiajacy adres ulica Sokolska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-086
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 200 84 73,
Zamawiajacy fax 32253 88 28
Zamawiajacy email ewa.gm@fgsa.pl,
Adres strony url bip-slaskie.pl/fgrn
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip-slaskie.pl/fgrn
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak Inny sposób: Wymagana forma pisemna. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz.1529 , Dz.U z 2015 r. poz.1830, Dz.U. z 2016 r. poz.1113,1250,1823,1948, Dz.U. z 2017 r. poz.1128 ),osobiście lub za pośrednictwem posłańca, w zamkniętych kopertach.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Fundusz Górnośląski S.A., 40-086 Katowice, ul.Sokolska 8, Punkt Obsługi Klienta-parter
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.
Numer referencyjny P/2/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załącznikach (publikowanych na stronie :www.bip-slaskie.pl/fgrn):a) Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SIWZ, b) Wzór Umowy – zał. nr 2 do SIWZ, c) Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ, d) Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ, e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ, f) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ, g) Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ, h) Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ, i) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ, j) Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy). b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 900 000,00 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zdolności technicznej i zawodowej w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował ostatecznie zakończonych zgodnie z harmonogramem i odebranych usług wdrożenia w nie mniej, niż w 1 (jednej) organizacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą oprogramowania, przy czym: a) usługa obejmowała zakres nie mniejszy, niż: 1) dostarczenie dokumentu analizy przedwdrożeniowej, 2) dostawę i wdrożenie oprogramowania tworzącego Zintegrowany System Informatyczny, 3) dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego musiała obejmować co najmniej 5 ze wskazanych poniżej obszarów, w tym obowiązkowo obszary wymienione w lit. a – c: a) Finanse i Księgowość i Kasa, b) Obsługa pożyczek, dotacji i faktoringu, c) Obsługa projektów, d) Zamówienia publiczne, e) Zarządzanie relacjami z klientami, f) Kadry i płace, g) Środki Trwałe i Wyposażenie, h) Zarządzanie nieruchomościami, i) Portal klienta, j) Budżetowanie, k) Analityka biznesowa b) Łączna wartość wdrożonych Zintegrowanych Systemów Informatycznych wynosiła minimum 400 000,00 PLN brutto, a wartość ta nie obejmowała dostarczonych urządzeń i sprzętu, c) Przynajmniej jeden wdrożony Zintegrowany System Informatyczny zapewniał jednoczesną pracę co najmniej 50 użytkownikom. Wykonawca wskaże dokładne nazwy zrealizowanych usług, które pozwolą na jednoznaczną identyfikację usług, ze szczegółowym wskazaniem obszarów funkcjonalnych i liczby użytkowników, którzy mogą jednocześnie pracować, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie usług wdrożenia ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 5.2.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: 1) Kierownik Projektu - minimum 1 osoba - posiadający: a) wykształcenie wyższe, b) certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Fundation lub równoważny, udzielony przez firmę edukacyjną uprawnioną przez instytucję certyfikującą, c) 2-letnie, licząc w ciągu ostatnich pięciu lat do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania projektami informatycznymi, w tym udział na stanowisku kierownika projektu co najmniej w jednym zakończonym projekcie wdrożeniowym Zintegrowanego Systemu Informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto. 2) Konsultanci wdrożeniowi – minimum 3 osoby, przy czym każda z tych osób może przypadać na nie więcej niż trzy 4 niżej wymienione obszary funkcjonalne, a wszyscy konsultanci łącznie muszą obejmować wszystkie poniższe obszary: a) Finanse i Księgowość i Kasa, b) Obsługa pożyczek, dotacji i faktoringu, c) Obsługa projektów, d) Zarządzanie relacjami z klientami, e) Zamówienia publiczne, f) Kadry i płace, g) Środki Trwałe i Wyposażenie, h) Zarządzanie nieruchomościami, i) Portal klienta, j) Budżetowanie, k) Analityka biznesowa Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował konsultantami wdrożeniowymi posiadającymi: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 1-roczne, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w realizacji projektów wdroże-niowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Wymagane jest, by każdy konsultant wdrożeniowy wykazał się do-świadczeniem w realizacji co najmniej jednego projektu wdro-żenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w których pełnił rolę konsultanta wdrożeniowego w obszarze funkcjonal-nym, do którego został przypisany w niniejszym postępowaniu, na kwotę minimum 50 000,00 PLN brutto, 3) Programista – minimum 1 osoba –posiadający: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w tworzeniu i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego, zapewniającym możliwość modyfikacji wdrożonego Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż kwota określona w rozdz. 5.2. pkt. 2) a SIWZ. Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane,– sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. 5.2 pkt. 3) SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ; oświadczenia o udostępnianiu zasobów stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ, Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ,Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ, Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ, Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ, Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadku: 1) wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust.1 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa, 3) opóźnień w realizacji Umowy - w zakresie zmian w Projekcie, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) zmian w wykazie osób, które biorą udział w wykonywaniu Umowy - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 5) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 6) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych - w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych.
IV 4 4 data 2018-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Ocena funkcjonalności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Koszt osobogodziny realizacji prac rozwojowych
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena oferty z wyłączeniem ceny za usługi utrzymania Systemu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena za usługi serwisu utrzymaniowego Systemu
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)