GuidZP400 |
11893aae-f405-490c-80c4-f835ad44bf5a
|
Biuletyn |
566779-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Muzyczna w Krakowie
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Tomasza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31027
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy email |
zbdzik@cyf-kr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amuz.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
wyższa uczelnia państwowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amuz.krakow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amuz.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustwy z 23.11.2012 Prawo pocztowe, osobisci lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Św.Tomasza 43, 31-027 Kraków, pok. 308
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie
|
Numer referencyjny |
ZP.004.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie :
1. Przełącznik sieciowy (switch) - 2 szt.,
2. Szafa serwerowa RACK - 1 szt.,
3. Serwer plików - 1 szt.,
4. Urządzenie do transmisji danych cyfrowych - punkt dostępowy WIFI - 7 szt.,
5. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.,
6. Komputer przenośny - 1 szt.,
7. Jednostka centralna komputera stacjonarnego - 1 szt.,
8. Zewnętrzny dysk twardy - 1 szt.,
9. Pendrive - 7 szt.,
10. Router - 1 szt.,
11. Zestaw komputera stacjonarnego - 1 szt.,
12. Drukarka kolorowa laserowa wielofunkcyjna - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - przedstawiający rodzaj sprzętu, jego wyposażenie, parametry techniczne oraz wymagane minimalne warunki gwarancji – został zawarty w załączniku numer 1 do nin. Specyfikacji.
Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 5 Ustawy
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji warunki udziału
w postępowaniu.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 Ustawy.
3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 Ustawy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca udokumentuje posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej przedstawiając :
a) że prowadzi działalność polegającą na świadczeniu dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom objętym niniejszym zamówieniem od co najmniej 2 lat,
b) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Informacja o doświadczeniu zawodowym winna być przedstawiona w układzie formularza (według wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji), wraz z załączeniem dowodów, czy zamówienia zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy,
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 nin. Specyfikacji.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w sytuacji zmiany przepisów prawnych w zakresie podatku od towarów i usług (VAT) oraz w innych sytuacjach opisanych w umowie.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Informację
o odstąpieniu od umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2018-06-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|