Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie

Data publikacji 2018-06-01
Data zakończenia 2018-06-11 00:00:00
Instytucja Akademia Muzyczna w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566779-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie :
1. Przełącznik sieciowy (switch) - 2 szt.,
2. Szafa serwerowa RACK - 1 szt.,
3. Serwer plików - 1 szt.,
4. Urządzenie do transmisji danych cyfrowych - punkt dostępowy WIFI - 7 szt.,
5. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.,
6. Komputer przenośny - 1 szt.,
7. Jednostka centralna komputera stacjonarnego - 1 szt.,
8. Zewnętrzny dysk twardy - 1 szt.,
9. Pendrive - 7 szt.,
10. Router - 1 szt.,
11. Zestaw komputera stacjonarnego - 1 szt.,
12. Drukarka kolorowa laserowa wielofunkcyjna - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - przedstawiający rodzaj sprzętu, jego wyposażenie, parametry techniczne oraz wymagane minimalne warunki gwarancji – został zawarty w załączniku numer 1 do nin. Specyfikacji.
Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11893aae-f405-490c-80c4-f835ad44bf5a
Biuletyn 566779-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Muzyczna w Krakowie
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Tomasza
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31027
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy email zbdzik@cyf-kr.edu.pl
Adres strony url www.amuz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny wyższa uczelnia państwowa
Dostep dokumentow zamowienia www.amuz.krakow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amuz.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustwy z 23.11.2012 Prawo pocztowe, osobisci lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Św.Tomasza 43, 31-027 Kraków, pok. 308
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie
Numer referencyjny ZP.004.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie : 1. Przełącznik sieciowy (switch) - 2 szt., 2. Szafa serwerowa RACK - 1 szt., 3. Serwer plików - 1 szt., 4. Urządzenie do transmisji danych cyfrowych - punkt dostępowy WIFI - 7 szt., 5. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., 6. Komputer przenośny - 1 szt., 7. Jednostka centralna komputera stacjonarnego - 1 szt., 8. Zewnętrzny dysk twardy - 1 szt., 9. Pendrive - 7 szt., 10. Router - 1 szt., 11. Zestaw komputera stacjonarnego - 1 szt., 12. Drukarka kolorowa laserowa wielofunkcyjna - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - przedstawiający rodzaj sprzętu, jego wyposażenie, parametry techniczne oraz wymagane minimalne warunki gwarancji – został zawarty w załączniku numer 1 do nin. Specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 5 Ustawy 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji warunki udziału w postępowaniu. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 Ustawy. 3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 Ustawy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca udokumentuje posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej przedstawiając : a) że prowadzi działalność polegającą na świadczeniu dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom objętym niniejszym zamówieniem od co najmniej 2 lat, b) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Informacja o doświadczeniu zawodowym winna być przedstawiona w układzie formularza (według wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji), wraz z załączeniem dowodów, czy zamówienia zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 nin. Specyfikacji. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w sytuacji zmiany przepisów prawnych w zakresie podatku od towarów i usług (VAT) oraz w innych sytuacjach opisanych w umowie. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Informację o odstąpieniu od umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie.
IV 4 4 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)