| GuidZP400 |
778ab369-87bd-47c7-9a4a-02afff79123b
|
| Biuletyn |
566687-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
|
| Regon |
71448490943
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20433
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 744 03 22
|
| Zamawiajacy fax |
81 744 03 22
|
| Zamawiajacy email |
poczta@sp2.lublin.eu
|
| Adres strony url |
http://www.2sp.lublin.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.2sp.lublin.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.2sp.lublin.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Kochanowskiego, Adres: ul. Mickiewicza 24, 20-433 Lublin, sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych
|
| Numer referencyjny |
SP2.Kśw.261.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej z podziałem na części, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załącznikach nr 2.1- 2.8 do SIWZ;
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawy
w części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII artykułów żywnościowycho wartości zamówienia brutto min. 10.000,00 PLN brutto każda
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ. Dowodami takimi mogą być: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane (jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji to może to być oświadczenie Wykonawcy). Uwaga: W przypadku, gdy przedstawione w wykazie dostawy obejmują szerszy zakres, niż dostawy wskazane w SIWZ, wymaga się od Wykonawcy jednoznacznego określenia w ww. dokumencie wartości dostaw w wymaganym zakresie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5do SIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.(nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 4.Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. 4.2.1 Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo- cenowy (Załącznik nr 2.1-2.8 do SIWZ) w zależności od na którą wykonawca składa ofertę. 4.2.2 Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i z podaniem nazw (firm) podwykonawców (Załącznik Nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatku od towarów i usług VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami,
a zmiana kwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i zmiany umowy zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
b) zmiana nazwy produktów, wycofanie produktów, ogólna niedostępność produktów na rynku ze względu na szczególne, trudne do przewidzenia okoliczności, sposobu konfekcjonowania, zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a produkt będzie spełniał wszelkie wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ponadto zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy;
c) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia, która będzie wynikać z wprowadzenia przez Wykonawcę nowych, niższych w stosunku do obowiązujących w umowie, cen za przedmiot zamówienia,
d) zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnętrzne) - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, , jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu przedmiotu zamówienia
e) zmiany terminu obowiązywania umowy zmiana terminu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nie zostanie zamówiona przez Zamawiającego całkowita ilość przedmiotu zamówienia, określona w umowie, dopuszcza się przedłużenie okresu obowiązywania umowy na okres nie dłuższy niż dodatkowe 6 miesięcy.
f) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
g) zmiana prawa wchodząca w życie po zawarciu umowy, powodująca konieczność zmiany umowy w celu dostosowania jej do prawa wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany,
h) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ.
3. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 lit b-h mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
4. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej oraz osób biorących udział
w realizacji umowy którejkolwiek ze stron umowy nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej, o zmianie adresu lub osób. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeżeli zostanie sporządzone na piśmie
i dostarczone drugiej stronie.
5. Każda ze Stron obowiązana jest do powiadomienia na piśmie drugiej strony o każdej zmianie danych teleadresowych, jaka nastąpi w trakcie obowiązywania niniejszej umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów spożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów spożywczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu i wędlin drobiowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobiu i wędlin drobiowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.3 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.4 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.7 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów garmażeryjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów garmażeryjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.8 do SIWZ
|
| | |