GuidZP400 |
b8beb624-332f-415a-a295-42a72d3afe57
|
Biuletyn |
568864-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
|
Regon |
24083705400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-219
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 41 30 111
|
Zamawiajacy fax |
32 41 30 112
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów medycznych, narzędzi chirurgicznych, wagi platformowej i monitorów
|
Numer referencyjny |
ZP-2200-23/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pakiet nr 1 – Elektroniczna waga platformowa do ważenia pacjenta leżącego na wózku transportowym, noszach karetkowych, wózkach inwalidzkich itp,
Pakiet nr 2 – Narzędzia chirurgiczne,
Pakiet nr 3 – Narzędzia ginekologiczne,
Pakiet nr 4 – Wielorazowy układ pacjenta do respiratora ParaPac,
Pakiet nr 5 – Przepusty do inkubatorów zamkniętych CALEO,
Pakiet nr 6 – Kleszcze do usuwania kamieni z moczowodu,
Pakiet nr 7 – Monitory do prezentacji obrazów medycznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie:
- Pakiet nr 1 w terminie do 28 dni od daty zawarcia umowy,
- Pakiet nr 2, 3, 6 w terminie do 42 dni od daty zawarcia umowy,
- Pakiet nr 4, 5, 7 w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego:
1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r, poz. 211) o ile zaoferowane produkty są zakwalifikowane jako wyroby medyczne, tj.:
- deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE,
- certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami.
2. Katalogi, ulotki, opisy lub inne dokumenty (oryginalne specyfikacje techniczne, folder ze zdjęciem/rysunkiem) zawierające informacje o wymaganych parametrach, cechach techniczno-użytkowych zaoferowanych produktów (dane w przedłożonym dokumencie muszą potwierdzać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i innych warunków realizacji zamówienia).
|
Inne dokumenty niewymienione |
- oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Szpitala informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą:
a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę,
b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu,
c) zmiany oferowanego produktu w sytuacji obiektywnego braku możliwości spełnienia świadczenia dostawy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktu równoważnego, tj. o cechach i parametrach nie gorszych od produktu oferowanego w postępowaniu przetargowym wraz z pisemnym uzasadnieniem oraz przekazania Zamawiającemu odpowiednich, aktualnych dokumentów wymaganych w SIWZ co do przedmiotu zamówienia.
d) zmiany sposobu konfekcjonowania,
e) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej),
f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
2.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. b) oraz c) ust.8 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.
2.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Zmiany określone w ust. 2 pkt. b) i c) są dopuszczalne w przypadku jeżeli towar dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofa się z produkcji, zakup przedmiotu zamówienia na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy towar ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego.
4. Zmiany określone w ust. 2 a) do d) wymagają uzyskania zgody Zamawiającego.
5. Zmiany określone w ust. 2 pkt d) i e) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 2 pkt a), b), c), f) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|