GuidZP400 |
71070706-1433-48b4-ab8f-ec2e0e574979
|
Biuletyn |
568744-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szczecinek
|
Regon |
33092090800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 743 294
|
Zamawiajacy fax |
943 742 008
|
Zamawiajacy email |
a.paszkiel@gminaszczecinek.pl
|
Adres strony url |
www.gminaszczecinek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminaszczecinek.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminaszczecinek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty muszą być złożone w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Szczecinek, ul. Pilska 3, 78 - 400 Szczecinek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przeprowadzenie diagnozy IPD oraz wsparcia szkoleniowego
|
Numer referencyjny |
RI.271.12.2018.AG
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest w ramach projektu pn.: „Inwestujemy w wykształcenie dzieci i młodzieży" - podnoszenie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Szczecinek, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020 „Przeprowadzenie diagnozy IPD oraz wsparcia szkoleniowego” składającego się z następującej usługi:
Część I) usługa w zakresie udostępnienia i przeprowadzenia diagnozy indywidualnych potrzeb rozwojowych, edukacyjnych oraz predyspozycji osobowych ucznia – Indywidualny Plan Działania (zwany dalej IPD) na mobilnej platformie distance learning z kodami dostępu dla każdego z 657 uczniów;
Część II) wypracowanie ścieżki edukacyjno-zawodowej ucznia w formie szkolenia 1/1 – 1,5 h/1os dla 657 osób, łącznie 985,5 h z doradcą zawodowym/psychologiem/coachem;
Grupę uczestników stanowić będą uczniowie ze szkół z terenu Gminy Szczecinek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 4 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
80500000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie dla żadnej z części zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Warunek ten musi być spełniony dla każdej części zamówienia. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dla części I:
1) zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu badania IPD (Indywidualny Plan Działania) na mobilnej platformie distance learning, dla co najmniej 200 uczniów szkół, w tym co najmniej 100 osób w przeciągu jednego roku kalendarzowego potwierdzone dowodem/dowodami określającym czy
te usługi zostały wykonane należycie.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza sumowanie zadań celem uzyskania wymaganego warunku. Zamawiający uzna za spełnione warunki wymienione w ww. również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres od tych wymaganych - Zamawiający wymaga, aby w wykazie usług wyodrębnione zostały zakresy wykonanych usług spełniających określone wymagania, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań.
2) zdolności technicznej (w zakresie potencjału technicznego) Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował platformą internetową wraz z narzędziem pozwalającym na wykonanie badań IPD spełniająca następujące wymogi:
a) Narzędzie do badania IPD musi zawierać baterię testów (min. 3 testy) w celu zbadania indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz edukacyjnych każdego z uczniów.
b) Po przeprowadzonym badaniu IPD oprogramowanie platformy musi umożliwiać wygenerowanie
w dowolnym czasie raportu szczegółowego, który będzie obejmować wyniki
z opisem (szczegółowa interpretacja surowych wyników wraz ze wskazaniem mocnych stron
i obszarów do rozwoju).
c) Platforma z narzędziem powinna posiadać panel administracyjny, który będzie umożliwiał zarządzanie badaniami, systemem monitoringu i ewaluacji oraz generowaniem raportów indywidualnych z pracy każdego ucznia oraz raportów zbiorczych dla całej grupy.
d) Platforma wraz z narzędziem musi zawierać system monitoringu uczestnika diagnozy. W skład monitoringu wchodzi: wydruk potwierdzenia wykonania badania, podstawowe i szczegółowe raporty, zestawienie wszystkich przeprowadzonych badań z możliwością wyszczególnienia okresu realizacji badań.
e) Platforma wraz z narzędziem musi umożliwiać automatyczne przesyłania wyników do ucznia
i koordynatora projektu (po przeprowadzonym badaniu i uzyskaniu wyniku).
f) Mobilna platforma będzie dostępna dla użytkowników przez cały okres wykonywania zamówienia, przy czym dla każdego uczestnika osobno na czas wykonania testu.
g) Każdy z uczestników otrzyma indywidualny kod dostępu do swojego indywidualnego konta.
h) Każdy użytkownik po zalogowaniu na platformie będzie miał dostęp do tych samych treści.
i) Platforma wraz z narzędziem musi umożliwiać wprowadzenie podziału i generowanie raportów w podziale na szkoły.
j) Na potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z wymogami SIWZ Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć w terminie 5 dni od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego, Instrukcję obsługi platformy internetowej na wykonanie badań IPD wraz z dostępem do platformy na okres co najmniej 14 dni. Dostęp powinien zostać zapewniony poprzez przekazanie Zamawiającemu kodu dostępu lub kombinacji login/hasło umożliwiającego dostęp dla koordynatora projektu.
3) Zdolności zawodowej (w zakresie personelu) tj. do realizacji zamówienia
Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, która spełnia łącznie następujące warunki:
a) posiada wykształcenie wyższe w kierunku psycholog lub posiada zaświadczenie/certyfikat/dyplom potwierdzający posiadane kwalifikacje w zawodzie doradca zawodowy lub posiada akredytację wydaną przez International Coach Federation lub równoważną organizację na poziomie minimum I stopnia np. ACC (Associate Certified Coach). Za akredytację równoważną do wydanej przez International Coach Federation Zamawiający uzna akredytację wydaną przez inny wiarygodny podmiot akredytacyjny działający na terenie Unii Europejskiej, w szczególności przez Polską Izbę Coachingu,
oraz
b) przeprowadziła badania IPD (Indywidualny Plan Działania) za pośrednictwem platformy internetowej dla minimum 100 uczniów.
Uwaga:
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanego prawa wykonywania zawodu lub certyfikatu, dopuszcza odpowiadające mu uprawnienie, które zostało wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienie wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
dla części II zamówienia:
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu min. 250 godzin szkolenia 1/1 dla uczniów szkół w projektach współfinansowanych ze środków zewnętrznych o wartości min. 50 000,00 zł każda z usług.
Uwaga:
W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów ww. warunek musi być wykazany w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby.
Nie wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp.
3. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium „spełnia„/„nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, a także w przypadkach,
o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. V. SIWZ tj.
a) załącznika nr 6 - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – tylko dla części I zamówienia
c) próbki w postaci instrukcji obsługi platformy internetowej na wykonanie badań IPD wraz z dostępem do platformy na okres co najmniej 14 dni. Dostęp powinien zostać zapewniony poprzez przekazanie Zamawiającemu w postaci 1 kodu dostępu lub kombinacji login/hasło umożliwiającego dostęp dla 1 osoby;
- tylko dla części I zamówienia.
d) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł dla każdej z części
e) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanego prawa wykonywania zawodu lub certyfikatu, dopuszcza odpowiadające mu uprawnienie, które zostało wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienie wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r.,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|