| GuidZP400 |
4e9a27ed-2ed3-4db2-9721-33b85fdfb040
|
| Biuletyn |
568542-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
00031146700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
| Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
| Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
tradycyjnie pocztą, kurierem lub należy złożyć osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu endoskopowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
|
| Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/15/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zakup i dostawę sprzętu endoskopowego:
a) Videoprocesor full HD TV – 1 szt.
b) Źródło światła – 1 szt.
c) Videogastroskop HDTV – 1 szt.
d) Videokolonoskop HDTV – 1 szt.
e) Monitor medyczny full HD LCD – 1 szt.
f) Wózek medyczny – 1 szt.
g) Pompa płucząca – 1 szt.
h) Ssak endoskopowy – 1 szt.
wraz z montażem w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, przy ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załącznik nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 oraz umowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
231481,48
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w dniach |
35
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 4 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 4 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, które maja zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załączniku nr 1, Załączniku nr 2, Załączniku nr 3 do SIWZ. Każdy parametr wymieniony przez Zamawiającego w wybranym przez Wykonawcę załączniku jako parametr wymagany powinien zostać potwierdzony przez Wykonawcę w dokumentach załączonych do oferty jako opisy, foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie (zaznaczenie) w karcie katalogowej. 2.Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. 2017, poz. 211 ze zm.), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3. zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|