Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2018 r. (wrzesień-grudzień 2018 r.) w następujących 5 częściach:
część I: ryby przetworzone i konserwowane
część II: owoce i warzywa mrożone
część III: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
część IV: artykuły ogólnospożywcze:
a. oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
b. produkty mleczarskie
c. jaja
d. produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
e. różne produkty spożywcze
część V: warzywa i owoce.
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty.
Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
1) produkty muszą mieć ważny termin spożycia,
2) częstotliwość dostaw – trzy razy w tygodniu (w tym w pierwszy roboczy dzień tygodnia do godz. 9.00),
3) termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia – 24 godziny,
4) opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych,
5) dostarczane art. spożywcze winny spełniać następujące wymogi jakościowe:
a) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju;
b) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych;
d) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne;
6) przy zamawianiu owoców Zamawiający będzie podawał ilość sztuk danego rodzaju owocu, owoce mają być średniej wielkości.
7) warunki odbioru towaru, sposób zgłaszania ewentualnych reklamacji – wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do wyznaczonego pomieszczenia, przy odbiorze nastąpi potwierdzenie zgodności dostarczonego asortymentu ze złożonym zamówieniem; w przypadku ewentualnych niezgodności lub nieodpowiedniej jakości dostarczonego towaru zamawiający w trybie natychmiastowym (telefon/fax) poinformuje wykonawcę o zaistniałych niezgodnościach,
6) warunki transportu zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późniejszymi zmianami- tekst jednolity- Dz.U. z 2017 poz. 149,
7) wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu na wezwanie Zamawiającego dopuszczenie środka transportu przez PSSiE do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
8) oznakowanie produktu musi zawierać:
nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu;
wykaz i ilość składników lub kategorii składników;
zawartość netto w opakowaniu;
datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia;
warunki przechowywania;
firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy;
nazwę i adres producenta.
9) dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadających stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych;
10) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny. |
GuidZP400 |
a610181a-9619-42b6-9844-ba4c9323d2f1
|
Biuletyn |
568292-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4
|
Regon |
72467200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
M. Skłodowskiej-Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
108
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piekary Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-949
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 287 94 56
|
Zamawiajacy fax |
32 287 94 56
|
Zamawiajacy email |
msp13@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.msp13piekary.szkolnybip.pl, www.msp13piekary.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkoła publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.msp13piekary.szkolnybip.pl, www.msp13piekary.org
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.msp13piekary.szkolnybip.pl, www.msp13piekary.org
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
M. Skłodowskiej-Curie 108 41-949 Piekary Śląskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2018 r. (wrzesień-grudzień 2018 r.)
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie określono
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2018 r. (wrzesień-grudzień 2018 r.) w następujących 5 częściach:
część I: ryby przetworzone i konserwowane
część II: owoce i warzywa mrożone
część III: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
część IV: artykuły ogólnospożywcze:
a. oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
b. produkty mleczarskie
c. jaja
d. produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
e. różne produkty spożywcze
część V: warzywa i owoce.
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty.
Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
1) produkty muszą mieć ważny termin spożycia,
2) częstotliwość dostaw – trzy razy w tygodniu (w tym w pierwszy roboczy dzień tygodnia do godz. 9.00),
3) termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia – 24 godziny,
4) opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych,
5) dostarczane art. spożywcze winny spełniać następujące wymogi jakościowe:
a) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju;
b) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych;
d) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne;
6) przy zamawianiu owoców Zamawiający będzie podawał ilość sztuk danego rodzaju owocu, owoce mają być średniej wielkości.
7) warunki odbioru towaru, sposób zgłaszania ewentualnych reklamacji – wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do wyznaczonego pomieszczenia, przy odbiorze nastąpi potwierdzenie zgodności dostarczonego asortymentu ze złożonym zamówieniem; w przypadku ewentualnych niezgodności lub nieodpowiedniej jakości dostarczonego towaru zamawiający w trybie natychmiastowym (telefon/fax) poinformuje wykonawcę o zaistniałych niezgodnościach,
6) warunki transportu zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późniejszymi zmianami- tekst jednolity- Dz.U. z 2017 poz. 149,
7) wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu na wezwanie Zamawiającego dopuszczenie środka transportu przez PSSiE do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
8) oznakowanie produktu musi zawierać:
nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu;
wykaz i ilość składników lub kategorii składników;
zawartość netto w opakowaniu;
datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia;
warunki przechowywania;
firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy;
nazwę i adres producenta.
9) dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadających stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych;
10) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się ma jego zasoby, warunków udziału w postepowaniu-jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1
2) Oświadczenie, o których mowa w rozdziale 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. oraz załącznik nr 3 (wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 9.5.1) i 9.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
15. Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i pod określonymi warunkami:
istotnej zmiany ilości osób korzystających ze szkolnej stołówki, będącej podstawą oszacowania zakresu przedmiotowego całości zamówienia.
unieruchomienia stołówki lub kuchni Zamawiającego z przyczyn technicznych, administracyjnych lub sanitarnych,
zamknięcia placówki Zamawiającego z przyczyn technicznych, administracyjnych lub sanitarnych,
odwołania zajęć w placówce oświatowej,
zmiany wynagrodzenia, wyłącznie w następstwie działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku,
w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, tj. prawnych, formalnych lub zdarzeń losowych - zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę; w przypadku podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
3. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej Umowy, mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Ryby przetworzone i konserwowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
|
| |