GuidZP400 |
25625749-f869-4c7b-a52f-18f210b4bc0c
|
Biuletyn |
567705-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
|
Regon |
072181741
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Ratuszowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 4971 851
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.um.bielsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Dostęp do Internetu oknem na świat” w ramach Działania 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - kontynuacja 2018-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.bielsko.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.bielsko.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, Biuro Obsługi Interesanta, Dziennik Podawczy (parter).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu "Dostęp do Internetu oknem na świat" - kontynuacja - 2018-2020
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.59.2018.DL
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
- świadczenie - przez okres 24 (dwudziestu czterech) miesięcy w miejscach zamieszkania uczestników Projektu usługi stałego dostępu do Internetu, zapewniającego nielimitowany transfer, bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających uczestnikom Projektu korzystanie z tej usługi,
- świadczenie - przez okres 24 (dwudziestu czterech) miesięcy w miejscach zamieszkania uczestników Projektu - usługi pomocy technicznej,
- wykonanie przeglądu sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz działania usługi, w trakcie 21-22 (dwudziestego pierwszego - dwudziestego drugiego) miesiąca obowiązywania Umowy, zakończonego przedstawieniem Zamawiającemu przez Wykonawcę protokołu z dokonanego przeglądu w ciągu 2 (dwóch) dni od chwili zakończenia przeglądu,
- przedłożenie Zamawiającemu Protokołu z ww. przeglądu.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
a) termin rozpoczęcia: do 30 dni od dnia podpisania umowy, przy czym nie wcześniej niż 27 lipca 2018 r.
b) za dzień rozpoczęcia świadczenia usług, uznany zostanie dzień podpisania przez zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w § 6 pkt 2 wzoru umowy.
c) termin zakończenia: zamówienie obejmujące świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz świadczenie usługi pomocy technicznej przez okres 24 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego (przy czym nie wcześniej niż od dnia 27 lipca 2018 r.).
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że:
wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - co najmniej dwie usługi w zakresie dostawy łącz internetowych przez okres minimum 1 roku, w co najmniej 50-ciu różnych lokalizacjach o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto (rocznie) każda.
Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług (w oryginale), zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, liczby różnych lokalizacji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do nin. SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SIWZ, zawierająca m.in.:
a) Informację o oferowanym terminie wykonania zamówienia,
b) Informację o oferowanych warunkach płatności – terminie płatności,
c) Informację o terminie związania ofertą przez okres 30 dni,
d) Oświadczenie wykonawcy o:
- zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty,
- zapoznaniu się z warunkami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń,
- zobowiązaniu się do zawarcia umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do nin. SIWZ),
e) Informację dotyczącą oferowanego łącza internetowego;
f) Informację dotyczącą ilości dni od podpisania umowy do uruchomienia usługi (przy czym nie wcześniej niż od dnia 27.07.2018 r.)
g) Informację o zamiarze powierzenia wykonana części zamówienia podwykonawcom, zawierającą części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), firmy podwykonawców (nazwy i adresy) oraz wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcom.
h) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy.
4) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 7 do SIWZ.
5) Formularz asortymentowy stanowiący Załącznik nr 1a do nin SIWZ, potwierdzający spełnienie przez Wykonawcę wymagań Zamawiającego.
6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
IV 4 14 |
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Umowy, służące pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, w wysokości 10% ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podanej w Formularzu Oferty.
2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zamawiający nie zezwala na wniesienie zabezpieczenia poprzez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu:
1) Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
nr konta: 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638 - Bank Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. Stojałowskiego 23.
2) Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
6. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy składane w formie gwarancji powinno spełniać następujące wymagania:
1) winno być bezwarunkowe,
2) nieodwołalne,
3) płatne na pierwsze żądanie,
4) musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
5) gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W szczególności za takie Zamawiający uzna obowiązek zgłoszenia żądania wypłaty przez Bank Zamawiającego z powodu dodatkowej odpłatności po stronie Zamawiającego za takie czynności.
7. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów lub posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający, po otrzymaniu stosownego dokumentu (gwarancji, poręczenia), ma prawo zgłosić do niego zastrzeżenia lub potwierdzić przyjęcie dokumentu bez zastrzeżeń.
9. Wykonawca winien wnieść Zamawiającemu stosowny dokument w terminie umożliwiającym Zamawiającemu wykonanie tego prawa.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy Pzp po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy i niestawieniu się bez uzasadnionego usprawiedliwienia w wyznaczonym terminie na podpisanie Umowy.
11. Zgodnie z art. 24aa ust. 2, jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
12. Wykonawca może w trakcie realizacji Umowy dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną z wskazanych w pkt 3. Do zmiany formy zabezpieczenia Umowy w trakcie realizacji Umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu Umowy, określonego we wzorze umowy i uznania przez Zamawiającego umowy za należycie wykonaną.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno zostać wniesione w PLN.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy tekst |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Nie dotyczy
|