Zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu "Dostęp do Internetu oknem na świat" - kontynuacja - 2018-2020

Data publikacji 2018-06-06
Data zakończenia 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567705-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

- świadczenie - przez okres 24 (dwudziestu czterech) miesięcy w miejscach zamieszkania uczestników Projektu usługi stałego dostępu do Internetu, zapewniającego nielimitowany transfer, bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających uczestnikom Projektu korzystanie z tej usługi,
- świadczenie - przez okres 24 (dwudziestu czterech) miesięcy w miejscach zamieszkania uczestników Projektu - usługi pomocy technicznej,
- wykonanie przeglądu sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz działania usługi, w trakcie 21-22 (dwudziestego pierwszego - dwudziestego drugiego) miesiąca obowiązywania Umowy, zakończonego przedstawieniem Zamawiającemu przez Wykonawcę protokołu z dokonanego przeglądu w ciągu 2 (dwóch) dni od chwili zakończenia przeglądu,
- przedłożenie Zamawiającemu Protokołu z ww. przeglądu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25625749-f869-4c7b-a52f-18f210b4bc0c
Biuletyn 567705-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Regon 072181741
Zamawiajacy adres ulica pl. Ratuszowy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 4971 851
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
Adres strony url www.um.bielsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dostęp do Internetu oknem na świat” w ramach Działania 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - kontynuacja 2018-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.bielsko.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.bielsko.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, Biuro Obsługi Interesanta, Dziennik Podawczy (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu "Dostęp do Internetu oknem na świat" - kontynuacja - 2018-2020
Numer referencyjny ZP.271.2.59.2018.DL
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu - świadczenie - przez okres 24 (dwudziestu czterech) miesięcy w miejscach zamieszkania uczestników Projektu usługi stałego dostępu do Internetu, zapewniającego nielimitowany transfer, bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających uczestnikom Projektu korzystanie z tej usługi, - świadczenie - przez okres 24 (dwudziestu czterech) miesięcy w miejscach zamieszkania uczestników Projektu - usługi pomocy technicznej, - wykonanie przeglądu sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz działania usługi, w trakcie 21-22 (dwudziestego pierwszego - dwudziestego drugiego) miesiąca obowiązywania Umowy, zakończonego przedstawieniem Zamawiającemu przez Wykonawcę protokołu z dokonanego przeglądu w ciągu 2 (dwóch) dni od chwili zakończenia przeglądu, - przedłożenie Zamawiającemu Protokołu z ww. przeglądu.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow a) termin rozpoczęcia: do 30 dni od dnia podpisania umowy, przy czym nie wcześniej niż 27 lipca 2018 r. b) za dzień rozpoczęcia świadczenia usług, uznany zostanie dzień podpisania przez zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w § 6 pkt 2 wzoru umowy. c) termin zakończenia: zamówienie obejmujące świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz świadczenie usługi pomocy technicznej przez okres 24 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego (przy czym nie wcześniej niż od dnia 27 lipca 2018 r.).
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - co najmniej dwie usługi w zakresie dostawy łącz internetowych przez okres minimum 1 roku, w co najmniej 50-ciu różnych lokalizacjach o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto (rocznie) każda. Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług (w oryginale), zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, liczby różnych lokalizacji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do nin. SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SIWZ, zawierająca m.in.: a) Informację o oferowanym terminie wykonania zamówienia, b) Informację o oferowanych warunkach płatności – terminie płatności, c) Informację o terminie związania ofertą przez okres 30 dni, d) Oświadczenie wykonawcy o: - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, - zapoznaniu się z warunkami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, - zobowiązaniu się do zawarcia umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do nin. SIWZ), e) Informację dotyczącą oferowanego łącza internetowego; f) Informację dotyczącą ilości dni od podpisania umowy do uruchomienia usługi (przy czym nie wcześniej niż od dnia 27.07.2018 r.) g) Informację o zamiarze powierzenia wykonana części zamówienia podwykonawcom, zawierającą części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), firmy podwykonawców (nazwy i adresy) oraz wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcom. h) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. 4) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Formularz asortymentowy stanowiący Załącznik nr 1a do nin SIWZ, potwierdzający spełnienie przez Wykonawcę wymagań Zamawiającego. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Umowy, służące pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, w wysokości 10% ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podanej w Formularzu Oferty. 2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający nie zezwala na wniesienie zabezpieczenia poprzez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu: 1) Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta: 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638 - Bank Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. Stojałowskiego 23. 2) Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 6. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy składane w formie gwarancji powinno spełniać następujące wymagania: 1) winno być bezwarunkowe, 2) nieodwołalne, 3) płatne na pierwsze żądanie, 4) musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 5) gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W szczególności za takie Zamawiający uzna obowiązek zgłoszenia żądania wypłaty przez Bank Zamawiającego z powodu dodatkowej odpłatności po stronie Zamawiającego za takie czynności. 7. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów lub posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający, po otrzymaniu stosownego dokumentu (gwarancji, poręczenia), ma prawo zgłosić do niego zastrzeżenia lub potwierdzić przyjęcie dokumentu bez zastrzeżeń. 9. Wykonawca winien wnieść Zamawiającemu stosowny dokument w terminie umożliwiającym Zamawiającemu wykonanie tego prawa. 10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy Pzp po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy i niestawieniu się bez uzasadnionego usprawiedliwienia w wyznaczonym terminie na podpisanie Umowy. 11. Zgodnie z art. 24aa ust. 2, jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 12. Wykonawca może w trakcie realizacji Umowy dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną z wskazanych w pkt 3. Do zmiany formy zabezpieczenia Umowy w trakcie realizacji Umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp. 13. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu Umowy, określonego we wzorze umowy i uznania przez Zamawiającego umowy za należycie wykonaną. 14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno zostać wniesione w PLN.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy tekst Nie dotyczy
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy

Criterion

Kryteria 1) łączna cena oferty brutto:
Znaczenie 40,00
  
Kryteria 2) ilość użytkowników podłączonych do łącz o przepustowości ponad 20 Mbit/s:
Znaczenie 40,00
  
Kryteria 3) ilość dni od podpisania umowy do uruchomienia usługi
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)