1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych dla Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań:
Zadanie Nr 1 - Wykonanie 3 tablic informacyjnych dla projektu ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie, gmina Cedry Wielkie”:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 3 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiący Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszego SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. Nazwę beneficjenta: Gmina Cedry Wielkie
2. Tytuł projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie, gmina Cedry Wielkie
3. Cel projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Cedry Wielki i skanalizowanie jej w 99,56% (poziom zbierania) poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie.
4. Zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
5. Adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie Gminy Cedry Wielkie w następujących lokalizacjach:
1. Szkoła Podstawowa w Giemlicach, Giemlice 1, 83-020 Giemlice, działka nr 10
2. Centrum Rekreacyjno-Sportowe w Długim Polu, Długie Pole 49, działka nr 248/5,
3. Urząd Gminy w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie działka nr 495/1
Konkretne miejsce montażu tablicy zostanie każdorazowo wskazane przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 11.3 Gospodarka wodno - ściekowa.
Zadanie Nr 2 - Wykonanie 5 tablic informacyjnych dla projektu ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkaniowych i budynkach użyteczności publicznej w Gminie Cedry Wielkie”,
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 5 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiący Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszej SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. Nazwę beneficjenta: Gmina Cedry Wielkie
2. Tytuł projektu: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkaniowych i budynkach użyteczności publicznej w Gminie Cedry Wielkie
3. Cel projektu: Poprawa efektywności energetycznej systemów budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Cedry Wielkie.
4. Zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
5. Adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie Gminy Cedry Wielkie:
1. Urząd Gminy w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie działka nr 495/1
2. Szkoła Podstawowa w Giemlicach, Giemlice 1, 83-020 Giemlice, działka nr 10
3. Przedszkole w Trutnowach, ul. Św. Piotra i Pawła 3, 83-020 Trutnowy, działka nr 137
4. Komunalny budynek mieszkalny w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 18, 83-020 Cedry Wielkie, działka nr 325/2
5. Komunalny budynek mieszkalny w Giemlicach, Giemlice 14, 83-020 Giemlice, działka nr 100
Konkretne miejsce montażu tablicy zostanie każdorazowo wskazane przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 10.1. Efektywność energetyczna – Mechanizm ZIT.
Zadanie Nr 3 - Wykonanie 17 tablic informacyjnych dla projektu ,,Zachowanie wielokulturowego dziedzictwa Żuław poprzez wykonanie robót budowlanych, remontowych i konserwatorskich w obiektach zabytkowych i obiektach położonych na terenach objętych ochroną konserwatorską w gminach żuławskich oraz stworzenie spójnej oferty turystycznej promującej tożsamość Żuław”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 17 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z zaprojektowanym wstępnie załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiącymi Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszej SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. nazwę beneficjenta
2. tytuł projektu
3. cel projektu
4. zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
4. adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Wzór tablic, które należy wykorzystać przy wypełnianiu obowiązków informacyjnych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie trzech powiatów: nowodworskim, gdańskim i malborskim.
1. Gmina Cedry Wielkie – dom podcieniowy w Miłocinie, działka nr 150/3 (1 tablica)
2. Gmina Nowy Staw – do uzgodnienia z przedstawicielem Gminy Nowy Staw (2 tablice)
3. Gmina Nowy Dwór Gdański (6 tablic)
a. most zwodzony na rzece Tuga zlokalizowany na ulicy Sikorskiego działka nr 390/2
b. śluza w Marzęcinie, działka nr 406
c. cmentarz mennonicki w Orłowie, działka nr 95,
d. cmentarz mennonicki w Żelichowie, działka nr 115/2,
e. cmentarz mennonicki w Różewie, działka nr 113
f. cmentarz mennonicki w Marynowach, działka nr 338
4. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Aniołów Stróżów w Cedrach Wielkich, działka nr 88 (1 tablica)
5. Parafia Rzymskokatolicką p.w. Św. Jana Chrzciciela w Giemlicach, działka nr 99 (1 tablica)
6. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Kiezmarku, Działka nr 152, (1 tablica)
7.Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Ap. Piotra i Pawła w Trutnowach, działka nr 134, (1 tablica)
8. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Elżbiety Węgierskiej w Lubieszewie, działka nr 209, (1 tablica)
9.Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Bartłomieja Apostoła w Świerkach,
filia kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Myszewie (2 tablice)
a. kościół w Myszewie, działka nr 105
b. kościół w Świerkach, działka nr 13
10. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „OPITZ” Beata Opitz (1 tablica), dom podcieniowy w Żelichowie, działka n r 38/2
Lokalizacje montażu tablic należy ustalić w zależności od miejsca lokalizacji tablicy:
1. Gmina Cedry Wielkie z siedzibą w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, osoba do kontaktu: Iwona Wojtasik tel. 58 692 20 38.
2.Gmina Nowy Staw z siedzibą w Nowym Stawie, ul. Gen. Józefa Bema 1, 82-300 Nowy Staw,
osoba do kontaktu: Anna Uzdowska tel. 55 271 51 00 wew. 31
3. Gmina Nowy Dwór Gdański z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, osoba do kontaktu: Beata Rembowska tel. 55 247 24 01
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu
Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 8.3 Materialne i Niematerialne Dziedzictwo Kulturowe.
Pozostałe informacje (Dotyczy wszystkich części):
3. Napisy, znaki i logotypy umieszczone na tablicy powinny być wykonane w sposób trwały i czytelny. Tablica powinna być odporna na warunki atmosferyczne. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania korekt w treści umieszczonej na tablicy na prośbę Zamawiającego.
4. Przed wykonaniem tablicy i konstrukcji wsporczej Wykonawca prześle drogą elektroniczną projekt do akceptacji przez Zamawiającego.
5. Po akceptacji projektu w miejscu wskazanym przez przedstawicieli Zamawiającego Wykonawca dokona montażu Tablicy informacyjnej wraz z słupkami
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
|
GuidZP400 |
9f26e1e2-d94b-4539-ba59-bf2f358795c8
|
Biuletyn |
568279-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Cedry Wielkie
|
Regon |
19167494500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Płażyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cedry Wielkie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 836 164
|
Zamawiajacy fax |
586 836 166
|
Zamawiajacy email |
magda.wozniak@cedry-wielkie.pl
|
Adres strony url |
www.cedry-wielkie.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cedry-wielkie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cedry-wielkie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty kurierskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Urzędu Gminy Cedry Wielkie w Cedrach Wielkich ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie pok. Nr 17 (sekretariat).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP.271.13.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych dla Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań:
Zadanie Nr 1 - Wykonanie 3 tablic informacyjnych dla projektu ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie, gmina Cedry Wielkie”:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 3 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiący Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszego SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. Nazwę beneficjenta: Gmina Cedry Wielkie
2. Tytuł projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie, gmina Cedry Wielkie
3. Cel projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Cedry Wielki i skanalizowanie jej w 99,56% (poziom zbierania) poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie.
4. Zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
5. Adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie Gminy Cedry Wielkie w następujących lokalizacjach:
1. Szkoła Podstawowa w Giemlicach, Giemlice 1, 83-020 Giemlice, działka nr 10
2. Centrum Rekreacyjno-Sportowe w Długim Polu, Długie Pole 49, działka nr 248/5,
3. Urząd Gminy w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie działka nr 495/1
Konkretne miejsce montażu tablicy zostanie każdorazowo wskazane przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 11.3 Gospodarka wodno - ściekowa.
Zadanie Nr 2 - Wykonanie 5 tablic informacyjnych dla projektu ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkaniowych i budynkach użyteczności publicznej w Gminie Cedry Wielkie”,
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 5 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiący Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszej SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. Nazwę beneficjenta: Gmina Cedry Wielkie
2. Tytuł projektu: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkaniowych i budynkach użyteczności publicznej w Gminie Cedry Wielkie
3. Cel projektu: Poprawa efektywności energetycznej systemów budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Cedry Wielkie.
4. Zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
5. Adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie Gminy Cedry Wielkie:
1. Urząd Gminy w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie działka nr 495/1
2. Szkoła Podstawowa w Giemlicach, Giemlice 1, 83-020 Giemlice, działka nr 10
3. Przedszkole w Trutnowach, ul. Św. Piotra i Pawła 3, 83-020 Trutnowy, działka nr 137
4. Komunalny budynek mieszkalny w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 18, 83-020 Cedry Wielkie, działka nr 325/2
5. Komunalny budynek mieszkalny w Giemlicach, Giemlice 14, 83-020 Giemlice, działka nr 100
Konkretne miejsce montażu tablicy zostanie każdorazowo wskazane przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 10.1. Efektywność energetyczna – Mechanizm ZIT.
Zadanie Nr 3 - Wykonanie 17 tablic informacyjnych dla projektu ,,Zachowanie wielokulturowego dziedzictwa Żuław poprzez wykonanie robót budowlanych, remontowych i konserwatorskich w obiektach zabytkowych i obiektach położonych na terenach objętych ochroną konserwatorską w gminach żuławskich oraz stworzenie spójnej oferty turystycznej promującej tożsamość Żuław”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 17 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z zaprojektowanym wstępnie załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiącymi Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszej SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. nazwę beneficjenta
2. tytuł projektu
3. cel projektu
4. zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
4. adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Wzór tablic, które należy wykorzystać przy wypełnianiu obowiązków informacyjnych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie trzech powiatów: nowodworskim, gdańskim i malborskim.
1. Gmina Cedry Wielkie – dom podcieniowy w Miłocinie, działka nr 150/3 (1 tablica)
2. Gmina Nowy Staw – do uzgodnienia z przedstawicielem Gminy Nowy Staw (2 tablice)
3. Gmina Nowy Dwór Gdański (6 tablic)
a. most zwodzony na rzece Tuga zlokalizowany na ulicy Sikorskiego działka nr 390/2
b. śluza w Marzęcinie, działka nr 406
c. cmentarz mennonicki w Orłowie, działka nr 95,
d. cmentarz mennonicki w Żelichowie, działka nr 115/2,
e. cmentarz mennonicki w Różewie, działka nr 113
f. cmentarz mennonicki w Marynowach, działka nr 338
4. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Aniołów Stróżów w Cedrach Wielkich, działka nr 88 (1 tablica)
5. Parafia Rzymskokatolicką p.w. Św. Jana Chrzciciela w Giemlicach, działka nr 99 (1 tablica)
6. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Kiezmarku, Działka nr 152, (1 tablica)
7.Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Ap. Piotra i Pawła w Trutnowach, działka nr 134, (1 tablica)
8. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Elżbiety Węgierskiej w Lubieszewie, działka nr 209, (1 tablica)
9.Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Bartłomieja Apostoła w Świerkach,
filia kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Myszewie (2 tablice)
a. kościół w Myszewie, działka nr 105
b. kościół w Świerkach, działka nr 13
10. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „OPITZ” Beata Opitz (1 tablica), dom podcieniowy w Żelichowie, działka n r 38/2
Lokalizacje montażu tablic należy ustalić w zależności od miejsca lokalizacji tablicy:
1. Gmina Cedry Wielkie z siedzibą w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, osoba do kontaktu: Iwona Wojtasik tel. 58 692 20 38.
2.Gmina Nowy Staw z siedzibą w Nowym Stawie, ul. Gen. Józefa Bema 1, 82-300 Nowy Staw,
osoba do kontaktu: Anna Uzdowska tel. 55 271 51 00 wew. 31
3. Gmina Nowy Dwór Gdański z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, osoba do kontaktu: Beata Rembowska tel. 55 247 24 01
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu
Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 8.3 Materialne i Niematerialne Dziedzictwo Kulturowe.
Pozostałe informacje (Dotyczy wszystkich części):
3. Napisy, znaki i logotypy umieszczone na tablicy powinny być wykonane w sposób trwały i czytelny. Tablica powinna być odporna na warunki atmosferyczne. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania korekt w treści umieszczonej na tablicy na prośbę Zamawiającego.
4. Przed wykonaniem tablicy i konstrukcji wsporczej Wykonawca prześle drogą elektroniczną projekt do akceptacji przez Zamawiającego.
5. Po akceptacji projektu w miejscu wskazanym przez przedstawicieli Zamawiającego Wykonawca dokona montażu Tablicy informacyjnej wraz z słupkami
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia (Dotyczy wszystkich zadań): 3 miesiące od daty podpisania umowy.
2. Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy tablic informacyjnych, każda z dostaw o wartości minimalnej: Zadanie 1: 2000,00 zł brutto, Zadanie 2: 2500,00 zł brutto, Zadanie 3: 17 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość dostaw stanowi sumę dostaw brutto ustalonych dla poszczególnych części.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia złoży, na pisemne wezwanie Zamawiającego, następujące dokumenty:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
Wykaz dostaw - według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów na potwierdzenie okoliczności o któych mowa w art 25 ust 1 pkt 2 ustawy PZP
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:
I. Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna:
a) w przypadku wstrzymania lub zawieszenia dostawy przez Zamawiającego;
b) z powodu siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie, w szczególności burze, trzęsienie ziemi, powódź, pożar, epidemia lub inna katastrofa naturalna, wojna wypowiedziana lub nie, zamieszki, działania wroga, sabotaż, inwazję, ograniczenia wynikające z kwarantanny, strajki, lock - outy, działania władz naczelnych lub lokalnych, jeśli strona wywodząca wystąpienie siły wyższej powiadomiła drugą stronę po wystąpieniu okoliczności siły wyższej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia jej wystąpienia. Okoliczności siły wyższej nie będą brane pod uwagę, jeżeli nie powiadomiono o nich drugiej strony na piśmie jak określono powyżej.
c) w przypadku wstrzymania realizacji dostawy ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy;
d) W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie posiadał środków na zapłatę wynagrodzenia dla Wykonawcy przez okres 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury z powodu nie otrzymania środków finansowych od partnerów projektu w terminie lub braku środków finansowych na rachunku Zamawiającego z przeznaczeniem na realizację tego zamówienia. W takim przypadku termin wykonania umowy ulega przedłużeniu o okres nie dłuższy niż 30 kolejnych dni.
II. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę.
III. Inne zmiany
a) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostawy,
b) zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego,
c) wprowadzenie do realizowanej umowy podwykonawcy nie wskazanego w ofercie.
2. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjną – organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami.
3. Wystąpienie okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. I nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ.
2.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach,
o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
3.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców
i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.
4.Podwykonawcy:
1)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
2)Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
5.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017 poz.1579 ze zm.)
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust VII pkt. 3:
1)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie 3 tablic informacyjnych dla projektu ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie, gmina Cedry Wielkie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie Nr 1 - Wykonanie 3 tablic informacyjnych dla projektu ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie, gmina Cedry Wielkie”:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 3 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiący Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszego SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. Nazwę beneficjenta: Gmina Cedry Wielkie
2. Tytuł projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie, gmina Cedry Wielkie
3. Cel projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Cedry Wielki i skanalizowanie jej w 99,56% (poziom zbierania) poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Giemlice, Długie Pole, Leszkowy, Cedry Wielkie.
4. Zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
5. Adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie Gminy Cedry Wielkie w następujących lokalizacjach:
1. Szkoła Podstawowa w Giemlicach, Giemlice 1, 83-020 Giemlice, działka nr 10
2. Centrum Rekreacyjno-Sportowe w Długim Polu, Długie Pole 49, działka nr 248/5,
3. Urząd Gminy w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie działka nr 495/1
Konkretne miejsce montażu tablicy zostanie każdorazowo wskazane przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 11.3 Gospodarka wodno - ściekowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie 5 tablic informacyjnych dla projektu ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkaniowych i budynkach użyteczności publicznej w Gminie Cedry Wielkie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie Nr 2 - Wykonanie 5 tablic informacyjnych dla projektu ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkaniowych i budynkach użyteczności publicznej w Gminie Cedry Wielkie”,
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 5 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiący Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszej SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. Nazwę beneficjenta: Gmina Cedry Wielkie
2. Tytuł projektu: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkaniowych i budynkach użyteczności publicznej w Gminie Cedry Wielkie
3. Cel projektu: Poprawa efektywności energetycznej systemów budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Cedry Wielkie.
4. Zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
5. Adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie Gminy Cedry Wielkie:
1. Urząd Gminy w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie działka nr 495/1
2. Szkoła Podstawowa w Giemlicach, Giemlice 1, 83-020 Giemlice, działka nr 10
3. Przedszkole w Trutnowach, ul. Św. Piotra i Pawła 3, 83-020 Trutnowy, działka nr 137
4. Komunalny budynek mieszkalny w Cedrach Wielkich, ul. Płażyńskiego 18, 83-020 Cedry Wielkie, działka nr 325/2
5. Komunalny budynek mieszkalny w Giemlicach, Giemlice 14, 83-020 Giemlice, działka nr 100
Konkretne miejsce montażu tablicy zostanie każdorazowo wskazane przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 10.1. Efektywność energetyczna – Mechanizm ZIT.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie 17 tablic informacyjnych dla projektu ,,Zachowanie wielokulturowego dziedzictwa Żuław poprzez wykonanie robót budowlanych, remontowych i konserwatorskich w obiektach zabytkowych i obiektach położonych na terenach objętych ochroną konserwatorską w gminach żuławskich oraz stworzenie spójnej oferty turystycznej promującej tożsamość Żuław”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie Nr 3 - Wykonanie 17 tablic informacyjnych dla projektu ,,Zachowanie wielokulturowego dziedzictwa Żuław poprzez wykonanie robót budowlanych, remontowych i konserwatorskich w obiektach zabytkowych i obiektach położonych na terenach objętych ochroną konserwatorską w gminach żuławskich oraz stworzenie spójnej oferty turystycznej promującej tożsamość Żuław”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 17 sztuk jednostronnych tablic informacyjnych posadowionych w gruncie o treści zgodnej z zaprojektowanym wstępnie załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, stanowiącymi Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020, które stanowią załącznik 9 do niniejszej SIWZ.
Tablica musi zawierać:
1. nazwę beneficjenta
2. tytuł projektu
3. cel projektu
4. zestaw logo – znaki FE i UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
4. adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Wzór tablic, które należy wykorzystać przy wypełnianiu obowiązków informacyjnych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującymi wytycznymi:
1) tablice metalowe o wymiarach minimalnych co najmniej 80 cm x 120 cm o grubości co najmniej 0,5 cm montowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, - według standardów obowiązujących dla znaków drogowych pionowych,
2) nogi z rur stalowych o śr. co najmniej 50 mm,
3) wydruk pełnokolorowy CMYK na trwałym materiale – np.: blacha ocynkowana, lub inny zapewniający trwałość przez co najmniej 5 lat, druk odporny na warunki atmosferyczne, - wydruk zabezpieczony laminatem ochronnym UV,
4) przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorskie.pl,
5) zachowanie prawidłowych proporcji logotypów,
6) wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu dopracowanego przez wykonawcę,
7) tablica powinna być wykonana na folii matowej,
8) zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic, słupków oraz urządzeń mocujących.
Lokalizacja:
Tablice informacyjne należy zamontować na terenie trzech powiatów: nowodworskim, gdańskim i malborskim.
1. Gmina Cedry Wielkie – dom podcieniowy w Miłocinie, działka nr 150/3 (1 tablica)
2. Gmina Nowy Staw – do uzgodnienia z przedstawicielem Gminy Nowy Staw (2 tablice)
3. Gmina Nowy Dwór Gdański (6 tablic)
a. most zwodzony na rzece Tuga zlokalizowany na ulicy Sikorskiego działka nr 390/2
b. śluza w Marzęcinie, działka nr 406
c. cmentarz mennonicki w Orłowie, działka nr 95,
d. cmentarz mennonicki w Żelichowie, działka nr 115/2,
e. cmentarz mennonicki w Różewie, działka nr 113
f. cmentarz mennonicki w Marynowach, działka nr 338
4. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Aniołów Stróżów w Cedrach Wielkich, działka nr 88 (1 tablica)
5. Parafia Rzymskokatolicką p.w. Św. Jana Chrzciciela w Giemlicach, działka nr 99 (1 tablica)
6. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Kiezmarku, Działka nr 152, (1 tablica)
7.Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Ap. Piotra i Pawła w Trutnowach, działka nr 134, (1 tablica)
8. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Elżbiety Węgierskiej w Lubieszewie, działka nr 209, (1 tablica)
9.Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Bartłomieja Apostoła w Świerkach,
filia kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Myszewie (2 tablice)
a. kościół w Myszewie, działka nr 105
b. kościół w Świerkach, działka nr 13
10. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „OPITZ” Beata Opitz (1 tablica), dom podcieniowy w Żelichowie, działka n r 38/2
Lokalizacje montażu tablic należy ustalić w zależności od miejsca lokalizacji tablicy:
1. Gmina Cedry Wielkie z siedzibą w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, osoba do kontaktu: Iwona Wojtasik tel. 58 692 20 38.
2.Gmina Nowy Staw z siedzibą w Nowym Stawie, ul. Gen. Józefa Bema 1, 82-300 Nowy Staw,
osoba do kontaktu: Anna Uzdowska tel. 55 271 51 00 wew. 31
3. Gmina Nowy Dwór Gdański z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, osoba do kontaktu: Beata Rembowska tel. 55 247 24 01
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu
Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 8.3 Materialne i Niematerialne Dziedzictwo Kulturowe.
|
| |