GuidZP400 |
e57323d2-05e3-4505-90f4-2c2bd6cb5e61
|
Biuletyn |
569323-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto i Gmina Ostroróg
|
Regon |
52815500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wroniecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostroróg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64560
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 29 31 710
|
Zamawiajacy fax |
061 29 31 712
|
Zamawiajacy email |
ostrorog_UMiG@wokiss.pl
|
Adres strony url |
www.ostrorog.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ostrorog.biuletyn.net
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH WRAZ Z BUDOWĄ ALTANY W DOBROJEWIE
|
Numer referencyjny |
RG.271.20.2018
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH WRAZ Z BUDOWĄ ALTANY W DOBROJEWIE
Inwestycja polega na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych w miejscowości Dobrojewo, gm. Ostroróg.
Na inwestycję składa się:
• budowa altany drewnianej wraz ze sceną;
• montaż elementów małej architektury tj: koszy na śmieci i ławek;
1.Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnym lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
2. Użyte materiały i urządzenia winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, winny odpowiadać obowiązującym normom oraz spełniać wymogi określone w ustawie – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017r, poz. 1332 ze zm.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570 ze zm.).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych oraz pozostałych wymaganiach określonych w SIWZ.
4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108.):
1) prace dekarskie i murarskie – dla I części zamówienia;
5. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1
do SIWZ.
2) Wykonawca lub Podwykonawca są zobowiązani do składania – na żądanie Zamawiającego – pisemnego zapewnienia, że wszystkie osoby wykonujące prace dekarskie, prace budowlane, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zapewnienie to winno być złożone w terminie 3 dni od zgłoszenia żądania.
W przypadku nie przedstawienia ww. zapewnienia w terminie 3 dni roboczych. Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 300,00 zł. W przypadku nie wykazania, że prace dekarskie, prace budowlane wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 300,00 zł za każdą taką osobę.
Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
45210000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które wykażą że dysponują następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
Dla części I zamówienia:
1) Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstukcyjno - budowlanej, posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w w/w specjalności. Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wraz z tłumaczeniem na język polski.
2)Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3)Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w spawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 P.Z.P
5)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Propozycja treści oświadczenia - Załącznik nr 9 do SIWZ
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższych dokumentów wykonawca dostarcza:
- dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Propozycja treści oświadczenia - Załącznik nr 8 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (Art. 147.)
1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem" dla Części I zamówienia.
2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Formy zabezpieczenia (Art. 148.)
1) Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
2) pieniądzu; przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy (nr rachunku taki sam jak do wpłaty wadium, tylko w tytule należy wpisać ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY- podać nazwę postępowania.
3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
4) gwarancjach bankowych;
5) gwarancjach ubezpieczeniowych;
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
7) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenie:
8) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
9) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
10) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
11) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego:
rachunek Zamawiającego: 25 9072 0002 0330 01422 000 0019 z podaniem tytułu „zabezpieczenie należytego wykonania umowy – „Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych wraz z budową altany w Dobrojewie”
12) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
13) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
Zmiana formy zabezpieczenia (Art. 149.)
1) W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1.
2) Zamawiający nie wyraża zgody, aby wykonawca mógł dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 2.
3) Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
Wysokość zabezpieczenia; termin i sposób wniesienia zabezpieczenia (Art. 150.)
1) Wysokość zabezpieczenia ustala się w stosunku procentowym do ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy, jeżeli
w ofercie podano cenę jednostkową lub ceny jednostkowe.
2) Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
3) W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wniesienie pełnej wysokości zabezpieczenia nie może nastąpić później niż do połowy okresu, na który została zawarta umowa.
4) Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat,
z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
5) W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż
w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty
z dotychczasowego zabezpieczenia.
6) Wypłata, o której mowa w powyższym punkcie, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
7) Przepis art. 149 stosuje się.
Zwrot zabezpieczenia (Art. 151.)
1) Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
2) Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosi 30% wysokości zabezpieczenia.
3) Kwota, o której mowa w ust. 2, jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Zamawiający NIE PRZEWIDUJE zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian sposobu, zakresu i terminu wykonania umowy
w przypadkach:
a) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego – o czas jej wystąpienia oraz o czas usuwania skutków jej działania,
b) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót – o czas ich trwania,
c) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych – jeżeli mają one wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy – o czas niezbędny do wykonania tych robót,
d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie
lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – o czas ich trwania,
e) nieterminowego przekazania Wykonawcy terenu budowy – o czas opóźnienia,
f) wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy – o czas wstrzymania,
g) zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy;
przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczenia zakresu robót, w takim stosunku w jakim ograniczone roboty pozostają do całości przedmiotu umowy,
h) zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy, rezygnacji
z podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców,
i) zmiany kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru w przypadkach losowych oraz rezygnacji lub zwolnienia,
j) zmian zakresu lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy w przypadku zmiany dokumentacji opisującej jego przedmiot – w zakresie adekwatnym do zmian tej dokumentacji; powyższe dotyczy także zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,
k) w przypadku błędów w dokumentacji określającej przedmiot umowy – o czas usuwania tych błędów, jeżeli wykonywanie przedmiotu umowy jest z tego powodu niemożliwe i w zakresie wynikającym
z poprawienia dokumentacji,
l) zmiany podwykonawcy, będącego jednocześnie podmiotem na zasoby którego powoływał się Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca nie podlega wkluczeniom i spełnia warunki udziału w postępowaniu w sposób nie mniejszym niż ten podmiot,
m) rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa pod lit. l – pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę samodzielnego spełniania warunków w sposób nie mniejszy niż ten podmiot,
n) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – w zakresie niezbędnym do wykonania tych przepisów i dostosowania treści umowy.
2. Warunkiem zmian umowy, związanych z działaniem siły wyższej lub wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz innych przeszkód w wykonywaniu przedmiotu umowy, jest dokonanie stosownych wpisów w dzienniku budowy i niezwłoczne zgłoszenie tych okoliczności inspektorowi nadzoru.
3. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
b) Zmiana danych teleadresowych;
c) Zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
d) Zmiana formy zabezpieczenia należytego zabezpieczenia Umowy;
e) Zmiana obowiązującej stawki VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie,
w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Aneks musi zostać podpisany przez osoby umocowane do reprezentowania Stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
BUDOWA ALTANY DREWNIANEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45210000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dane konstrukcyjno - materiałowe altany
Poz. 1 - Dach
Projektuje się dach płaski o kącie spadku 15˚. Przykrycie stanowi blacha układana na rąbek na pełnym deskowaniu. Konstrukcję dachową projektuje się jako drewnianą, ciesielską, ramową. Drewno w więźbie dachowej należy impregnować środkami zabezpieczającymi przed grzybami domowymi, pleśniowymi, owadami i ogniem wg obecnie obowiązującej normy drewnianej (PN-EN 1995 -1).
Wysokość konstrukcji od poziomu sceny wynosi 2,46 m i 3,50 m.
Projektuje się zadaszenie z blachy powlekanej, kolor antracytowy, RAL 7016.
Widoczne elementy drewniane malować 2x lakierobejcą ochronną, kolor dąb jasny.
Zaprojektowano :
Poz.1.1 Płatew 7,5/14 cm
Poz.1.2 Rygiel 10/19 cm
Poz.1.3 Słup 10/19 cm
Poz.1.4 Belka 19/12cm
Poz.1.5 Słup 10/19 cm
Przekroje zaprojektowane nie powinny odbiegać od przekrojów proponowanych przez firmę wykonawczą. Połączenie rygla ze słupem należy wykonać jako połączenie ukryte. Natomiast połączenie słupa z fundamentem można również wykonać jako ukryte (niewidoczne od zewnątrz - połączenie znajduje się wewnątrz konstrukcji).
Poz. 2 Wieniec
Projektuje się wieńce o przekroju 25 cm na 25 cm z betonu C16/20 i stali A-IIIN.
Zbrojenie podłużne w wieńcu z 4 Ø 12 i poprzeczne z Ø 6 w rozstawie co 25 cm.
Poz.3 Płyta
Projektuje się płytę grubości 10 cm z betonu C16/20 i stali A-IIIN. Zbrojenie projektuje się z siatki o oczkach 12/12 cm z prętów Ø 8.
Poz.4 Ściana fundamentowa
Projektuje się: Ściany zewnętrzne nośne i samonośne podziemia grubości 25 cm, murowane z bloczków betonowych M4 i M6 na zaprawie zwykłej cem.-wap. marki 5 M (spoiny pionowe i poziome).
Poz.5 Fundamenty
a) Kategoria geotechniczna I dla obiektu.
Projektuje się ławy z betonu C16/20 i stali A-III N – podłużnie 4Ø12, poprzecznie Ø 6 co 25 cm. Pod fundamentem należy ułożyć podbeton C12/15 o grubości 10 cm.
b) Poz. 5.1 Ława fundamentowa pod ścianę zewnętrzną podłużną - Przyjęto szerokość ławy 0,50 m
c) Poz. 5.2 Ława fundamentowa pod ścianę zewnętrzną szczytową - Przyjęto szerokość ławy 0,50 m
d) Poz. 5.3 Ława fundamentowa pod ścianę zewnętrzną - Przyjęto szerokość ławy 0,80 m
e) Poz. 5.4 Ława fundamentowa pod ścianę zewnętrzną - Przyjęto szerokość ławy 0,25 m
Materiały wykończeniowe
a) osłona mocowana między słupami - płyta lita z poliwęglanu 10 mm kolor: bezbarwny; mocowane na uchwyty zaciskowe do słupów z podkładkami elastycznymi, szczegóły wg wytycznych wybranego producenta; uchwyty stalowe malowane proszkowo na kolor RAL 7016, gęstość mocowania wg wytycznych producenta.
b) osłona mocowana nad sceną do słupów - płyta lita z poliwęglanu 10 mm; zakończenia fazowane; kolor: bezbarwny; mocowane punktowo na śruby dystansowe do słupów z podkładkami elastycznymi, szczegóły wg wytycznych wybranego producenta;
c) płyta betonowa na scenie – posadzka betonowa utwardzana powierzchniowo gr. 10 cm, wykończenie antypoślizgowe – 34,30 m2
Układ warstw:
• posadzka betonowa utwardzana powierzchniowo - gr. 10 cm
• 1xpapa asfaltowa na lepiku
• beton podkładowy - gr. 10 cm
• podsypka piaskowa - gr. 25 cm
d) murek wokół sceny, schody – mur dekoracyjny na zaprawie klejowej „Oslo” grubości 24 cm, wymiary elementu 16×72×10cm, wg wzornika firmy Pozbruk, (lub równoważne), w kolorze grafitowym, barwiony w całym przekroju; przykrycie „Oslo” wymiary elementu 35×50×8cm, wg wzornika firmy Pozbruk, (lub równoważne), w kolorze grafitowym, barwiony w całym przekroju.
e) rynny i rury spustowe profil kwadratowy – z blachy stalowej powlekanej, wg technologii wybranej firmy, o kolorze antracytowym (RAL 7016).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA I MONTAŻ MAŁEJ ARCHITEKTURY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113600-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mała architektura
a) Ławki - 14 szt.
• wymiary: 1800 x 600 mm;
• wysokość: 880 mm;
• drewno lakierowane, sosnowe, kolor: dąb
• stal lakierowana proszkowo, kolor: RAL 7016
• montaż: do przykręcenia lub zabetonowania
• nr katalogowy Novara 0163 (wg katalogu firmy Jumat - lub równoważny)
b) Kosze - 3 szt.
• wymiary: 390 x 390 mm, wysokość: 630 mm;
• pojemność 38 l;
• drewno lakierowane, sosnowe, kolor: dąb
• stal lakierowana proszkowo, kolor: RAL 7016
• montaż: do przykręcenia lub zabetonowania
• nr katalogowy Modern 0213 (wg katalogu firmy Jumat - lub równoważny)
|
| |