ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH WRAZ Z BUDOWĄ ALTANY W DOBROJEWIE

Data publikacji 2018-06-07
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Ostroróg
Miejscowość Ostroróg
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569323-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452100002, 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH WRAZ Z BUDOWĄ ALTANY W DOBROJEWIE

Inwestycja polega na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych w miejscowości Dobrojewo, gm. Ostroróg.
Na inwestycję składa się:
• budowa altany drewnianej wraz ze sceną;
• montaż elementów małej architektury tj: koszy na śmieci i ławek;


1.Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnym lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
2. Użyte materiały i urządzenia winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, winny odpowiadać obowiązującym normom oraz spełniać wymogi określone w ustawie – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017r, poz. 1332 ze zm.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570 ze zm.).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych oraz pozostałych wymaganiach określonych w SIWZ.
4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108.):
1) prace dekarskie i murarskie – dla I części zamówienia;
5. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1
do SIWZ.
2) Wykonawca lub Podwykonawca są zobowiązani do składania – na żądanie Zamawiającego – pisemnego zapewnienia, że wszystkie osoby wykonujące prace dekarskie, prace budowlane, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zapewnienie to winno być złożone w terminie 3 dni od zgłoszenia żądania.
W przypadku nie przedstawienia ww. zapewnienia w terminie 3 dni roboczych. Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 300,00 zł. W przypadku nie wykazania, że prace dekarskie, prace budowlane wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 300,00 zł za każdą taką osobę.
Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 e57323d2-05e3-4505-90f4-2c2bd6cb5e61
Biuletyn 569323-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Ostroróg
Regon 52815500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wroniecka
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Ostroróg
Zamawiajacy kod pocztowy 64560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 29 31 710
Zamawiajacy fax 061 29 31 712
Zamawiajacy email ostrorog_UMiG@wokiss.pl
Adres strony url www.ostrorog.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostrorog.biuletyn.net
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg
Nazwa nadana zamowieniu ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH WRAZ Z BUDOWĄ ALTANY W DOBROJEWIE
Numer referencyjny RG.271.20.2018
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH WRAZ Z BUDOWĄ ALTANY W DOBROJEWIE Inwestycja polega na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych w miejscowości Dobrojewo, gm. Ostroróg. Na inwestycję składa się: • budowa altany drewnianej wraz ze sceną; • montaż elementów małej architektury tj: koszy na śmieci i ławek; 1.Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnym lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 2. Użyte materiały i urządzenia winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, winny odpowiadać obowiązującym normom oraz spełniać wymogi określone w ustawie – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017r, poz. 1332 ze zm.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570 ze zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych oraz pozostałych wymaganiach określonych w SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108.): 1) prace dekarskie i murarskie – dla I części zamówienia; 5. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca lub Podwykonawca są zobowiązani do składania – na żądanie Zamawiającego – pisemnego zapewnienia, że wszystkie osoby wykonujące prace dekarskie, prace budowlane, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zapewnienie to winno być złożone w terminie 3 dni od zgłoszenia żądania. W przypadku nie przedstawienia ww. zapewnienia w terminie 3 dni roboczych. Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 300,00 zł. W przypadku nie wykazania, że prace dekarskie, prace budowlane wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 300,00 zł za każdą taką osobę. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 45210000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow  O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które wykażą że dysponują następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: Dla części I zamówienia: 1) Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstukcyjno - budowlanej, posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w w/w specjalności. Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wraz z tłumaczeniem na język polski. 2)Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3)Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w spawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 P.Z.P 5)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Propozycja treści oświadczenia - Załącznik nr 9 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższych dokumentów wykonawca dostarcza: - dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Propozycja treści oświadczenia - Załącznik nr 8 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (Art. 147.) 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem" dla Części I zamówienia. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Formy zabezpieczenia (Art. 148.) 1) Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 2) pieniądzu; przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy (nr rachunku taki sam jak do wpłaty wadium, tylko w tytule należy wpisać ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY- podać nazwę postępowania. 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenie: 8) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 9) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego; 10) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 11) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: rachunek Zamawiającego: 25 9072 0002 0330 01422 000 0019 z podaniem tytułu „zabezpieczenie należytego wykonania umowy – „Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych wraz z budową altany w Dobrojewie” 12) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 13) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zmiana formy zabezpieczenia (Art. 149.) 1) W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1. 2) Zamawiający nie wyraża zgody, aby wykonawca mógł dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 2. 3) Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. Wysokość zabezpieczenia; termin i sposób wniesienia zabezpieczenia (Art. 150.) 1) Wysokość zabezpieczenia ustala się w stosunku procentowym do ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy, jeżeli w ofercie podano cenę jednostkową lub ceny jednostkowe. 2) Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 3) W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wniesienie pełnej wysokości zabezpieczenia nie może nastąpić później niż do połowy okresu, na który została zawarta umowa. 4) Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 5) W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. 6) Wypłata, o której mowa w powyższym punkcie, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia. 7) Przepis art. 149 stosuje się. Zwrot zabezpieczenia (Art. 151.) 1) Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 2) Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosi 30% wysokości zabezpieczenia. 3) Kwota, o której mowa w ust. 2, jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady. Zamawiający NIE PRZEWIDUJE zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian sposobu, zakresu i terminu wykonania umowy w przypadkach: a) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego – o czas jej wystąpienia oraz o czas usuwania skutków jej działania, b) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót – o czas ich trwania, c) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych – jeżeli mają one wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy – o czas niezbędny do wykonania tych robót, d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – o czas ich trwania, e) nieterminowego przekazania Wykonawcy terenu budowy – o czas opóźnienia, f) wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy – o czas wstrzymania, g) zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy; przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczenia zakresu robót, w takim stosunku w jakim ograniczone roboty pozostają do całości przedmiotu umowy, h) zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, i) zmiany kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru w przypadkach losowych oraz rezygnacji lub zwolnienia, j) zmian zakresu lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy w przypadku zmiany dokumentacji opisującej jego przedmiot – w zakresie adekwatnym do zmian tej dokumentacji; powyższe dotyczy także zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, k) w przypadku błędów w dokumentacji określającej przedmiot umowy – o czas usuwania tych błędów, jeżeli wykonywanie przedmiotu umowy jest z tego powodu niemożliwe i w zakresie wynikającym z poprawienia dokumentacji, l) zmiany podwykonawcy, będącego jednocześnie podmiotem na zasoby którego powoływał się Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca nie podlega wkluczeniom i spełnia warunki udziału w postępowaniu w sposób nie mniejszym niż ten podmiot, m) rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa pod lit. l – pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę samodzielnego spełniania warunków w sposób nie mniejszy niż ten podmiot, n) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – w zakresie niezbędnym do wykonania tych przepisów i dostosowania treści umowy. 2. Warunkiem zmian umowy, związanych z działaniem siły wyższej lub wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz innych przeszkód w wykonywaniu przedmiotu umowy, jest dokonanie stosownych wpisów w dzienniku budowy i niezwłoczne zgłoszenie tych okoliczności inspektorowi nadzoru. 3. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; b) Zmiana danych teleadresowych; c) Zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami; d) Zmiana formy zabezpieczenia należytego zabezpieczenia Umowy; e) Zmiana obowiązującej stawki VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Aneks musi zostać podpisany przez osoby umocowane do reprezentowania Stron umowy.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa BUDOWA ALTANY DREWNIANEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45210000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dane konstrukcyjno - materiałowe altany Poz. 1 - Dach Projektuje się dach płaski o kącie spadku 15˚. Przykrycie stanowi blacha układana na rąbek na pełnym deskowaniu. Konstrukcję dachową projektuje się jako drewnianą, ciesielską, ramową. Drewno w więźbie dachowej należy impregnować środkami zabezpieczającymi przed grzybami domowymi, pleśniowymi, owadami i ogniem wg obecnie obowiązującej normy drewnianej (PN-EN 1995 -1). Wysokość konstrukcji od poziomu sceny wynosi 2,46 m i 3,50 m. Projektuje się zadaszenie z blachy powlekanej, kolor antracytowy, RAL 7016. Widoczne elementy drewniane malować 2x lakierobejcą ochronną, kolor dąb jasny. Zaprojektowano : Poz.1.1 Płatew 7,5/14 cm Poz.1.2 Rygiel 10/19 cm Poz.1.3 Słup 10/19 cm Poz.1.4 Belka 19/12cm Poz.1.5 Słup 10/19 cm Przekroje zaprojektowane nie powinny odbiegać od przekrojów proponowanych przez firmę wykonawczą. Połączenie rygla ze słupem należy wykonać jako połączenie ukryte. Natomiast połączenie słupa z fundamentem można również wykonać jako ukryte (niewidoczne od zewnątrz - połączenie znajduje się wewnątrz konstrukcji). Poz. 2 Wieniec Projektuje się wieńce o przekroju 25 cm na 25 cm z betonu C16/20 i stali A-IIIN. Zbrojenie podłużne w wieńcu z 4 Ø 12 i poprzeczne z Ø 6 w rozstawie co 25 cm. Poz.3 Płyta Projektuje się płytę grubości 10 cm z betonu C16/20 i stali A-IIIN. Zbrojenie projektuje się z siatki o oczkach 12/12 cm z prętów Ø 8. Poz.4 Ściana fundamentowa Projektuje się: Ściany zewnętrzne nośne i samonośne podziemia grubości 25 cm, murowane z bloczków betonowych M4 i M6 na zaprawie zwykłej cem.-wap. marki 5 M (spoiny pionowe i poziome). Poz.5 Fundamenty a) Kategoria geotechniczna I dla obiektu. Projektuje się ławy z betonu C16/20 i stali A-III N – podłużnie 4Ø12, poprzecznie Ø 6 co 25 cm. Pod fundamentem należy ułożyć podbeton C12/15 o grubości 10 cm. b) Poz. 5.1 Ława fundamentowa pod ścianę zewnętrzną podłużną - Przyjęto szerokość ławy 0,50 m c) Poz. 5.2 Ława fundamentowa pod ścianę zewnętrzną szczytową - Przyjęto szerokość ławy 0,50 m d) Poz. 5.3 Ława fundamentowa pod ścianę zewnętrzną - Przyjęto szerokość ławy 0,80 m e) Poz. 5.4 Ława fundamentowa pod ścianę zewnętrzną - Przyjęto szerokość ławy 0,25 m Materiały wykończeniowe a) osłona mocowana między słupami - płyta lita z poliwęglanu 10 mm kolor: bezbarwny; mocowane na uchwyty zaciskowe do słupów z podkładkami elastycznymi, szczegóły wg wytycznych wybranego producenta; uchwyty stalowe malowane proszkowo na kolor RAL 7016, gęstość mocowania wg wytycznych producenta. b) osłona mocowana nad sceną do słupów - płyta lita z poliwęglanu 10 mm; zakończenia fazowane; kolor: bezbarwny; mocowane punktowo na śruby dystansowe do słupów z podkładkami elastycznymi, szczegóły wg wytycznych wybranego producenta; c) płyta betonowa na scenie – posadzka betonowa utwardzana powierzchniowo gr. 10 cm, wykończenie antypoślizgowe – 34,30 m2 Układ warstw: • posadzka betonowa utwardzana powierzchniowo - gr. 10 cm • 1xpapa asfaltowa na lepiku • beton podkładowy - gr. 10 cm • podsypka piaskowa - gr. 25 cm d) murek wokół sceny, schody – mur dekoracyjny na zaprawie klejowej „Oslo” grubości 24 cm, wymiary elementu 16×72×10cm, wg wzornika firmy Pozbruk, (lub równoważne), w kolorze grafitowym, barwiony w całym przekroju; przykrycie „Oslo” wymiary elementu 35×50×8cm, wg wzornika firmy Pozbruk, (lub równoważne), w kolorze grafitowym, barwiony w całym przekroju. e) rynny i rury spustowe profil kwadratowy – z blachy stalowej powlekanej, wg technologii wybranej firmy, o kolorze antracytowym (RAL 7016).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA I MONTAŻ MAŁEJ ARCHITEKTURY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Mała architektura a) Ławki - 14 szt. • wymiary: 1800 x 600 mm; • wysokość: 880 mm; • drewno lakierowane, sosnowe, kolor: dąb • stal lakierowana proszkowo, kolor: RAL 7016 • montaż: do przykręcenia lub zabetonowania • nr katalogowy Novara 0163 (wg katalogu firmy Jumat - lub równoważny) b) Kosze - 3 szt. • wymiary: 390 x 390 mm, wysokość: 630 mm; • pojemność 38 l; • drewno lakierowane, sosnowe, kolor: dąb • stal lakierowana proszkowo, kolor: RAL 7016 • montaż: do przykręcenia lub zabetonowania • nr katalogowy Modern 0213 (wg katalogu firmy Jumat - lub równoważny)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)