| GuidZP400 |
d4f9c0be-ab7b-427c-9cc7-d5836bebf247
|
| Biuletyn |
569771-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefy Kantorówny
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40381
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(032) 256 99 01
|
| Zamawiajacy fax |
(032) 256 98 47
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@mzum.katowice.pl
|
| Adres strony url |
www.mzum.katowice.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.mzum.katowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzum.katowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, pawilon C
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
|
| Numer referencyjny |
55/VI/2018/WP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP w zakresie:
I. Tonery/Tusze:
1. HP Officejet PRO X551 czarny XL 5 szt.
2. HP Officejet PRO X551 kolor XL 3 komplety
3. OKI MC861 czarny 9500 stron 10 szt.
4. OKI MC861 kolor 10000 stron 5 kompletów
|
| Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
9
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, potwierdzenie wniesienia wadium.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 9 (wzór załącznik do SIWZ).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 300,00 PLN (słownie:trzystazłotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 14.06.2018 r. do godz. 09:55
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w razie zmiany wysokości ustawowej stawki VAT mającej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy
|
| IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:55
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|