Zakup wyposażenia do powierzchni przeznaczonych na nową ofertę kulturalną w Centrum Kultury „Scena to dziwna” ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie

Data publikacji 2018-06-07
Data zakończenia 2018-06-18 00:00:00
Instytucja Centrum Kultury "Scena to dziwna"
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569261-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wszystkich przedmiotów wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zakupić lub wykonać, dostarczyć a także rozładować, wnieść, zamontować jak i rozmieścić wyposażenie przy uwzględnieniu zaleceń Zamawiającego. Dostawy będą następować do pomieszczeń w budynku Centrum Kultury „Scena to dziwna” 62-200 Gniezno, ul. Roosevelta 42. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii. Dostarczane wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi posiadać aktualne atesty wytrzymałościowe, atesty higieniczne, protokoły oceny ergonomicznej lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu, wystawione przez niezależne podmioty, określające wymagania wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa. Dostawa jest realizowana w związku z uczestnictwem w projekcie pt.. „Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury „Scena to dziwna” przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 – 2020 dla działania 4.4. „Zachowanie, ochrona, programowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego” Poddziałanie 4.4.1. „Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.”.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w wykazie wyposażenia. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da1fc7f5-5de6-4964-9c99-64f1a4422032
Biuletyn 569261-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Kultury "Scena to dziwna"
Regon 30116188800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Roosevelta
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy kod pocztowy 62200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 424 07 72
Zamawiajacy fax 61 424 07 72
Zamawiajacy email ckestede@powiat-gniezno.pl
Adres strony url www.scenatodziwna.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury „Scena to dziwna” przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 – 2020 dla działania 4.4. „Zachowanie, ochrona, programowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego” Poddziałanie 4.4.1. „Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.scenatodziwna.eu i strona BIP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sienkiewicza 12A 62-200 Gniezno
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do powierzchni przeznaczonych na nową ofertę kulturalną w Centrum Kultury „Scena to dziwna” ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie
Numer referencyjny CK.272.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wszystkich przedmiotów wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zakupić lub wykonać, dostarczyć a także rozładować, wnieść, zamontować jak i rozmieścić wyposażenie przy uwzględnieniu zaleceń Zamawiającego. Dostawy będą następować do pomieszczeń w budynku Centrum Kultury „Scena to dziwna” 62-200 Gniezno, ul. Roosevelta 42. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii. Dostarczane wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi posiadać aktualne atesty wytrzymałościowe, atesty higieniczne, protokoły oceny ergonomicznej lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu, wystawione przez niezależne podmioty, określające wymagania wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa. Dostawa jest realizowana w związku z uczestnictwem w projekcie pt.. „Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury „Scena to dziwna” przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 – 2020 dla działania 4.4. „Zachowanie, ochrona, programowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego” Poddziałanie 4.4.1. „Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w wykazie wyposażenia. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia publicznego na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa była wykonana wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawa została wykonana należycie Za odpowiadające wartością zamawiający uzna dostawę o wartości nie mniejszej niż: – 100 000,00 złotych brutto. Za odpowiadające rodzajem (dla dowolnej części) zamawiający uzna dostawy wyposażenia obejmującego m.in. szafy, biurka, regały, krzesła, stoły, sofy, moduły wypoczynkowe, fotele.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa była wykonana wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w/g załącznika nr 4; 2. dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2c ustawy).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie, 4. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - jeśli dotyczy, załącznik nr 8, 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (można w tym celu wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaszły okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy: a) działania siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach); b) wystąpienia konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub brak dostępności materiałów przewidzianych w dokumentacji; c) wystąpienia sytuacji, utrudniającej wykonanie robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej; W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy sposób należyty. 2. w zakresie zmiany terminu płatności – w przypadku: ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych. 3. w zakresie zmiany w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: a) zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamienne. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych; b) zmiany miejsca dostawy. 4. w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto : ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT. 5. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 6. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2018-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)