GuidZP400 |
da1fc7f5-5de6-4964-9c99-64f1a4422032
|
Biuletyn |
569261-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kultury "Scena to dziwna"
|
Regon |
30116188800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Roosevelta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gniezno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 424 07 72
|
Zamawiajacy fax |
61 424 07 72
|
Zamawiajacy email |
ckestede@powiat-gniezno.pl
|
Adres strony url |
www.scenatodziwna.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury „Scena to dziwna” przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 – 2020 dla działania 4.4. „Zachowanie, ochrona, programowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego” Poddziałanie 4.4.1. „Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.scenatodziwna.eu i strona BIP
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Sienkiewicza 12A 62-200 Gniezno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia do powierzchni przeznaczonych na nową ofertę kulturalną w Centrum Kultury „Scena to dziwna” ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie
|
Numer referencyjny |
CK.272.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wszystkich przedmiotów wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zakupić lub wykonać, dostarczyć a także rozładować, wnieść, zamontować jak i rozmieścić wyposażenie przy uwzględnieniu zaleceń Zamawiającego. Dostawy będą następować do pomieszczeń w budynku Centrum Kultury „Scena to dziwna” 62-200 Gniezno, ul. Roosevelta 42. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii. Dostarczane wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi posiadać aktualne atesty wytrzymałościowe, atesty higieniczne, protokoły oceny ergonomicznej lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu, wystawione przez niezależne podmioty, określające wymagania wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa. Dostawa jest realizowana w związku z uczestnictwem w projekcie pt.. „Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury „Scena to dziwna” przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014 – 2020 dla działania 4.4. „Zachowanie, ochrona, programowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego” Poddziałanie 4.4.1. „Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.”.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w wykazie wyposażenia. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia publicznego na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa była wykonana wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawa została wykonana należycie
Za odpowiadające wartością zamawiający uzna dostawę o wartości nie mniejszej niż: – 100 000,00 złotych brutto.
Za odpowiadające rodzajem (dla dowolnej części) zamawiający uzna dostawy wyposażenia obejmującego m.in. szafy, biurka, regały, krzesła, stoły, sofy, moduły wypoczynkowe, fotele.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa była wykonana wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w/g załącznika nr 4;
2. dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2c ustawy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie, 4. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - jeśli dotyczy, załącznik nr 8, 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (można w tym celu wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaszły okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy:
a) działania siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach);
b) wystąpienia konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub brak dostępności materiałów przewidzianych w dokumentacji;
c) wystąpienia sytuacji, utrudniającej wykonanie robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej;
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy sposób należyty.
2. w zakresie zmiany terminu płatności – w przypadku:
ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych.
3. w zakresie zmiany w sposobie realizacji zamówienia polegająca na:
a) zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamienne. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;
b) zmiany miejsca dostawy.
4. w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto :
ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT.
5. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
6. Warunki dokonania zmian:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
- opisze zaistniałe okoliczności,
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
- obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
- opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy.
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 6 2 Powody |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|