GuidZP400 |
4a94cdc3-bbdf-4777-951a-056e8f09b83b
|
Biuletyn |
569500-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
28060211800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Giżycko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 335 922
|
Zamawiajacy fax |
261 335 641
|
Zamawiajacy email |
24wog.zam@wp.mil.pl
|
Adres strony url |
www.24wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „OFERTA W SPRAWIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO post. nr 45/2018 – DOSTAWA AKUMULATORÓW KWASOWYCH NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, nie otwierać do dnia 15.06.2018 r. do godz. 09.00”
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, bud. nr 5, Kancelaria Jawna, pokój nr 108
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA AKUMULATORÓW KWASOWYCH NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
|
Numer referencyjny |
45/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 600 sztuk akumulatorów kwasowych. Szczegółowa specyfikacja towaru została opisana w zestawieniu cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ, do pobrania jako oddzielny plik. Zestawienie cenowe stanowi jednocześnie opis przedmiotu zamówienia.
2. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY:
a. dostarczone przez Wykonawcę akumulatory będą nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występują),
b. dostarczony towar powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne,
c. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkt równoważny.
W przypadku wystąpienia w załączniku nr 3 do SIWZ (zestawienie cenowe) nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przy dostawie akumulatorów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego.
d. Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment własnym transportem, na własny koszt i ryzyko wraz z rozładunkiem ze środka transportu i ustawieniem we wskazanym miejscu, w magazynie Zamawiającego.
e. Zamawiający dopuszcza dostawę towaru poprzez firmy spedycyjne pod warunkiem obecności przy dostawie osoby upoważnionej przez Wykonawcę do wydania towaru oraz podpisania protokołu o zgodności dostawy z przedmiotem zamówienia. Jedyną dopuszczalną formą przekazania towaru jest przekazanie go przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Towary dostarczone przez samą firmę spedycyjną bez obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego a dostawa będzie uważana za niebyłą.
f. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość przedmiotu zamówienia. Niekompletna dostawa nie będzie przyjęta przez Zamawiającego. W przypadku dostawy niekompletnej, Wykonawca zabiera towar ze sobą i ma obowiązek dostarczyć go powtórnie, kiedy będzie posiadał towar w 100 % zgodny z załącznikiem nr 1 zestawienia cenowego. Niekompletną dostawę Zamawiający będzie traktował jako nie dostarczoną. Po upływie terminu dostawy w sytuacji gdy towar nie będzie dostarczony, Zamawiający rozpocznie naliczanie kar umownych.
g. Zamawiający odmówi odbioru towaru w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwy, bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie.
h. Forma płatności – przelew 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury.
i. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24WOG od poniedziałku
do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed dostawą towaru. Dostawę należy realizować w magazyn sprzętu sportowego i wydawnictw,
ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Bemowo Piskie, tel. 727-041-189.
j. Szczegółowe warunki dostawy i inne niezbędne informacje zostały zawarte we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
3. Inne obowiązki Wykonawcy:
a. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy dostarczenie wniosku (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów.
b. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).
|
Cpv glowny przedmiot |
31400000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin realizacji zamówienia – zgodnie ze złożona ofertą:
- minimalny: zgodnie ze złożoną ofertą
- maksymalny: 50 dni od dnia zawarcia umowy
2. Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Nie określa się szczególnych wymagań w ramach tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie określa się szczególnych wymagań w ramach tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie określa się szczególnych wymagań w ramach tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4. W przypadku oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w Części II niniejszego rozdziału musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólna ofertę.
5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VIII podrozdział I pkt 2 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 „Ustawy pzp”, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); Zestawienie cenowe – załącznik nr 3 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych, zero groszy);
2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
3.1. pieniądzu;
3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych;
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 45/2018 – dostawa akumulatorów kwasowych”.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać:
7.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
7.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium,
7.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres:
1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony
w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy
od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert,
2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz,
7.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający,
7.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca,
7.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna.
8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać:
8.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
8.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium,
8.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres:
1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony
w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy
od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert,
2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz,
8.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na postawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2018 r.
3. Wszelkie inne, niż określone w ust. 1 zmiany w umowie, muszą być dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|