Dostawa opraw oświetlenia teatralnego

Data publikacji 2018-06-07
Data zakończenia 2018-06-20 00:00:00
Instytucja Opera Bałtycka w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569441-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetlenia teatralnego o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, zwanej dalej „sprzętem” oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji.
2.Wymieniony wyżej sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3.Sprzęt wymieniony w pkt. 1 zostanie dostarczony wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania.
4.Dostawa sprzętu, o którym mowa w pkt. 1 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego
w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, na koszt Wykonawcy.
5.Wykonawca dostarczy sprzęt w terminie nie dłuższym niż do 25.08.2018 roku.
6.Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu podstaw eksploatacji sprzętu w terminie dostawy ale nie później niż do 25.08.2018 roku.
7.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
8.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy.
9.W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d17d2f5-2f28-4a79-a50f-51638280abec
Biuletyn 569441-N-2018
Zamawiajacy nazwa Opera Bałtycka w Gdańsku
Regon 19032060085919
Zamawiajacy adres ulica Aleja Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 7634912/13
Zamawiajacy fax 587 634 914
Zamawiajacy email satorod@poczta.onet.pl
Adres strony url www.operabaltycka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.operabaltycka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.operabaltycka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem poczty kurierskiej lub poczty tradycyjnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Opery Batyckiej w 80 - 219 Gdańsku, Al. Zwycięstwa 15, I piętro, pokój 131
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opraw oświetlenia teatralnego
Numer referencyjny RZP/8/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetlenia teatralnego o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, zwanej dalej „sprzętem” oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji. 2.Wymieniony wyżej sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3.Sprzęt wymieniony w pkt. 1 zostanie dostarczony wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. 4.Dostawa sprzętu, o którym mowa w pkt. 1 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, na koszt Wykonawcy. 5.Wykonawca dostarczy sprzęt w terminie nie dłuższym niż do 25.08.2018 roku. 6.Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu podstaw eksploatacji sprzętu w terminie dostawy ale nie później niż do 25.08.2018 roku. 7.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 8.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 9.W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy opraw oświetlenia ewakuacyjnego, na łączną wartość brutto nie mniejszą niż 150 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia złoży, na pisemne wezwanie Zamawiającego, następujące dokumenty: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: Dowody określające czy dostawy, o których mowa w ust. V pkt. 2 lit. c) SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: Dokumenty potwierdzające zgodność parametrów oferowanych urządzeń z parametrami wskazanymi w tabeli parametrów technicznych, np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 14 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 „PZP". 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania niniejszej umowy w przypadku zwłoki w dostawie przedmiotu umowy powyżej 10 dni, ze skutkiem określonym w §11 ust 3 umowy. 3.Jeżeli Wykonawca nie usunie wady towaru w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia uzasadnionej reklamacji i wyznaczeniu mu odpowiedniego dodat¬kowego terminu wynoszącego co najmniej 10 dni roboczych, którego Wykonawca nie dotrzymał, Zamawiający ma prawo żądać wymiany sprzętu na nowy, bez wad. 4.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a.Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b.Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c.Zmiany numeru katalogowego producenta. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 4 mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. 5.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 7.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144.(Dz.U. z 2017 poz.1579 ze zm.) Klauzula informacyjna Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. udostępnionych Operze Bałtyckiej w Gdańsku jest Opera Bałtycka w Gdańsku, z siedzibą w Gdańsku (80-219), przy Al. Zwycięstwa 15, adres poczty elektronicznej: sekretariat@operabaltycka.pl Udostępnione przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach realizacji umowy RZP/8/2018 z 29.05.2018 r. Odbiorcami udostępnionych przez Państwa danych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty związane z funkcjonowaniem Opery Bałtyckiej w Gdańsku na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu ustania celu ich przetwarzania i zgodnie z wymaganiami wynikającymi z przepisów prawa lub wytycznych branżowych. Po ustaniu celu przetwarzania zostaną informatycznie wykasowane lub fizycznie zlikwidowane w sposób zabezpieczających ich upublicznienie. Udostępnione dane osobowe nie będą podlegały formie zautomatyzowanego przetwarzania danych. Jednocześnie informujemy, iż udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, oraz że posiadają Państwo pełne prawo dostępu do treści swoich danych osobowych (żądania informacji), i prawo do: 1)wycofania zgody w dowolnym momencie, 2)żądania kopii danych, 3)sprostowania danych, 4)do bycia zapomnianym (usunięcia danych), 5)ograniczenia przetwarzania, 6)do przeniesienia danych, 7)do sprzeciwu, 8)bycia powiadamianym o sprostowaniu, usunięciu i ograniczeniu przetwarzania. Ponadto informujemy, że mają Państwo prawo do złożenia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie uwagi Państwa na temat przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych prosimy kierować do Inspektora Ochrony Danych pocztę elektroniczną na adres iod@operabaltycka.pl

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)