GuidZP400 |
8d17d2f5-2f28-4a79-a50f-51638280abec
|
Biuletyn |
569441-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Opera Bałtycka w Gdańsku
|
Regon |
19032060085919
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80219
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 7634912/13
|
Zamawiajacy fax |
587 634 914
|
Zamawiajacy email |
satorod@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.operabaltycka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.operabaltycka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.operabaltycka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem poczty kurierskiej lub poczty tradycyjnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Opery Batyckiej w 80 - 219 Gdańsku, Al. Zwycięstwa 15, I piętro, pokój 131
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opraw oświetlenia teatralnego
|
Numer referencyjny |
RZP/8/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetlenia teatralnego o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, zwanej dalej „sprzętem” oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji.
2.Wymieniony wyżej sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3.Sprzęt wymieniony w pkt. 1 zostanie dostarczony wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania.
4.Dostawa sprzętu, o którym mowa w pkt. 1 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego
w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, na koszt Wykonawcy.
5.Wykonawca dostarczy sprzęt w terminie nie dłuższym niż do 25.08.2018 roku.
6.Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu podstaw eksploatacji sprzętu w terminie dostawy ale nie później niż do 25.08.2018 roku.
7.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
8.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy.
9.W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-25T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy opraw oświetlenia ewakuacyjnego, na łączną wartość brutto nie mniejszą niż 150 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia złoży, na pisemne wezwanie Zamawiającego, następujące dokumenty:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
Dowody określające czy dostawy, o których mowa w ust. V pkt. 2 lit. c) SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
Dokumenty potwierdzające zgodność parametrów oferowanych urządzeń z parametrami wskazanymi w tabeli parametrów technicznych, np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 „PZP".
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania niniejszej umowy w przypadku zwłoki w dostawie przedmiotu umowy powyżej 10 dni, ze skutkiem określonym w §11 ust 3 umowy.
3.Jeżeli Wykonawca nie usunie wady towaru w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia uzasadnionej reklamacji i wyznaczeniu mu odpowiedniego dodat¬kowego terminu wynoszącego co najmniej 10 dni roboczych, którego Wykonawca nie dotrzymał, Zamawiający ma prawo żądać wymiany sprzętu na nowy, bez wad.
4.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a.Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę,
b.Zmiany urzędowej stawki podatku VAT,
c.Zmiany numeru katalogowego producenta.
5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 4 mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ.
5.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach,
o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców
i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.
7.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144.(Dz.U. z 2017 poz.1579 ze zm.)
Klauzula informacyjna
Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. udostępnionych Operze Bałtyckiej w Gdańsku jest Opera Bałtycka w Gdańsku, z siedzibą w Gdańsku (80-219), przy Al. Zwycięstwa 15, adres poczty elektronicznej: sekretariat@operabaltycka.pl
Udostępnione przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach realizacji umowy RZP/8/2018 z 29.05.2018 r.
Odbiorcami udostępnionych przez Państwa danych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty związane z funkcjonowaniem Opery Bałtyckiej w Gdańsku na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu ustania celu ich przetwarzania i zgodnie z wymaganiami wynikającymi z przepisów prawa lub wytycznych branżowych. Po ustaniu celu przetwarzania zostaną informatycznie wykasowane lub fizycznie zlikwidowane w sposób zabezpieczających ich upublicznienie. Udostępnione dane osobowe nie będą podlegały formie zautomatyzowanego przetwarzania danych.
Jednocześnie informujemy, iż udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, oraz że posiadają Państwo pełne prawo dostępu do treści swoich danych osobowych (żądania informacji), i prawo do:
1)wycofania zgody w dowolnym momencie,
2)żądania kopii danych,
3)sprostowania danych,
4)do bycia zapomnianym (usunięcia danych),
5)ograniczenia przetwarzania,
6)do przeniesienia danych,
7)do sprzeciwu,
8)bycia powiadamianym o sprostowaniu, usunięciu i ograniczeniu przetwarzania.
Ponadto informujemy, że mają Państwo prawo do złożenia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wszelkie uwagi Państwa na temat przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych prosimy kierować do Inspektora Ochrony Danych pocztę elektroniczną na adres iod@operabaltycka.pl
|