| GuidZP400 |
58feb6ea-c16e-4d8a-a48c-f0763c1a9d9d
|
| Biuletyn |
569061-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
|
| Regon |
001022920
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozimska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-057
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
77 454 00 67/70
|
| Zamawiajacy fax |
77 456 43 13
|
| Zamawiajacy email |
is@op.mofnet.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY JEDNOSTKEK ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
|
| Numer referencyjny |
1601-ILZ.260.12.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa: dysków HDD i SSD, oprogramowania do odzyskiwania i zabezpieczania zapisów z rejestratorów CCTV, drukarek atramentowych przenośnych
|
| Cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i określony będzie w ofercie Wykonawcy. Wymagany termin realizacji zamówienia nie może być jednak:
1.Dla części I i II zamówienia krótszy niż 5 dni i dłuższy niż 21 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
2.Dla części III zamówienia krótszy niż 7 dni i dłuższy niż 14 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, gdy Wykonawca oświadczy, iż posiada zdolności techniczne lub zawodowe gwarantujące wykonanie zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga przedłożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, w zakresie:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) w przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów: dokument, o którym mowa w lit. a) w odniesieniu do tych podmiotów; dokument, o którym mowa w lit. b) w odniesieniu do tych podmiotów.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karta produktowa lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców, którzy korzystają z zasobów innych podmiotów należy złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 PZP), zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
3. Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność przez notariusza, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT – stawka VAT zastosowana do obliczenia ceny oferty zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa, przy czym wartość netto pozostanie bez zmian.
Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa dysków HDD i SSD
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - nie krótszy niż 5 dni i dłuższy niż 21 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Część I stanowi dostawa dysków HDD i SSD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania do odzyskiwania i zabezpieczania zapisów z rejestratorów CCTV;
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - nie krótszy niż 5 dni i dłuższy niż 21 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Część II Stanowi dostawa oprogramowania do odzyskiwania i zabezpieczania zapisów z rejestratorów CCTV.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarek atramentowych przenośnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232150-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia - nie krótszy niż 7 dni i dłuższy niż 14 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Część III stanowi dostawa drukarek atramentowych przenośnych
|
| | |