1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezterminowej i nielimitowanej (brak ograniczenia liczby badań) licencji niewyłącznej na korzystanie z oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji zwanego dalej „oprogramowaniem”
2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Dostawę nielimitowanej licencji oprogramowania – narzędzia służącego do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie – Szczegółowe funkcjonalności, parametry i wszelkie wymagania dla oprogramowania - narzędzia diagnozowania kompetencji wyszczególnione zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
2) instruktażowe szkolenie dla czterech doradców zawodowych, z zakresu metodologii i obsługi narzędzia diagnozowania kompetencji, które:
a. musi być zrealizowane do dwóch dni od podpisania umowy
b. ma zostać zrealizowane maksymalnie w przeciągu jednego dnia (8 godzin zegarowych)
c. musi dotyczyć metodologii i obsługi narzędzia diagnostycznego;
d. w ramach szkolenia doradcy zawodowi Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe takie jak: podręcznik, tutoriale i inne materiały pomocnicze związane z danym narzędziem psychometrycznym, próbne linki do testowania narzędzia
Zamawiający do realizacji szkolenia zapewni salę szkoleniową w swojej siedzibie ze sprzętem prezentacyjnym (projektor, flipchart i/lub tablica).
3) świadczenie wsparcia gwarancyjnego
a. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 7,5 letniej gwarancji (obejmującej czas realizacji projektu i okres trwałości projektu) na prawidłowe działanie narzędzia, liczonej od dnia odbioru całości zamówienia.
b. Zakres wsparcia gwarancyjnego obejmuje:
a) problemy z autoryzacją użytkowników
b) problemy z dostępem do danych
c) obsługa komunikatów/ błędów generowanych przez narzędzie
d) niedostępność systemu / usług hostingowych
c. Wykonawca przystąpi do usuwania błędu/awarii w ramach wsparcia gwarancyjnego w terminie określonym w ofercie, nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia (czas na przystąpienie każdorazowo do świadczenia wsparcia tj. przystąpienia do usuwania błędu/awarii stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert) – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny czas (tj. 48 godzin), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIV niniejszej SIWZ.
d. Zgłoszenia błędu/awarii mogą być przekazywane drogą elektroniczną
e. Wykonawca zapewni dostępność wsparcia gwarancyjnego w godzinach od 800 do 2200 w dni robocze.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
5. Wszelkie czynności nieopisane w SIWZ, a zdaniem Wykonawcy niezbędne dla właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy traktować jako oczywiste, uwzględnić w kosztach realizacji zamówienia i wliczyć do ceny oferty.
6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SIWZ z załącznikami, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez przedmiot równoważny Zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalnościach takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny (pełny) opis oferowanego przedmiotu równoważnego w tym parametry i funkcjonalności określone w SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ
8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań.
9. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie produktu, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretne narzędzie badania kompetencji (producent,/marka/nazwa bądź inne istniejące oznakowanie identyfikujące narzędzie).
|
GuidZP400 |
183fd325-d264-4e39-b29b-92e5cc00298e
|
Biuletyn |
570562-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
|
Regon |
27578300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31157
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 992 041
|
Zamawiajacy fax |
124 226 566
|
Zamawiajacy email |
zp@asp.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Profesjonalne Biuro Karier Rynku Kreatywnego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie” - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, w ramach działania 3.1 Kompetencje w Szkolnictwie Wyższym.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Do złożenia oferty wymagana jest forma pisemna.Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej, przy składaniu oferty. Tym samym, składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może się odbywać wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Matejki 13, Biuro Rektora i Kanlerza ASP, pokój nr 104, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa licencji oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”
|
Numer referencyjny |
BZP-3942-19/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezterminowej i nielimitowanej (brak ograniczenia liczby badań) licencji niewyłącznej na korzystanie z oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji zwanego dalej „oprogramowaniem”
2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Dostawę nielimitowanej licencji oprogramowania – narzędzia służącego do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie – Szczegółowe funkcjonalności, parametry i wszelkie wymagania dla oprogramowania - narzędzia diagnozowania kompetencji wyszczególnione zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
2) instruktażowe szkolenie dla czterech doradców zawodowych, z zakresu metodologii i obsługi narzędzia diagnozowania kompetencji, które:
a. musi być zrealizowane do dwóch dni od podpisania umowy
b. ma zostać zrealizowane maksymalnie w przeciągu jednego dnia (8 godzin zegarowych)
c. musi dotyczyć metodologii i obsługi narzędzia diagnostycznego;
d. w ramach szkolenia doradcy zawodowi Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe takie jak: podręcznik, tutoriale i inne materiały pomocnicze związane z danym narzędziem psychometrycznym, próbne linki do testowania narzędzia
Zamawiający do realizacji szkolenia zapewni salę szkoleniową w swojej siedzibie ze sprzętem prezentacyjnym (projektor, flipchart i/lub tablica).
3) świadczenie wsparcia gwarancyjnego
a. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 7,5 letniej gwarancji (obejmującej czas realizacji projektu i okres trwałości projektu) na prawidłowe działanie narzędzia, liczonej od dnia odbioru całości zamówienia.
b. Zakres wsparcia gwarancyjnego obejmuje:
a) problemy z autoryzacją użytkowników
b) problemy z dostępem do danych
c) obsługa komunikatów/ błędów generowanych przez narzędzie
d) niedostępność systemu / usług hostingowych
c. Wykonawca przystąpi do usuwania błędu/awarii w ramach wsparcia gwarancyjnego w terminie określonym w ofercie, nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia (czas na przystąpienie każdorazowo do świadczenia wsparcia tj. przystąpienia do usuwania błędu/awarii stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert) – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny czas (tj. 48 godzin), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIV niniejszej SIWZ.
d. Zgłoszenia błędu/awarii mogą być przekazywane drogą elektroniczną
e. Wykonawca zapewni dostępność wsparcia gwarancyjnego w godzinach od 800 do 2200 w dni robocze.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
5. Wszelkie czynności nieopisane w SIWZ, a zdaniem Wykonawcy niezbędne dla właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy traktować jako oczywiste, uwzględnić w kosztach realizacji zamówienia i wliczyć do ceny oferty.
6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SIWZ z załącznikami, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez przedmiot równoważny Zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalnościach takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny (pełny) opis oferowanego przedmiotu równoważnego w tym parametry i funkcjonalności określone w SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ
8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań.
9. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie produktu, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretne narzędzie badania kompetencji (producent,/marka/nazwa bądź inne istniejące oznakowanie identyfikujące narzędzie).
|
Cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
5
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia tj. dostawa licencji do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
2. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz.XIV SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać:
a. Formularz ofertowy wypełniony według załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
b. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ.
c. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu pełnomocnik, a prawo to (np. do podpisania oferty) nie wynika z aktualnego wpisu do KRS lub CEiDG (wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie). Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy zawsze wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
d. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru wynagrodzenia umownego, w następujących okolicznościach:
1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności oprogramowania oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów;
2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
3) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.
4) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
3. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
4. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, chyba że dla danego przypadku w treści umowy zastrzeżono inaczej.
|
IV 4 4 data |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Sposób oceny ofert dla kryterium „Czas dostawy” - [D]
Punkty w kryterium Czas dostawy zostaną przyznane w następujący sposób:
1) oferowane zrealizowanie dostawy w terminie 1 dnia roboczego od dnia zawarcia umowy
- 20 pkt,
2) oferowane zrealizowanie dostawy w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 15 pkt,
3) oferowane zrealizowanie dostawy w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 10 pkt,
oferowane zrealizowanie dostawy w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 5 pkt,
oferowane zrealizowanie dostawy w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 0 pkt,
Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie w zakresie zaoferowanego czasu dostawy (wyrażonego w dniach). Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 20 pkt.
Ad.3) Sposób oceny ofert dla kryterium „Czas przystąpienia do usuwania błędu/awarii” - [R]
Zaoferowane przystąpienie do usunięcie błędu/awarii narzędzia w terminie do 5 godzin od momentu jej/ich zgłoszenia otrzyma 20 pkt,
Zaoferowane przystąpienie do usunięcie błędu/awarii narzędzia w terminie do 12 godzin od momentu jej/ich zgłoszenia otrzyma 15 pkt,
Zaoferowane przystąpienie do usunięcie błędu/awarii narzędzia w terminie do 24 godzin od momentu jej/ich zgłoszenia otrzyma 10 pkt,
Zaoferowane przystąpienie do usunięcie błędu/awarii narzędzia w terminie do 48 godzin od momentu jej/ich zgłoszenia otrzyma 0 pkt,
Godziny liczone będą w dniach roboczych od 8-22.
Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie w zakresie zaoferowanego czasu przystąpienia do usunięcia błędu/usterki w ramach wsparcia gwarancyjnego (wyrażonego w godzinach).
|