Zakup komputerów 15 szt.

Data publikacji 2018-06-08
Data zakończenia 2018-06-19 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Pleszew
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570427-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia pn. „Zakup komputerów 15 szt.” obejmuje dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie następującego sprzętu komputerowego:
a) komputery przenośne (laptopy) wraz z oprogramowaniem – 2 sztuki;
b) zestawy komputerowe z monitorami oraz oprogramowaniem – 13 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1794a49-c822-466d-b3c9-c5648292bb41
Biuletyn 570427-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Pleszew
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Pleszew
Zamawiajacy kod pocztowy 63300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon (062) 74 28 300
Zamawiajacy fax (062) 74 28 301
Zamawiajacy email umgpleszew@pleszew.pl
Adres strony url http://bip.pleszew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup komputerów 15 szt.
Numer referencyjny ZP.271.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia pn. „Zakup komputerów 15 szt.” obejmuje dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie następującego sprzętu komputerowego: a) komputery przenośne (laptopy) wraz z oprogramowaniem – 2 sztuki; b) zestawy komputerowe z monitorami oraz oprogramowaniem – 13 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Doświadczenie Wykonawcy: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące dostawę zestawów komputerowych (przez pojęcie zestawu komputerowego Zamawiający rozumie zarówno komputery stacjonarne, komputery przenośne lub komputery wraz z drukarkami) o wartości co najmniej 30 000 zł brutto (każda).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Informacja o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; Formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ); Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. W przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy PZP - dokumenty określone w pkt 6.6 i 8.8 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). Więcej informacji dot. wadium w pkt. 10 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2018-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)