GuidZP400 |
f1794a49-c822-466d-b3c9-c5648292bb41
|
Biuletyn |
570427-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto i Gmina Pleszew
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(062) 74 28 300
|
Zamawiajacy fax |
(062) 74 28 301
|
Zamawiajacy email |
umgpleszew@pleszew.pl
|
Adres strony url |
http://bip.pleszew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup komputerów 15 szt.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.13.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia pn. „Zakup komputerów 15 szt.” obejmuje dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie następującego sprzętu komputerowego:
a) komputery przenośne (laptopy) wraz z oprogramowaniem – 2 sztuki;
b) zestawy komputerowe z monitorami oraz oprogramowaniem – 13 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Doświadczenie Wykonawcy: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące dostawę zestawów komputerowych (przez pojęcie zestawu komputerowego Zamawiający rozumie zarówno komputery stacjonarne, komputery przenośne lub komputery wraz z drukarkami) o wartości co najmniej 30 000 zł brutto (każda).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacja o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”;
Formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ);
Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą);
Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
W przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy PZP - dokumenty określone w pkt 6.6 i 8.8 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). Więcej informacji dot. wadium w pkt. 10 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2018-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|