SUKCESYWNA DOSTAWA BIELIZNY SZPITALNEJ WIELORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2018-06-08
Data zakończenia 2018-06-20 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570441-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50ab591e-4705-4867-9fc0-99d12d04a8aa
Biuletyn 570441-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny w Pile
Regon 126182000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rydygiera
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 106 207
Zamawiajacy fax (067) 212 40 85
Zamawiajacy email wszpila@pi.onet.pl
Adres strony url http://www.szpitalpila.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-pila.4bip.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-pila.4bip.pl/
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA BIELIZNY SZPITALNEJ WIELORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny NO-ZP.VII-240/44/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
Cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5. 1. 2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia również braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci – certyfikat zgodności z Polską Normą dla tkanin (dot. zadania 1), – karty parametrów technicznych (dotyczy zadania 1, 2 i 3), – certyfikat Oeko-Tex (dotyczy zadania 1 i 3), – wpis/zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych (dotyczy zadania 2), – deklaracje zgodności CE (dotyczy zadania 2), – wyniki badań wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania 2), – instrukcję użytkowania , w tym prania (dotyczy zadania 2).
Inne dokumenty niewymienione W celu oceny zgodności z SIWZ oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilościach wskazanych poniżej: Zadanie I – poz.1 – z logo kolor seledynowy SZPITAL PIŁA CHEMIOTERAPIA, – poz. 7 - różowe z oznakowaniem SZPITAL PIŁA CHIRURGIA KLATKI PIERSIOWEJ  poz.10  poz.16 – oznakowanie kolor czarny SZPITAL PIŁA HEMODYNAMIKA, Zadanie II  poz.2  poz.4  poz. 8  poz. 13 Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego asortymentu z wymogami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zmiany sposobu konfekcjonowania, b) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, c) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu Wykonawcy, f) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) obniżenie cen jednostkowych towaru, h) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa będzie stała przez okres 12 miesięcy. Po upływie tego okresu dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Zmiana wynagrodzenia następuje na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie i szczegółowy sposób jego wyliczenia oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 na wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiana będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wejścia w życie zmian dotyczących przypadków określonych w ust. 5 powyżej, ze skutkiem od dnia wprowadzenia zmian. 7. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy; Zmawiający ma prawo odmówić zmiany wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy. 8. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 6 dotyczy jedynie niewykonanej części zamówienia.
IV 4 4 data 2018-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa BIELIZNA BIAŁA I KOLOROWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa BIELIZNA CHIRURGICZNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa kOCE I PODUSZKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
  

Criterion

Kryteria CENA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI DOSTAW
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)