GuidZP400 |
50ab591e-4705-4867-9fc0-99d12d04a8aa
|
Biuletyn |
570441-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Pile
|
Regon |
126182000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 106 207
|
Zamawiajacy fax |
(067) 212 40 85
|
Zamawiajacy email |
wszpila@pi.onet.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalpila.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA BIELIZNY SZPITALNEJ WIELORAZOWEGO UŻYTKU
|
Numer referencyjny |
NO-ZP.VII-240/44/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5. 1. 2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia również braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
– certyfikat zgodności z Polską Normą dla tkanin (dot. zadania 1),
– karty parametrów technicznych (dotyczy zadania 1, 2 i 3),
– certyfikat Oeko-Tex (dotyczy zadania 1 i 3),
– wpis/zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych (dotyczy zadania 2),
– deklaracje zgodności CE (dotyczy zadania 2),
– wyniki badań wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania 2),
– instrukcję użytkowania , w tym prania (dotyczy zadania 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu oceny zgodności z SIWZ oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilościach wskazanych poniżej:
Zadanie I
– poz.1 – z logo kolor seledynowy SZPITAL PIŁA CHEMIOTERAPIA,
– poz. 7 - różowe z oznakowaniem SZPITAL PIŁA CHIRURGIA KLATKI PIERSIOWEJ
poz.10
poz.16 – oznakowanie kolor czarny SZPITAL PIŁA HEMODYNAMIKA,
Zadanie II
poz.2
poz.4
poz. 8
poz. 13
Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego asortymentu z wymogami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie:
a) zmiany sposobu konfekcjonowania,
b) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
c) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz,
d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
e) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu Wykonawcy,
f) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) obniżenie cen jednostkowych towaru,
h) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa będzie stała przez okres 12 miesięcy. Po upływie tego okresu dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
6. Zmiana wynagrodzenia następuje na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie i szczegółowy sposób jego wyliczenia oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 na wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiana będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wejścia w życie zmian dotyczących przypadków określonych w ust. 5 powyżej, ze skutkiem od dnia wprowadzenia zmian.
7. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy; Zmawiający ma prawo odmówić zmiany wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy.
8. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 6 dotyczy jedynie niewykonanej części zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
BIELIZNA BIAŁA I KOLOROWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
BIELIZNA CHIRURGICZNA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
kOCE I PODUSZKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |