| GuidZP400 |
7620d935-5432-4318-aa9d-533cd3c18618
|
| Biuletyn |
570133-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
|
| Regon |
63976996400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Szyperska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61-754
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
61 8463819
|
| Zamawiajacy fax |
61 8463820
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
|
| Adres strony url |
wuppoznan.praca.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
wuppoznan.praca.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
wuppoznan.praca.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa akcesoriów komputerowych, materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2018 roku
|
| Numer referencyjny |
WUPXXV/2/3321/2/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych, materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
i Oddziałów Zamiejscowych w 2018 roku.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia:
2.1. Część 1: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów.
2.2. Część 2: Dostawa akcesoriów komputerowych.
2.3. Część 3: Dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30120000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie
co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda
– dotyczy części 1.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy akcesoriów komputerowych o wartości minimum
2 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 2.
3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy części eksploatacyjnych do kserokopiarek o wartości minimum 5 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 3.
oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, odrębnie dla każdej z części, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został określony w załączniku nr 6 stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów komputerowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został określony w załączniku nr 6 stanowiącym integralną część SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został określony w załączniku nr 6 stanowiącym integralną część SIWZ
|
| | |