| GuidZP400 |
a695db49-4917-40a7-81d7-233ad0c5ece4
|
| Biuletyn |
570155-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Instytut Kardiologii
|
| Regon |
83758300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
04628
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
228 120 440
|
| Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
| Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl
|
| Adres strony url |
www.ikard.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ikard.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do Zamawiającego na adres jak poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych
|
| Numer referencyjny |
ZP 044/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 11 części.
1. Łączniki do bronchoskopii.
2. Łączniki "y" schodkowe.
3. Jednorazowe podkłady na stół operacyjny.
4. Elektrody ekg do badań holterowskich.
5. Zestawy do przezskórnej tracheostomii metodą Seldingera.
6. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym.
7. Zestawy do przezskórnej tracheostomii z regulowanym położeniem kołnierza.
8. Prowadnice do trudnych intubacji typu Bougie.
9. Prowadnice do trudnych intubacji typu Bougie z otworem wentylacyjnym i z adapterem do podłączania tlenu.
10. Jednorazowe sterylne zestawy do ekstubacji.
11. Zestawy do przezskórnej tracheostomii metodą Ciaglia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
18
|
| Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12÷23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1), ustawy Pzp oraz
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1b dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający nie opisuje szczegółowych wymagań w zakresie określonym w pkt 1.2).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SIWZ
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 z późn. zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych:
a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
b) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
c) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi;
d) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
UWAGA:
- Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) lit. a), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1) lit. b) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) lit.b), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) lit. c) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) lit c), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) lit. d) niniejszego rozdziału.
2) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte odpowiednio do części zamówienia w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ - prospekt/ katalog/ folder/ karta (formularz) danych technicznych, z zaznaczeniem nr części oraz pozycji oferowanego asortymentu – aktualny na dzień składania ofert.
3) Próbki na potwierdzenie wymogów zawartych w Załączniku Nr 2a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, wg wykazu w załączniku nr 2 do SIWZ, składane na wezwanie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia,
4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Szczegółowe warunki umowy w tym możliwość zmiany postanowień umowy określa wzór stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ .
|
| IV 4 4 data |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Łączniki do bronchoskopii.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Łączniki do bronchoskopii.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Łączniki "y" schodkowe.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Łączniki "y" schodkowe.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Jednorazowe podkłady na stół operacyjny.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe podkłady na stół operacyjny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Elektrody ekg do badań holterowskich.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Elektrody ekg do badań holterowskich.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zestawy do przezskórnej tracheostomii metodą Seldingera.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Zestawy do przezskórnej tracheostomii metodą Seldingera.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zestawy do przezskórnej tracheostomii z regulowanym położeniem kołnierza.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Zestawy do przezskórnej tracheostomii z regulowanym położeniem kołnierza.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Prowadnice do trudnych intubacji typu Bougie.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Prowadnice do trudnych intubacji typu Bougie.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Prowadnice do trudnych intubacji typu Bougie z otworem wentylacyjnym i z adapterem do podłączania tlenu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Prowadnice do trudnych intubacji typu Bougie z otworem wentylacyjnym i z adapterem do podłączania tlenu.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Jednorazowe sterylne zestawy do ekstubacji.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe sterylne zestawy do ekstubacji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Zestawy do przezskórnej tracheostomii metodą Ciaglia.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
| Zalacznik krotki opis |
Zestawy do przezskórnej tracheostomii metodą Ciaglia.
|
| | |