Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego dla Gminy Miedziana Góra

Data publikacji 2018-06-13
Data zakończenia 2018-06-21 00:00:00
Instytucja Gmina Miedziana Góra
Miejscowość Miedziana Góra
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572726-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Miedziana Góra sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w związku z realizacją projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej
wraz z wyposażeniem na terenie Gminy Miedziana Góra”
3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części we wskazanym poniżej zakresie:
3.2.1. Część I: Dostawa sprzętu komputerowego, obejmująca:
a. komputer stacjonarny (zestaw typu All-in-One) – 48 sztuk,
b. laptop – 3 sztuki.
Sprzęt komputerowy zostanie wykorzystany w jednostkach oświatowych i będzie związany z realizowaną przez placówki działalnością dydaktyczną (edukacyjną) Komputery zostaną zainstalowane w pracowniach informatycznych i udostępnione uczniom w różnych przedziałach wiekowych (klasy 0 – 8).
3.2.2. Część II: Dostawa sprzętu multimedialnego, obejmująca:
a. pilot/wskaźnik multimedialny – 1 sztuka,
b. projektor multimedialny – 4 sztuki,
c. zestaw nagłośnienia (2 głośniki z wbudowanym wzmacniaczem) – 2 zestawy,
d. radioodtwarzacz – 4 sztuki,
e. laserowe urządzenia wielofunkcyjne – 1 sztuka,
f. zestaw multimedialny (tablica interaktywna dotykowa oraz projektor krótkoogniskowy) – 1 zestaw.
Sprzęt multimedialny zostanie wykorzystany w jednostkach oświatowych i będzie związany z realizowaną przez placówki działalnością dydaktyczną (edukacyjną).
3.3. Przedmiot zamówienia dla obu części opisano szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części I i Części II.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9238ee59-8c5b-4c02-8747-f97ff1b05693
Biuletyn 572726-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miedziana Góra
Regon 29101032300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Urzędnicza
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Miedziana Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 26085
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 303-16-26
Zamawiajacy fax 41 303-16-05
Zamawiajacy email anna.zolbach@miedziana-gora.pl
Adres strony url www.miedziana-gora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej wraz z wyposażeniem na terenie Gminy Miedziana Góra” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.miedzianagora.eobip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.miedzianagora.eobip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego dla Gminy Miedziana Góra
Numer referencyjny FSR.271.31.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Miedziana Góra sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w związku z realizacją projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej wraz z wyposażeniem na terenie Gminy Miedziana Góra” 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części we wskazanym poniżej zakresie: 3.2.1. Część I: Dostawa sprzętu komputerowego, obejmująca: a. komputer stacjonarny (zestaw typu All-in-One) – 48 sztuk, b. laptop – 3 sztuki. Sprzęt komputerowy zostanie wykorzystany w jednostkach oświatowych i będzie związany z realizowaną przez placówki działalnością dydaktyczną (edukacyjną) Komputery zostaną zainstalowane w pracowniach informatycznych i udostępnione uczniom w różnych przedziałach wiekowych (klasy 0 – 8). 3.2.2. Część II: Dostawa sprzętu multimedialnego, obejmująca: a. pilot/wskaźnik multimedialny – 1 sztuka, b. projektor multimedialny – 4 sztuki, c. zestaw nagłośnienia (2 głośniki z wbudowanym wzmacniaczem) – 2 zestawy, d. radioodtwarzacz – 4 sztuki, e. laserowe urządzenia wielofunkcyjne – 1 sztuka, f. zestaw multimedialny (tablica interaktywna dotykowa oraz projektor krótkoogniskowy) – 1 zestaw. Sprzęt multimedialny zostanie wykorzystany w jednostkach oświatowych i będzie związany z realizowaną przez placówki działalnością dydaktyczną (edukacyjną). 3.3. Przedmiot zamówienia dla obu części opisano szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części I i Części II.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 8.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla: 8.1.1. Części I: maksymalnie 30 dni od daty zawarcia umowy. 8.1.2. Części II: maksymalnie 30 dni od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dla Części I i Części II
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dla Części I i Części II
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej; Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dla Części I i Części II
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W postępowaniu dla Części I i Części II, mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy i w tym zakresie wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie; a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1508) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2017 r. poz. 2344); - wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego.
Zakresie warunkow udzialu dla Części I i Części II; 9.4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. 9.4.2 zdolności technicznej lub zawodowej; Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. 9.4.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do d)”.
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1 Wadium dla: 17.1.1. Części I w wysokości 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.1.2. Części II w wysokości 400,00 PLN (czterysta złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: FSR.271.31.2018 Część …………….. 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ i we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2018-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego, obejmująca: a. komputer stacjonarny (zestaw typu All-in-One) – 48 sztuk, b. laptop – 3 sztuki. Sprzęt komputerowy zostanie wykorzystany w jednostkach oświatowych i będzie związany z realizowaną przez placówki działalnością dydaktyczną (edukacyjną) Komputery zostaną zainstalowane w pracowniach informatycznych i udostępnione uczniom w różnych przedziałach wiekowych (klasy 0 – 8). Przedmiot zamówienia dla obu części opisano szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części I
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu multimedialnego, obejmująca: a. pilot/wskaźnik multimedialny – 1 sztuka, b. projektor multimedialny – 4 sztuki, c. zestaw nagłośnienia (2 głośniki z wbudowanym wzmacniaczem) – 2 zestawy, d. radioodtwarzacz – 4 sztuki, e. laserowe urządzenia wielofunkcyjne – 1 sztuka, f. zestaw multimedialny (tablica interaktywna dotykowa oraz projektor krótkoogniskowy) – 1 zestaw. Sprzęt multimedialny zostanie wykorzystany w jednostkach oświatowych i będzie związany z realizowaną przez placówki działalnością dydaktyczną (edukacyjną). Przedmiot zamówienia dla obu części opisano szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części II.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)