GuidZP400 |
20701a01-ccfa-4952-8b26-85267668e670
|
Biuletyn |
572612-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
|
Regon |
103667800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ciepła
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-472
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
858 516 187
|
Zamawiajacy fax |
856 516 187
|
Zamawiajacy email |
podlaska@ohp.pl
|
Adres strony url |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Centrum Informacyjno - Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
PWK.POA.ZP.271.28.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i będzie stanowił integralną część umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
79340000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Część I zamówienia - od dnia podpisania umowy, zgodnie z harmonogramem do 15 grudnia 2018 r. Część II zamówienia – w maksymalnym terminie 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca oświadcza, że zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO
i chroniło prawa osób, których dane dotyczącą jakie są nałożone na podmiot przetwarzający dane osobowe określone w art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: A. Część I Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia. a) O udzielenie zamówienia w części I może ubiegać się Wykonawca, który wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) kampanii e-marketingowych i promocyjnych, każda o wartości minimum 150 000 zł brutto. Do każdej usługi należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, składającym się z: • co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję Kierownika projektu: - wykształcenie wyższe, minimum 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, - doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 osobowym zespołem, przy realizacji kampanii reklamowych; • co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję - Specjalista ds. komunikacji marketingowej: - wykształcenie wyższe, - minimum 4-letnie doświadczenie w realizacji internetowych kampanii informacyjno-promocyjnych. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę kilku z powyższych funkcji. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6a SIWZ. B. Część II Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych: a) O udzielenie zamówienia w części II może ubiegać się wykonawca, który wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług w zakresie przygotowania i dostarczenia materiałów promocyjnych o podobnym charakterze, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. Do każdej wykazanej usługi należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, składającym się z: • co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję - Grafik: - minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów graficznych (w tym znakowanie materiałów promocyjnych, projekty wizytówek, ulotek, rolapów, ścianek reklamowych). • co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za koordynację zamówienia: - wykształcenie wyższe, - minimum 2-letnie doświadczenie w koordynacji zleceń o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - minimum 3-letnie doświadczenie w branży reklamowej. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę kilku z powyższych funkcji. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ oraz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 a do SIWZ. c) zatrudnia do wykonywania usługi co najmniej 1 osobę w charakterze pracownika administracyjno – biurowego, na podstawie zawartej z nim umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę, w wymiarze 0,25 etatu: • w wymiarze etatu osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę Wykonawca powinien zapewniać prawidłową realizację powierzonych zadań, wśród których wykonywane czynności będą polegały w szczególności na: koordynacji całości realizacji zamówienia, prowadzenie i nadzór nad projektem (ustalanie i pilnowanie terminów, dbanie o jakość i terminowość finalnego projektu), prowadzenie dokumentacji, współpraca z grafikiem, kontakt z Zamawiającym, • zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonywania usługi, • w przypadku rozwiązania umowy o pracę przez osobę zatrudnioną do jej wykonywania lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji przedmiotu usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, • wykonawca, przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, przedstawi Zamawiającemu informację o zatrudnieniu przynajmniej jednej osoby w wymiarze 0,25 etatu z podaniem okresu trwania umowy, • zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – opracowane wg druków dołączonych do SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem nazwy podmiotu, któremu była świadczona usługa, nazwy usługi, okresu realizacji (od‐do), kwoty zamówienia (umowy) w zł brutto – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany ‐ opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji ‐ Załącznik nr 6 do SIWZ. Do każdej usługi wykazanej w załącznik nr 6 należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 3. Wykaz osób - którymi będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – uprawnień, doświadczenia i wykształcenia do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany ‐ opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji ‐ Załącznik nr 6a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania osób, których dane osobowe zamieści w Załączniku nr 6a o tym, że ich dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w związku z przedmiotowym postępowaniem. Wykonawca oświadcza, że zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczącą jakie są nałożone na podmiot przetwarzający dane osobowe określone w art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: 1) Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto. 2) Gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia. 4) Wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. 5) Zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych. 6) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W tym przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|