Dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2018-06-13
Data zakończenia 2018-06-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572674-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do magazynu SWPZZPOZ
w ilości podanej w formularzu cenowym wg Załącznika Nr 1 do SIWZ.
2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2.3. Cena zawierać będzie koszty transportu do Zamawiającego i ubezpieczenie towaru.
2.4.Cena, którą Wykonawca poda w ofercie przetargowej będzie ceną stałą przez okres obowiązywania umowy.
2.5. Miejscem wykonania zamówienia są magazyny żywnościowe w siedzibie Zamawiającego.
2.6. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego 1 raz na tydzień. Asortyment i ilość ustalana będzie przez Zamawiającego i przekazywana Wykonawcy w terminie 3 dni przed terminem dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91b7e71a-4367-4fca-a0fb-91c183464504
Biuletyn 572674-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
Regon 67020453100000
Zamawiajacy adres ulica Krychnowicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-607
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (048) 332-45-00
Zamawiajacy fax (048) 3321508
Zamawiajacy email anna.krupa@szpitalpsychiatryczny.radom.pl
Adres strony url www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Przekazanie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.z 2012 r. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Krychnowicka 1 pok. nr. 15 (sekretariat), 26-607 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny 6/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do magazynu SWPZZPOZ w ilości podanej w formularzu cenowym wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.3. Cena zawierać będzie koszty transportu do Zamawiającego i ubezpieczenie towaru. 2.4.Cena, którą Wykonawca poda w ofercie przetargowej będzie ceną stałą przez okres obowiązywania umowy. 2.5. Miejscem wykonania zamówienia są magazyny żywnościowe w siedzibie Zamawiającego. 2.6. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego potrzeb. Dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego 1 raz na tydzień. Asortyment i ilość ustalana będzie przez Zamawiającego i przekazywana Wykonawcy w terminie 3 dni przed terminem dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)Opinia sanitarna wydana przez właściwe służby sanitarno-epidemiologiczne, w sprawie wymagań dotyczących środków transportu żywności – Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomocniczych w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych. (Dz. U.Nr 21 z 2003 r. poz.179 z poźń. zm.).
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). Wadium musi być skutecznie wniesione przed terminem składania ofert. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: • w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm). 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed terminem składania ofert. 3. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: • w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158, z późń. zm). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 11 1560 0013 2326 9573 8000 0018 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w pkt. 13.1 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt. 2 należy w formie oryginału załączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający informuje, że zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli Zamawiający dokona likwidacji komórki ze względów organizacyjnych do której realizowana jest dostawa. 2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: a. terminu i ilości wykonania zamówienia b. okres wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego wynosić będzie 30 dni.
IV 4 4 data 2018-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Wojewódzki Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym 26-607 Radom ul. Krychnowicka 1 tel: 48 332 46 02 fax: 48 332 15 08;  inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Wojewódzkim Zespole Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym 26-607 Radom ul. Krychnowicka 1 jest Pan Ryszard Bryś tel. 48 3324562 e-mail: obrona@szpitalpsychiatryczny.radom.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa artykułów spożywczych” znak sprawy 6/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)