Dostawa sprzętu pożarniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka w ramach 6 części

Data publikacji 2018-06-13
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa,
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572461-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008, 351113204, 249512100, 249512203, 350000004, 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka w ramach następujących części:

• część 1 zamówienia – Dostawa gaśnic i urządzeń gaśniczych
• część 2 zamówienia – Dostawa samoczynnego urządzenia gaśniczego SUG – 4x ABC
• część 3 zamówienia – Dostawa proszku gaśniczego
• część 4 zamówienia – Dostawa środka pianotwórczego
• część 5 zamówienia – Dostawa sprzętu ratowniczo gaśniczego
• część 6 zamówienia – Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka


Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
Wzór umowy – dla każdej z części,
Opis przedmiotu zamówienia – dla każdej z części,
Druk „Wycena ofertowa” – dla każdej z części,
Wzór protokołu przyjęcia przekazania,
Dokument gwarancyjny – dla każdej z części,

Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na każdą z części, jak i na wybrane części.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.

Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia:
- dla części nr 1 gaśnicy proszkowej GP–2x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk, gaśnicy proszkowej GP–6x ABC, zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk oraz gaśnicy przewoźnej typu AP–25x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 sztuk;
- dla części nr 3 proszku gaśniczego Furex ABC Plus, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 kg;
- dla części nr 4 pianotwórczego środka gaśniczego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 litrów;
- dla części nr 5 hełmu strażackiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia –
w ilości do 10 sztuk oraz sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia –
w ilości do 10 opakowań;
- dla części nr 6 ubrania specjalnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia –
w ilości do 10 kompletów oraz ubrań koszarowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 kompletów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eaeac462-0950-481b-ab04-64eece27b92b
Biuletyn 572461-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 35013684328100
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 85
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 13 10 40
Zamawiajacy fax 261 13 13 06
Zamawiajacy email rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
Adres strony url www.rzikrakow.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzikrakow.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzikrakow.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków - kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu pożarniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka w ramach 6 części
Numer referencyjny 17/2018/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka w ramach następujących części: • część 1 zamówienia – Dostawa gaśnic i urządzeń gaśniczych • część 2 zamówienia – Dostawa samoczynnego urządzenia gaśniczego SUG – 4x ABC • część 3 zamówienia – Dostawa proszku gaśniczego • część 4 zamówienia – Dostawa środka pianotwórczego • część 5 zamówienia – Dostawa sprzętu ratowniczo gaśniczego • część 6 zamówienia – Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: Wzór umowy – dla każdej z części, Opis przedmiotu zamówienia – dla każdej z części, Druk „Wycena ofertowa” – dla każdej z części, Wzór protokołu przyjęcia przekazania, Dokument gwarancyjny – dla każdej z części, Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na każdą z części, jak i na wybrane części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia: - dla części nr 1 gaśnicy proszkowej GP–2x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk, gaśnicy proszkowej GP–6x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk oraz gaśnicy przewoźnej typu AP–25x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 sztuk; - dla części nr 3 proszku gaśniczego Furex ABC Plus, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 kg; - dla części nr 4 pianotwórczego środka gaśniczego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 litrów; - dla części nr 5 hełmu strażackiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 sztuk oraz sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 opakowań; - dla części nr 6 ubrania specjalnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 kompletów oraz ubrań koszarowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 kompletów
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4.Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 5. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - dokumenty wskazane w pkt III.4 ppkt 1-4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dowody potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w siwz - w przypadku ich zastosowania.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia, następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 1 do siwz). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2. Wypełniony druk – „Wyceny ofertowa” – sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 2 do siwz). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Część nr 1: 3 300,00zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych) Część nr 2: 55,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych) Część nr 3: 660,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych) Część nr 4: 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część nr 5: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych) Część nr 6: 3 600,00zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian – zawiera załącznik nr 3 do siwz – wzór umowy
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa gaśnic i urządzeń gaśniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35111320-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa gaśnic i urządzeń gaśniczych. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 1, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 1, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 1, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 1 Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia: - dla części nr 1 gaśnicy proszkowej GP–2x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk, gaśnicy proszkowej GP–6x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk oraz gaśnicy przewoźnej typu AP–25x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa samoczynnego urządzenia gaśniczego SUG – 4x ABC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35111320-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa samoczynnego urządzenia gaśniczego SUG – 4x ABC. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 2, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 2, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 2, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 2. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa proszku gaśniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24951210-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa proszku gaśniczego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 3, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 3, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 3, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 3. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia proszku gaśniczego Furex ABC Plus, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 kg.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa środka pianotwórczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24951220-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka pianotwórczego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 4, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 4, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 4, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 4. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia pianotwórczego środka gaśniczego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 litrów;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu ratowniczo gaśniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczo gaśniczego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 5, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 5, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 5, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 5. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia hełmu strażackiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 sztuk oraz sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 opakowań.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 6, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 6, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 6, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 6 Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia ubrania specjalnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 kompletów oraz ubrań koszarowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 kompletów
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)