GuidZP400 |
eaeac462-0950-481b-ab04-64eece27b92b
|
Biuletyn |
572461-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
|
Regon |
35013684328100
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mogilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 13 10 40
|
Zamawiajacy fax |
261 13 13 06
|
Zamawiajacy email |
rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu pożarniczego oraz przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka w ramach 6 części
|
Numer referencyjny |
17/2018/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka w ramach następujących części:
• część 1 zamówienia – Dostawa gaśnic i urządzeń gaśniczych
• część 2 zamówienia – Dostawa samoczynnego urządzenia gaśniczego SUG – 4x ABC
• część 3 zamówienia – Dostawa proszku gaśniczego
• część 4 zamówienia – Dostawa środka pianotwórczego
• część 5 zamówienia – Dostawa sprzętu ratowniczo gaśniczego
• część 6 zamówienia – Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
Wzór umowy – dla każdej z części,
Opis przedmiotu zamówienia – dla każdej z części,
Druk „Wycena ofertowa” – dla każdej z części,
Wzór protokołu przyjęcia przekazania,
Dokument gwarancyjny – dla każdej z części,
Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na każdą z części, jak i na wybrane części.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia:
- dla części nr 1 gaśnicy proszkowej GP–2x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk, gaśnicy proszkowej GP–6x ABC, zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk oraz gaśnicy przewoźnej typu AP–25x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 sztuk;
- dla części nr 3 proszku gaśniczego Furex ABC Plus, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 kg;
- dla części nr 4 pianotwórczego środka gaśniczego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 litrów;
- dla części nr 5 hełmu strażackiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia –
w ilości do 10 sztuk oraz sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia –
w ilości do 10 opakowań;
- dla części nr 6 ubrania specjalnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia –
w ilości do 10 kompletów oraz ubrań koszarowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 kompletów
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
4.Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
5. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - dokumenty wskazane w pkt III.4 ppkt 1-4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dowody potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w siwz - w przypadku ich zastosowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia, następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 1 do siwz). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
2. Wypełniony druk – „Wyceny ofertowa” – sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 2 do siwz).
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część nr 1:
3 300,00zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych)
Część nr 2:
55,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych)
Część nr 3:
660,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych)
Część nr 4:
3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Część nr 5:
2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych)
Część nr 6:
3 600,00zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian – zawiera załącznik nr 3 do siwz – wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa gaśnic i urządzeń gaśniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35111320-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gaśnic i urządzeń gaśniczych. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 1, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 1, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 1, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 1 Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia:
- dla części nr 1 gaśnicy proszkowej GP–2x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk, gaśnicy proszkowej GP–6x ABC, zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 50 sztuk oraz gaśnicy przewoźnej typu AP–25x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa samoczynnego urządzenia gaśniczego SUG – 4x ABC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35111320-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samoczynnego urządzenia gaśniczego SUG – 4x ABC. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 2, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 2, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 2, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 2. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa proszku gaśniczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24951210-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa proszku gaśniczego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 3, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 3, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 3, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 3. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia proszku gaśniczego Furex ABC Plus, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 kg.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środka pianotwórczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24951220-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka pianotwórczego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 4, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 4, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 4, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 4. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia pianotwórczego środka gaśniczego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 500 litrów;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu ratowniczo gaśniczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczo gaśniczego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 5, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 5, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 5, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 5. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia hełmu strażackiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 sztuk oraz sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 opakowań.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej strażaka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy – dla części 6, - Opis przedmiotu zamówienia – dla części 6, - Druk „Wycena ofertowa” – dla części 6, - Wzór protokołu przyjęcia przekazania, - Dokument gwarancyjny – dla części 6 Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia ubrania specjalnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 kompletów oraz ubrań koszarowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w ilości do 10 kompletów
|
| |