Zakup mebli, regałów, zabudów meblowych

Data publikacji 2018-06-13
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571853-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli, regałów, zabudów meblowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 3 do SIWZ (wykaz i opis przedmiotu zamówienia), Załączniku nr 7 do SIWZ (rysunki poglądowe) oraz Załączniku nr 8 do SIWZ (zdjęcia poglądowe). Wskazane jest, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, w tym zapoznania się z w celu uwzględnienia wszystkich niezbędnych uwarunkowań związanych z rzetelnym przygotowaniem oferty. Wizji lokalnej można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e92f9c19-849d-4e39-9e56-f1ebf6693a4d
Biuletyn 571853-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 1213749700000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli, regałów, zabudów meblowych
Numer referencyjny 146/Ckt/18/ESz
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli, regałów, zabudów meblowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 3 do SIWZ (wykaz i opis przedmiotu zamówienia), Załączniku nr 7 do SIWZ (rysunki poglądowe) oraz Załączniku nr 8 do SIWZ (zdjęcia poglądowe). Wskazane jest, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, w tym zapoznania się z w celu uwzględnienia wszystkich niezbędnych uwarunkowań związanych z rzetelnym przygotowaniem oferty. Wizji lokalnej można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Termin końcowy realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie później niż do 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: zrealizował (wyprodukował i dostarczył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - minimum jedną dostawę mebli biurowych, w tym szaf meblowych lub mebli pod zabudowę na kwotę minimum 15 000 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 5.1.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć na wezwanie Zamawiającego wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie określonym w rozdz. VI ust. 1 SIWZ – zalecaną treść wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać zamówienia polegające na zrealizowaniu (wyprodukowaniu i dostarczeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - minimum jednej dostawy mebli biurowych, w tym szaf meblowych lub mebli pod zabudowę na kwotę minimum 15 000 zł. Dowodami, o których mowa powyżej, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane – wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ). W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą wizualizację wykonania zaoferowanych mebli (tj. rysunek techniczny, zdjęcia, katalogi lub grafika będące rzeczywistym odzwierciedleniem oferowanego produktu) ze szczegółowym opisem materiałów zastosowanych do wykonania tj. zawiasy, zamknięcia, mechanizm szuflad itp. – dokładnie takich, jakie będą dostarczone. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ewentualne zmiany umowy, zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. 2. Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie wobec następujących czynności: 1) określenia warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenia oferty odwołującego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty; 3. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia. 4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. 5. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 2 i 4 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławcze stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)