| GuidZP400 |
4b828c14-18a3-45b0-b07a-8c6c2263041c
|
| Biuletyn |
572480-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
| Regon |
28861000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
M. Skłodowskiej - Curie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15-276
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
85 831 83 88
|
| Zamawiajacy fax |
85 831 86 91
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@poczta-usk.pl
|
| Adres strony url |
www.uskwb.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.uskwb.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uskwb.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, napisaną w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku ul. Żurawia 14, 15-540 Białystok
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych w 10 pakietach
|
| Numer referencyjny |
11/SZ/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
2
|
| Maksymalna liczba czesci |
10
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem artykułów żywnościowych - mięso wieprzowe i wołowe świeże , mięso drobiowe, wędliny drobiowe i wołowo wieprzowe, mrożonki owoce i warzywa , ryby mrożone , mleko CPV , produkty mleczarskie , warzywa i owoce świeże .
Dostawy i wyładunek asortymentu będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. 7.00-13.00 w terminie 24 h od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej lub faksem, a w przypadku dostawy świeżego pieczywa przez 7 dni w tygodniu do godz.6.30.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie o posiadaniu wdrożonego systemu HACCAP
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodny z Załącznikiem nr 1 i Rozdziałem I SIWZ - Formularz Cenowy.
2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodny z Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy.
3. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w odpisie z właściwego rejestru
4. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Oznakowanie produktu i dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły żywnościowe pochodzą z produkcji ekologicznej.
Podmioty zagraniczne:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, , składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyzej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Oferta wspólna
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym
jako pełnomocnik (lider).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedłożenia zawartej umowy konsorcjum.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w okolicznościach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych poprzez:
1) obniżenie wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na koszt wykonania Umowy;
2) obniżenie wartości netto wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub zaistnienia innych okoliczności powodujących zmniejszenie po stronie Wykonawcy kosztów wykonania Umowy;
3) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy;
4) zmianę terminu wykonania Umowy o szacowany czas pozwalający wyczerpać Wartość Umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta Żywności w ilości określonej w Załączniku nr 1 w okresie obowiązywania Umowy z zastrzeżeniem, że termin wykonania Umowy nie może być dłuższy niż cztery lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego Przedmiot Umowy;
5) zmianę limitów ilościowych poszczególnych pozycji asortymentu Żywności w stosunku do określonych w poszczególnych częściach Załącznika nr 1, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie, bez wzrostu wartości brutto Umowy, w przypadku wskazania potrzeby takiej zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę;
6) zmianę asortymentu Żywności, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji poszczególnych pozycji asortymentu, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia Umowy, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w szczególności określone w Umowie i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od określonych w Umowie;
7) zmianę numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do produktu określonego w Załączniki nr 1 albo wystąpi przejściowy brak Żywności, przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Żywności a jego cena nie wyższa niż określona w Umowie dla Żywności zastępowanej.
2. Jeżeli zmiany określone w ust. 1 pkt 6 - 7 następują na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazania, że przesłanki zmiany Umowy zostały niewątpliwie spełnione.
3. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawek podatku VAT wynikających
z Umowy. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową (obniżoną) stawkę podatku VAT.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –,stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oświadczenie należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, w terminie składania ofert.
Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczenia przez wykonawcę, jest aplikacja do przesyłania dokumentacji elektronicznej udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego. UWAGA! Złożenie oświadczenia wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., zgodnie z poniższymi zasadami:
a) Wykonawca wypełnia oświadczenie, tworząc dokument elektroniczny. UWAGA! Zamawiający każdorazowo udostępnia wzór formularza oświadczeń w formie edytowalnej w formacie .doc lub .docx. dedykowany do poszczególnych postępowań. Zaleca się wypełnienie udostępnionego oświadczenia i utworzenie na jego podstawie dokumentu elektronicznego. Wykonawca może również korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie oświadczenia i utworzenie dokumentu elektronicznego, w szczególności w jednym z ww. formatów.
b) po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego oświadczenia, Wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
c) podpisany dokument elektroniczny oświadczenia powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych.
d) Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku oświadczenia w treści swojej oferty składanej w formie pisemnej. Treść oferty może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu.
e) Wykonawca przesyła Zamawiającemu zaszyfrowane i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie za pomocą aplikacji do przesyłania dokumentacji elektronicznej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowa instrukcja przesyłania plików dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. Nadając nazwę oświadczeniu należy stosować następujący schemat:
OŚWIADCZENIE_(nr postępowania)_(oznaczenie_Wykonawcy), np. JEDZ_1-2018_USKwB.
Uwaga: za oznaczenie Wykonawcy Zamawiający rozumie nazwę Wykonawcy lub dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację Wykonawcy np. nazwa skrócona (nazwę: „Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku” można uprościć do oznaczenia: „USKwB”, „USK_w_Białymstoku”, „USK” itp.).
f) datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia pliku oświadczenia poprzez wyświetlenie potwierdzenia wysyłki w aplikacji do przesyłania dokumentów oraz z serwera pocztowego Zamawiającego.
g) obowiązek złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób określony powyżej dotyczy również oświadczenia składanego na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający nie wymaga szyfrowania tego dokumentu.
UWAGA:
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów.
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców.
d) dokumenty wskazane w pkt a, b i c muszę potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
e) w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
PAKIET 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięso wieprzowe świeże :
Szynka wieprzowa b/k kl. I
Szynka wieprzowa b/k kl. II
Schab b/k kl.II
Żeberka wieprzowe /paski/
Mięso wieprzowe kl. II
Karkowina z kością
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Drób
Ćwiartki z drobiu
Filet drobiowy
Kurczaki
Porcje rosołowe
Serduszka drobiowe
Wątróbka drobiowa
Filet z indyka
Mielone mięso z indyka 0,5 kg
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wędliny
Szynki wieprzowe, baleron wieprzowy, łopatka pieczona
Polędwice : sopocka, ogonówka, schab pieczony
Kiełbasy wieprzowe
Galantyna, głowizna
Salceson
Rolady drobiowe
Polędwice drobiowe
Szynki drobiowe
Wędliny różne np. typu mortadela., mielonka tyrolska itp
Parówki z indyka /40g/ paczkowane
Szynka z indyka, baleron z indyka
Kiełbasa z indyka
Pasztet wieprzowy pieczony
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Mrożonki owoce i warzywa
Mieszanka królewska / 3 składnikowa
Włoszczyzna paski / 4 składnikowa
Barszcz ukraiński
Marchew kostka
Brokuły
Kalafior
Fasolka szparagowa zielona cięta
Groszek zielony
Truskawki mrożone
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Ryby mrożone i inne
Farsz z ryb białych /np. dorsz/
Filet z pangi b/s IQF EXTRA „L”
Płaty śledziowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Mleko w folii 2%
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty mleczarskie
Jogurt owocowy 150 g, kubek
Jogurt naturalny 180 g
Kefir 2% 180 g, kubek
Masło ekstra 82% tłuszczu, kostka 200g
Mix masło, kostka 200g
Masło roślinne, kubek 250g
Margaryna op. 250g
Śmietana 18% 400g, kubek
Ser żółty twardy do krojenia maszynowego
Ser topiony opak. 8 szt., 140 g krążek
Serek śmietankowy typu Kiri op.100 g – 6 szt.
Twaróg półtłusty 250 g kostka
Drożdże 100 g kostka
Serek waniliowy 150 g pojemnik
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce świeże
Marchew
Buraki
Jabłka drobne
Groch łuskany
Seler korzeń
Ogórek kiszony
Kalafior świeży
Cebula
Fasolka szparagowa
Fasola sucha średnia
Kapusta biała
Kapusta czerwona
Kapusta kiszona
Pieczarki
Ogórek świeży
Pomidor
Cukinia
Sałata
Koper świeży
Szczypior
Kapusta pekińska
Ogórek małosolny
Papryka świeża mix
Rzodkiewka pęczek
Pietruszka zielona
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
jaja świeże średnie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pieczywo
Chleb mieszany pytlowy 600 g
/krojony, pakowany/
Chleb pszenny tostowy
/krojony, pakowany/
Bułki pszenne 50g/ pakowane /
Chleb żytni 900g
Bułka tarta
|
| | |