1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesorii (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz.
3. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty:
- pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji,
- bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie,
- nieregenerowane, nie mogą być ponownie napełniane lub w inny sposób odnawiane
- pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty.
- oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach.
- szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania,
- gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia.
4. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej oraz poniższe wymagania.
UWAGA! Dostarczane do Zamawiającego materiały eksploatacyjne nie mogą mieć mniejszej wydajności minimalnej od podanej w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach kalkulacji cenowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 oraz nr 5.1 – 5.5 do siwz.
5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą kopie dokumentów (certyfikat, raport, zaświadczenie), które potwierdzą, że produkty te odpowiadają normom: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 19798. Złożone dokumenty obowiązują przez cały okres realizacji umowy.
Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez:
• niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego (złożone dokumenty, oprócz wymogów określonych w ww. normach muszą być opatrzone datą wystawienia-nie starszą niż 12 miesięcy od dnia otwarcia ofert, zawierać datę ważności testów, nazwę modelu drukarek na których przeprowadzono testy z ich numerami seryjnymi. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą)
lub
• wydane przez producenta/przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych.
5. Materiały te muszą być:
- kompatybilne z urządzeniami drukującymi, w których będą wykorzystywane,
- posiadające co najmniej takie same lub wyższe parametry jakościowe i wydajnościowe, co materiały zalecane przez producentów urządzeń drukujących (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, temperatura przechowywania, kolor i nasycenie barw),
- zapewniające prawidłowy wydruk dokumentu po zamontowaniu do skonfigurowanego urządzenia, bez zabrudzeń papieru.
6. Intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych, które zagwarantują nie gorsze normy, parametry i standardy jakościowe oraz funkcjonalne. |
GuidZP400 |
07f8815a-f85e-424a-900e-7e11eb77c1fb
|
Biuletyn |
572296-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
810903040
|
Zamawiajacy adres ulica |
Małopolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-515
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 8211479,
|
Zamawiajacy fax |
91 8211477
|
Zamawiajacy email |
zzp@sc.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
zzp@sc.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_oglosz en.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_oglosz en.html
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, przez posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. św.św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesorii (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego
|
Numer referencyjny |
ZZ-2380-75/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesorii (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz.
3. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty:
- pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji,
- bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie,
- nieregenerowane, nie mogą być ponownie napełniane lub w inny sposób odnawiane
- pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty.
- oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach.
- szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania,
- gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia.
4. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej oraz poniższe wymagania.
UWAGA! Dostarczane do Zamawiającego materiały eksploatacyjne nie mogą mieć mniejszej wydajności minimalnej od podanej w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach kalkulacji cenowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 oraz nr 5.1 – 5.5 do siwz.
5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą kopie dokumentów (certyfikat, raport, zaświadczenie), które potwierdzą, że produkty te odpowiadają normom: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 19798. Złożone dokumenty obowiązują przez cały okres realizacji umowy.
Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez:
• niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego (złożone dokumenty, oprócz wymogów określonych w ww. normach muszą być opatrzone datą wystawienia-nie starszą niż 12 miesięcy od dnia otwarcia ofert, zawierać datę ważności testów, nazwę modelu drukarek na których przeprowadzono testy z ich numerami seryjnymi. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą)
lub
• wydane przez producenta/przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych.
5. Materiały te muszą być:
- kompatybilne z urządzeniami drukującymi, w których będą wykorzystywane,
- posiadające co najmniej takie same lub wyższe parametry jakościowe i wydajnościowe, co materiały zalecane przez producentów urządzeń drukujących (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, temperatura przechowywania, kolor i nasycenie barw),
- zapewniające prawidłowy wydruk dokumentu po zamontowaniu do skonfigurowanego urządzenia, bez zabrudzeń papieru.
6. Intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych, które zagwarantują nie gorsze normy, parametry i standardy jakościowe oraz funkcjonalne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
162598,18
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
ETAP PO OTWARCIU OFERT: Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą kopie dokumentów (certyfikat, raport, zaświadczenie), które potwierdzą, że produkty te odpowiadają normom: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 19798. Złożone dokumenty obowiązują przez cały okres realizacji umowy. Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez:
• niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego (złożone dokumenty, oprócz wymogów określonych w ww. normach muszą być opatrzone datą wystawienia-nie starszą niż 12 miesięcy od dnia otwarcia ofert, zawierać datę ważności testów, nazwę modelu drukarek na których przeprowadzono testy z ich numerami seryjnymi. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą)
lub
• wydane przez producenta/przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz;
W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siw;
3. wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 5.1 - 5.5 do siwz,
4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja o ochronie danych
osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiającego w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: •
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin; • inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie
Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest Pani Mł. Insp. Anna Kołodziej, tel. 91 821 15 70, e-mail:anna.kolodziej@sc.policja.gov.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na remont płyty stropowej pod dziedzińcem wewnętrznym nieruchomości
Małopolska 15 w Szczecinie oraz wymianę nawierzchni dziedzińca, sygn. postępowania: ZZ-
2380-67/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; * skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników • na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **: ** prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18997,47
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesorii (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz.
3. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty:
- pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji,
- bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie,
- nieregenerowane, nie mogą być ponownie napełniane lub w inny sposób odnawiane
- pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty.
- oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach.
- szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania,
- gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia.
4. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej oraz poniższe wymagania.
UWAGA! Dostarczane do Zamawiającego materiały eksploatacyjne nie mogą mieć mniejszej wydajności minimalnej od podanej w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach kalkulacji cenowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 oraz nr 5.1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16446,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesorii (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz.
3. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty:
- pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji,
- bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie,
- nieregenerowane, nie mogą być ponownie napełniane lub w inny sposób odnawiane
- pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty.
- oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach.
- szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania,
- gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia.
4. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej oraz poniższe wymagania.
UWAGA! Dostarczane do Zamawiającego materiały eksploatacyjne nie mogą mieć mniejszej wydajności minimalnej od podanej w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach kalkulacji cenowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 oraz nr 5.2 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
54243,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesorii (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz.
3. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty:
- pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji,
- bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie,
- nieregenerowane, nie mogą być ponownie napełniane lub w inny sposób odnawiane
- pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty.
- oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach.
- szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania,
- gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia.
4. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej oraz poniższe wymagania.
UWAGA! Dostarczane do Zamawiającego materiały eksploatacyjne nie mogą mieć mniejszej wydajności minimalnej od podanej w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach kalkulacji cenowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 oraz nr 5.3 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
61886,38
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesorii (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz.
3. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty:
- pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji,
- bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie,
- nieregenerowane, nie mogą być ponownie napełniane lub w inny sposób odnawiane
- pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty.
- oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach.
- szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania,
- gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia.
4. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej oraz poniższe wymagania.
UWAGA! Dostarczane do Zamawiającego materiały eksploatacyjne nie mogą mieć mniejszej wydajności minimalnej od podanej w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach kalkulacji cenowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 oraz nr 5.4 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11025,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesorii (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz.
3. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty:
- pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji,
- bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie,
- nieregenerowane, nie mogą być ponownie napełniane lub w inny sposób odnawiane
- pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty.
- oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach.
- szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania,
- gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia.
4. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej oraz poniższe wymagania.
UWAGA! Dostarczane do Zamawiającego materiały eksploatacyjne nie mogą mieć mniejszej wydajności minimalnej od podanej w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach kalkulacji cenowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4 oraz nr 5.5 do siwz.
|
| |