GuidZP400 |
09e735a2-f895-48e0-8a27-9c977b81fb63
|
Biuletyn |
572411-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
|
Regon |
28890000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
72
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 661 086
|
Zamawiajacy fax |
914 661 113
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk2-szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk2-szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spsk2-szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsk2-szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów do wykonywania operacji okulistycznych dla Bloku Operacyjnego Klinik Okulistycznych SPSK-2 w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
ZP/220/48/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do wykonywania operacji okulistycznych dla Bloku Operacyjnego Klinik Okulistycznych SPSK-2 w Szczecinie, zwanych dalej „wyrobami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty;
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.02.03), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych”.
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12- 23 i art. 24 ust 5 pkt 1 i 4 PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ:
1. oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.01.17) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty;
2. dla każdej pozycji w każdym z zadań: dokumenty w postaci ulotek, katalogów (kart katalogowych) broszur lub innych dokumentów określanych dalej jako „materiały informacyjne producenta”, potwierdzających, że oferowane wyroby posiadają parametry i właściwości określone w SIWZ i załącznikach
do SIWZ, z wyraźnym zaznaczeniem, których pozycji dotyczą, zawierające co najmniej:
- wskazanie producenta oraz nazwy wyrobu,
- wskazanie oferowanych rozmiarów (jeśli dotyczy) wraz z ich numerami katalogowymi (jeśli posiadają numery katalogowe);
3. próbki oferowanych wyrobów (dotyczy noży okulistycznych) – oryginalnie zapakowanych, tożsamych z wyrobem dostarczanym następnie w ramach ewentualnej umowy przetargowej (zad. 1 poz. 1 – 3 sztuki; zad. 2 poz. 1-6 – po 3 sztuki do każdej pozycji).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
a) obniżenia cen jednostkowych wyrobów w innych przypadkach niż określone w § 6 ust 4-5 umowy lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 11 i 12 umowy,
c) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy,
d) zmiany wysokości cen jednostkowych w przypadkach określonych w § 6 ust 4-5 umowy,
e) zmiany wielkości opakowania wyrobu, pod warunkiem zachowania ceny ofertowej z uwzględnieniem zmienionej wielkości opakowania.
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna.
4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 6 ust 4-5 umowy do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty.
Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.1503 t.j. z dnia 2003.06.26) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Kryteria dla zadań 1-2:
1. cena brutto – 75%,
2. parametry techniczne – jakość – 25%
Szczegółowy sposób oceny jakości został zawarty w punkcie VIII ppkt 4 niniejszej SIWZ
Kryteria dla zadania 3:
1. cena brutto – 90%,
2. termin dostaw cząstkowych – 10%.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.06.2018 r. o godz. 11.30 w siedzibie zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych, budynek Działu Technicznego (M), pok. nr 11.
Otwarcie ma charakter publiczny.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Nóż okulistyczny zakrzywiony typu CRESCENT do tunelu twardówkowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Nóż okulistyczny trapezoidalny typu SLIT do cięcia rogówkowego
Nóż okulistyczny do witrektomii
Nóż okulistyczny zakrzywiony typu SLIT do cięcia rogówkowego
Nóż okulistyczny skośny do paracentezy
Nóż okulistyczny zakrzywiony typu SLIT do cięcia rogówkowego
Nóż okulistyczny zakrzywiony typu SLIT trapezoidalny
Kaniula okulistyczna z końcówką silikonową
Retraktor tęczówkowy (haczyk)
Rezerwuar do igły fletowej, do zabiegów witrektomii
Implant (gąbka)
Rękaw (mufka)
Taśma
Pęsetka do witrektomii typu Eckardt 25G
Pęsetka do witrektomii typu Eckardt 23G
Mikropęsetka asymetryczna typu Tano do ILM 23G i 25G
Nożyczki do witrektomii 27G
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do iniekcji doszkliskowej
|
| |