GuidZP400 |
2891bc7c-d8d7-4027-b5f9-da54012e93f4
|
Biuletyn |
572043-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Chojnicki
|
Regon |
092351239
|
Zamawiajacy adres ulica |
31 Stycznia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
56
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chojnice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 3966501
|
Zamawiajacy fax |
52 3966503
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat.chojnice.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.chojnice.pl
|
Adres strony internetowej |
www.powiat.chojnice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
dla Projektu “Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat.chojnice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat.chojnice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice , Biuro Obsługi Interesantów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa licencji na użytkowanie specjalistycznego oprogramowania do przeprowadzania symulacji i eksperymentów dla Projektu „Szkoła Przyszłości” w ramach RPO WP na lata 2014-2020: dla Projektu “Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
ID.272.28.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa licencji na użytkowanie specjalistycznego oprogramowania do przeprowadzania symulacji i eksperymentów dla Projektu „Szkoła Przyszłości” w ramach RPO WP na lata 2014-2020: dla Projektu “Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale C SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, oraz załączniku do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy.
Zakup licencji na użytkowanie specjalistycznego oprogramowania do przeprowadzania symulacji i eksperymentów dla projektu pn.: „Szkoła Przyszłości” – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program musi posiadać:
• Swój własny, zintegrowany język programowania wysokiego poziomu, umożliwiający pisanie w pełni funkcjonalnych programów działających w jego środowisku do obliczeń numerycznych, wizualizacji i tworzenia aplikacji. Język programowania ma posiadać składnię wzorowaną na języku C lub podobnym. Powinien umożliwiać używanie funkcji i struktur, oraz pisanie programów zorientowanych obiektowo. Posiadać instrukcje sterujące takie jak: if, for, while, switch.
• Interaktywne środowisko dla iteracyjnej analizy i rozwiązywania problemów.
• Wbudowane funkcje matematyczne wspomagające obliczenia z zakresu algebry liniowej, statystyki, analizy Fouriera, filtrowania, optymalizacji oraz rozwiązywania równań różniczkowych zwyczajnych.
• Interaktywne narzędzia do eksploracji i wizualizacji danych (2D i 3D). Możliwość wizualizacji wyników obliczeń w postaci rysunków statycznych i animacji. Możliwe jest pobieranie danych pomiarowych z urządzenia zewnętrznego przez porty w celu ich obróbki.
• Narzędzia służące utrzymaniu przejrzystości oraz poprawności kodu, a także maksymalizacji jego wydajności.
• Narzędzia do tworzenia interfejsu graficznego dla aplikacji (GUI).
• Funkcje integrujące algorytmy programu z zewnętrznymi aplikacjami oraz językami programowania tj. C, Java, .NET, and Microsoft® Excel®.
• Możliwość rozszerzenia funkcjonalności programu o Toolboksy – zbiory dodatkowych bibliotek do rozwiązywania specjalistycznych problemów z określonych dziedzin (automatyka, elektronika, telekomunikacja, matematyka etc.). Biblioteki te rozszerzają możliwości programu.
Licencja zostanie udzielona Zamawiającemu bezterminowo w ilości 125 szt. na rzecz następujących szkół:
1. Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Chojnicach przy Kościerskiej 11 – 16 licencji
2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Chojnicach przy ul. Świętopełka 3 – 15 licencji
3. Zespołu Szkół w Chojnicach przy ul. Nowe Miasto 4-6 – 16 licencji
4. Technikum nr 2 w Chojnicach przy ul. Dworcowej 1 – 16 licencji
5. II Liceum Ogólnokształcącego im. Gen. Władysława Andersa w Chojnicach przy ul. Świętopełka 1 – 16 licencji
6. Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach przy ul. Sukienników 13 – 16 licencji
7. Liceum Ogólnokształcącego im. Wincentego Pola w Czersku przy ul. Szkolnej 3 – 15 licencji
8. Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Brusach przy ul. Ogrodowej 2 – 15 licencji
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/.
|
Cpv glowny przedmiot |
48931000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę
o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, której przedmiotem były dostawy licencji na użytkowanie specjalistycznego oprogramowania do przeprowadzania symulacji i eksperymentów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ.
2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczeń została zamieszczona w Dziale B Siwz Formularz oferty i załączniki, załącznik nr 1 i 2.
3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:
a) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 5 do oferty jeżeli dotyczy.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp,
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy,
6) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
7) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,
8) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
9) wystąpienie siły wyższej. Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
10) skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,
11) sądowej waloryzacji zamówienia,
12) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych,
13) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych,
2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) i pkt 3) Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.
3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1), pkt 3) i pkt 5), zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy.
4. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania dostaw, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikających ze stwierdzonych wad tego opisu lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
2) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
5. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 4.
6. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.
7. Istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy w przypadku wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia (zmniejszenie wynagrodzenia).
8. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 5, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmian umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
9. Wniosek, o którym mowa w ust. 8 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa
w ust. 8, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
11. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 8 Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 10
i wydania Wykonawcy polecenia przedstawienia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany.
12. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
13. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
14. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
15. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
1) wprowadzenia podwykonawcy,
2) zmiany podwykonawcy,
3) rezygnacji podwykonawcy.
16. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
17. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące
podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|