GuidZP400 |
a8ec0e59-3af1-46fa-82f8-a79f8aeebf1e
|
Biuletyn |
571992-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
|
Regon |
1589595600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Czerwca 1976 r. nr 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa-Ursus
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02495
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 39 73 905 , 22 39 73 906
|
Zamawiajacy fax |
22 39 73 906
|
Zamawiajacy email |
dpzp@zrikd.waw.pl
|
Adres strony url |
www.zrikd.waw.pl
|
Adres strony internetowej |
www.zrikd.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, pl. Czerwca 1976 r. nr 1 02-495 Warszawa lub ww siedzibie Zamawiającego – IV piętro, kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa geosiatki z włókien szklanych i szklano-węglowych
|
Numer referencyjny |
DPZP/271/420/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- geosiatki z włókien szklanych – w ilości 30 500 m2
- geosiatki z włókien szklano-węglowych – w ilości 7 000 m2
Dostawy mają być realizowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 800,00 zł. (trzy tysiące osiemset złotych) brutto
2. Forma wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego);
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.);
3. Termin i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert.
2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przelewem
na konto Zamawiającego: Bank CITI HANDLOWY nr 02 1030 1508 0000 0005 5088 6022,
z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Skuteczne wniesione wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania (zaksięgowania) środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w Części V ust. 2 pkt 2 - 5 SIWZ, powyższy dokument w oryginale należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansów Planowania i Budżetu i uzyskać potwierdzenie złożenia wadium na kopii dokumentu, które należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza aby oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą – w jednej kopercie, bez łączenia trwale z ofertą, a jego kopia była trwale spięta z ofertą.
4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty na pierwsze żądanie w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
5) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
4. Zwrot wadium
1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
5. Utrata wadium
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana Umowy będzie mogła nastąpić w terminie 30 dni od uzyskania informacji o zaistnieniu którejkolwiek z poniższych okoliczności:
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy,
2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|