GuidZP400 |
39f62c65-df62-415d-b03a-e0df6373c0c4
|
Biuletyn |
572120-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Szpital Zespolony
|
Regon |
51065089000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(089) 532 6349
|
Zamawiajacy fax |
(089) 5326349
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.olsztyn.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofert pisemnie, pocztą.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, Sekretariat, ul. Niepodległości 44, 10 - 045 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności
|
Numer referencyjny |
DZZ-382-39/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2a oraz 2b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
1. Dotyczy części nr 1, 2 - Zezwolenie na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności.
2. Dotyczy części nr 1, 2 - Wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS.
3. Dotyczy części nr 1, 2 - Wpis do rejestru WIJHARS działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych części, na które wykonawca składa ofertę:
Numer części Wartość
Część nr 1 9 039,30 zł
Część nr 2 3 847,80 zł
2. Dotyczy części nr 1 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu żywności.
3. Dotyczy części nr 2 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu wody źródlanej.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dotyczy części nr 1, 2 – Decyzji PPIS zezwalająca na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności. W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji.
2. Dotyczy części nr 1, 2 – Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS. Jeżeli podlega pod PIS.
3. Dotyczy części nr 1, 2 – Dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru WIJHARS działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 200 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.).
4. Dotyczy części nr 1 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności.
5. Dotyczy części nr 2 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu wody źródlanej.
6. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dotyczy części nr 1 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PLW lub PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi:
- ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności,
- realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP.
2. Dotyczy części nr 2 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi:
- ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności,
- realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP.
W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji.
3. Dotyczy części nr 1, 2 - Oświadczenia o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy – kopię certyfikatów. Wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane.
4. Dotyczy części nr 1 poz. 3 – karta specyfikacji produktu/karta produktu (min. skład oraz wartość odżywcza).
5. Dotyczy części nr 1 poz. 13 – karta specyfikacji produktu/karta produktu (min. skład oraz wartość odżywcza) oraz jeżeli jest rekomendacja Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków.
6. Dotyczy części nr 2 – Deklaracja zgodności lub atesty na materiał opakowaniowy: butle, kubki oraz wszelkie części urządzeń mające bezpośredni kontakt z dozowaną wodą (w odniesieniu do Rozp. 1935/2004, 2023/2006 oraz 2002/72).
7. Zgoda na przeprowadzenie przez zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy.
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a oraz 3b do SIWZ, Formularz cenowy.
3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
4.Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 i pkt 1.3 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy:
1.1. Katalog zmian został opisany w projekcie umowy.
1.2.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 4 4 data |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, jest Pani Maria Kowalik -Sobczak, kontakt: e-mail: iodo@szpital.olsztyn.pl; 608 385 415;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego:
DZZ-382-39/18 – Dostawa żywności;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|