„Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573164-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 301900007, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”.
2) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1) powyżej zostało podzielone na następujące części:
a) Zadanie nr 1 – „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”,
b) Zadanie nr 2 – „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje”
a) W zakresie Zadania nr 1 - „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”:
- dostawę mebli bibliotecznych i biurowych;
- wniesienie oraz montaż dostarczonych mebli, zgodnie projektem aranżacji wnętrza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw oraz szczegółowe rzuty pomieszczeń, w których ma zostać przeprowadzony montaż dostarczanych mebli.
b) W zakresie Zadania nr 2 - „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”:
- dostawę wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego;
- wniesienie, instalację oraz uruchomienie dostarczonego wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8b do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw.
4) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga:
a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów,
b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp,
c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem,
d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0766d928-b80d-4fea-8f15-1b421f00bb51
Biuletyn 573164-N-2018
Zamawiajacy nazwa Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie
Regon 25099820000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy miejscowosc Pleszew
Zamawiajacy kod pocztowy 63300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 0-62 7428 358
Zamawiajacy fax 0-62 7428 358
Zamawiajacy email biblioteka@bppl.pl
Adres strony url http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/instytucje-kultury/biblioteka-publiczna.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Miasto i Gmina Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/instytucje-kultury/biblioteka-publiczna.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/instytucje-kultury/biblioteka-publiczna.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”
Numer referencyjny O.223.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”. 2) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1) powyżej zostało podzielone na następujące części: a) Zadanie nr 1 – „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”, b) Zadanie nr 2 – „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje” a) W zakresie Zadania nr 1 - „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”: - dostawę mebli bibliotecznych i biurowych; - wniesienie oraz montaż dostarczonych mebli, zgodnie projektem aranżacji wnętrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw oraz szczegółowe rzuty pomieszczeń, w których ma zostać przeprowadzony montaż dostarczanych mebli. b) W zakresie Zadania nr 2 - „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”: - dostawę wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego; - wniesienie, instalację oraz uruchomienie dostarczonego wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8b do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw. 4) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga: a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów, b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp, c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem, d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - W zakresie Zadania nr 1 – udział mogą wziąć wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę mebli o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (każda); - W zakresie Zadania nr 2 - udział mogą wziąć wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu komputerowego lub multimedialnego, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (każda);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); b) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; c) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 a i 6b do SIWZ); d) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), dla Zadania nr 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) W zakresie Zadania nr 1 - „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”: - dostawę mebli bibliotecznych i biurowych; - wniesienie oraz montaż dostarczonych mebli, zgodnie projektem aranżacji wnętrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw oraz szczegółowe rzuty pomieszczeń, w których ma zostać przeprowadzony montaż dostarczanych mebli. 2) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga: a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów, b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp, c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem, d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje” 1) W zakresie Zadania nr 2 - „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”: - dostawę wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego; - wniesienie, instalację oraz uruchomienie dostarczonego wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8b do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw. 2) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga: a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów, b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp, c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem, d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)