GuidZP400 |
0766d928-b80d-4fea-8f15-1b421f00bb51
|
Biuletyn |
573164-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie
|
Regon |
25099820000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Słowackiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-62 7428 358
|
Zamawiajacy fax |
0-62 7428 358
|
Zamawiajacy email |
biblioteka@bppl.pl
|
Adres strony url |
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/instytucje-kultury/biblioteka-publiczna.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Miasto i Gmina Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/instytucje-kultury/biblioteka-publiczna.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/instytucje-kultury/biblioteka-publiczna.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”
|
Numer referencyjny |
O.223.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia nowej siedziby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pleszewie”.
2) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1) powyżej zostało podzielone na następujące części:
a) Zadanie nr 1 – „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”,
b) Zadanie nr 2 – „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje”
a) W zakresie Zadania nr 1 - „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”:
- dostawę mebli bibliotecznych i biurowych;
- wniesienie oraz montaż dostarczonych mebli, zgodnie projektem aranżacji wnętrza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw oraz szczegółowe rzuty pomieszczeń, w których ma zostać przeprowadzony montaż dostarczanych mebli.
b) W zakresie Zadania nr 2 - „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”:
- dostawę wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego;
- wniesienie, instalację oraz uruchomienie dostarczonego wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8b do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw.
4) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga:
a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów,
b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp,
c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem,
d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- W zakresie Zadania nr 1 – udział mogą wziąć wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę mebli o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (każda);
- W zakresie Zadania nr 2 - udział mogą wziąć wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu komputerowego lub multimedialnego, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (każda);
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ);
b) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”;
c) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 a i 6b do SIWZ);
d) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą);
e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
dla Zadania nr 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
dla Zadania nr 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) W zakresie Zadania nr 1 - „Dostawa mebli bibliotecznych i biurowych”:
- dostawę mebli bibliotecznych i biurowych;
- wniesienie oraz montaż dostarczonych mebli, zgodnie projektem aranżacji wnętrza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw oraz szczegółowe rzuty pomieszczeń, w których ma zostać przeprowadzony montaż dostarczanych mebli.
2) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga:
a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów,
b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp,
c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem,
d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje”
1) W zakresie Zadania nr 2 - „Dostawa wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego”:
- dostawę wyposażenia elektronicznego oraz multimedialnego;
- wniesienie, instalację oraz uruchomienie dostarczonego wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8b do SIWZ, zawierający dokumentację obejmującą specyfikacje techniczną przedmiotu dostaw.
2) W stosunku dla obu Zadań, zamawiający wymaga:
a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów,
b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp,
c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem,
d) uporządkowanie pomieszczeń po przeprowadzonych dostawach oraz montażu.
|
| |