GuidZP400 |
fcb82ada-85dd-4822-8ee8-d8b0ef486ae1
|
Biuletyn |
550309-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
8050700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podleśna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01673
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5694230, 5694416, 5694263
|
Zamawiajacy fax |
225 694 415
|
Zamawiajacy email |
grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl
|
Adres strony url |
www.imgw.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.imgw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.imgw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.imgw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy skladać pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, Kancelaria Główna.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Oprogramowanie umożliwiające import sygnału wyjściowego dotyczącego identyfikacji warstw aerozoli, kompatybilnego z celiometrami VAISALA CL31 i CL51 na potrzeby realizacji projektu AIR BORDER".
|
Numer referencyjny |
AZ/11/PN/U/AI/K-BA/AIR BORDER/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania umożliwiającego import sygnału wyjściowego dotyczącego identyfikacji warstw aerozoli kompatybilnego z celiometrami VAISALA CL31 i CL51. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pakiet oprogramowania do analizy i wizualizacji elementów planetarnej warstwy granicznej uzyskanych z pomiarów urządzeniami teledetekcyjnymi kompatybilnymi z celiometrami CL31 oraz CL51 firmy VAISALA. Oprogramowania to powinno stanowić narzędzie do profesjonalnego gromadzenia, przechowywania, analizy oraz wizualizacji danych wszystkich uzyskiwanych z urządzenia wyników pomiarów dedykowanych ocenie warstwy granicznej atmosfery.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca dostarczy oprogramowanie w terminie 2 (dwóch) tygodni od dnia zawarcia Umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z instalacją oprogramowania umożliwiającego import sygnału wyjściowego z ceilometru.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również i wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na jego stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdz. XI ust. 12, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy – formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem tego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. Powołany obowiązek nie dotyczy przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko 1 oferta. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 2. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi on udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to należy przedstawić na etapie składania ofert. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga, aby dokumenty mające stanowić dowody na przedmiotową okoliczność określały co najmniej: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający zaleca, aby powołane zobowiązanie zostało sporządzone według załącznika nr 3 do SIWZ – formularz Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego, jaką Zamawiający zawrze z Wykonawcą, zostanie sporządzona na podstawie Wzoru Umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści jego zobowiązania zawartego w ofercie.
3. Wszelkie zmiany treści umowy będą wymagać pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
4. Przewidziana w ust. 2 możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy obejmuje w szczególności następujące sytuacje:
1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub wejście w życie nowych przepisów prawa w zakresie przedmiotu umowy;
2) zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem umowy przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu umowy;
3) zmiany w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu umowy;
4) zmiany podejścia do realizacji wymagań opisanych w SIWZ, jeżeli taka zmiana wynika
z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego;
5) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania przedmiotu umowy;
6) wystąpienie okoliczności siły wyższej, o której mowa w § 10 Wzoru umowy;
7) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, przy czym wartość zmiany nie może przekroczyć 50% ceny umownej, o której mowa w § 5 ust. 1 Wzoru umowy;
8) zastąpienie Wykonawcy nowym wykonawcą, w szczególności w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu, nie będą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian Umowy;
9) jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp;
10) jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% ceny umownej, o której mowa w § 5 ust. 1 Wzoru umowy;
11) wyniknięcie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|