GuidZP400 |
3aa3601f-4cd5-4055-bbea-b6b6be390ae7
|
Biuletyn |
570804-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
|
Regon |
1552496010000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
181 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4921134, 4921135
|
Zamawiajacy fax |
224 921 149
|
Zamawiajacy email |
zampubl@urpl.gov.pl
|
Adres strony url |
bip.urpl.gov.pl/pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.urpl.gov.pl/pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.urpl.gov.pl/pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pokój 08)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Najem w okresie 24 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących monochromatycznie i w kolorze oraz licencji na oprogramowanie do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku, a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu
|
Numer referencyjny |
UR.BAG.AGZ.26.07.2018.SC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner, faks) w liczbie 32 szt., zwanych łącznie urządzeniami, a także oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz (opcjonalnie) oprogramowania OCR, zwanych łącznie oprogramowaniem, wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego oraz zapewnienie licencji do używania oprogramowania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń i dla ich 575 użytkowników.
Zbiorcza specyfikacja urządzeń, określająca ich niezbędne/wymagane funkcje i parametry w danej grupie (I-V) urządzeń, stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W 16 urządzeniach (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wymaga się zainstalowania lub innego zintegrowania z urządzeniem, czytników kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwanych dalej czytnikami. Oprogramowanie przeznaczone jest dla ww. 16 szt. urządzeń z czytnikami oraz dla 575 użytkowników tych urządzeń.
Specyfikacja oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku, określająca jego niezbędne/wymagane funkcje i parametry, stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
- dostarczenie, zainstalowanie w sieci informatycznej zamawiającego oraz uruchomienie urządzeń i czytników w budynku położonym przy Al. Jerozolimskich 181C w Warszawie w miejscach wskazanych przez pracownika zamawiającego i pod jego nadzorem – w terminie do 1 października 2018 r.;
- zainstalowanie i wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego, przy zapewnieniu licencji w odniesieniu do 16 szt. urządzeń (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) oraz dla ich 575 użytkowników, a także uwierzytelniania i autoryzacji za pomocą kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz dla 575 użytkowników ww. urządzeń z czytnikami – w terminie do 1 października 2018 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
należyte wykonanie w okresie po 27 czerwca 2015 r. co najmniej dwóch dostaw (na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, leasingu, itp.) obejmujących w przedmiocie każdej z ww. dostaw/umów 10 (dziesięć) albo większą liczbę wysokonakładowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących, wraz z wykonywaniem przez co najmniej 12 miesięcy kompleksowej obsługi serwisowej tych urządzeń w całym okresie umowy najmu lub innej formy udostępnienia; realizacja umowy sprzedaży lub dostawy ww. urządzeń musi być związana z ich obsługą serwisową w kompleksowym zakresie przez co najmniej 12 miesięcy od dnia wydania i odbioru zakupionych urządzeń
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
Zakresie warunkow udzialu |
WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 27 czerwca 2015 r. do 27 czerwca 2018 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw/usług określonych w pkt III.1.3). W WYKAZIE DOSTAW należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia umowy obejmującej kompleksową obsługę serwisową dostarczonych urządzeń, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których te dostawy wraz z usługami zostały wykonane. Należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 nw. rozporządzenia, określające czy wykazane dostawy wraz z usługami zostały wykonane należycie. W zakresie dot. formy oświadczeń i dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy § 14-16 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane do oddania w najem urządzenia i oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca przedstawia wraz z ofertą albo na wezwanie zamawiającego, opis zaoferowanych do najmu urządzeń i oprogramowania, wraz z podaniem ich funkcji i parametrów technicznych, o których mowa w pkt 1 SIWZ i odpowiednio w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 6 000 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2018-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|