Najem w okresie 24 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących monochromatycznie i w kolorze oraz licencji na oprogramowanie do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku, a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-28 00:00:00
Instytucja Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570804-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner, faks) w liczbie 32 szt., zwanych łącznie urządzeniami, a także oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz (opcjonalnie) oprogramowania OCR, zwanych łącznie oprogramowaniem, wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego oraz zapewnienie licencji do używania oprogramowania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń i dla ich 575 użytkowników.
Zbiorcza specyfikacja urządzeń, określająca ich niezbędne/wymagane funkcje i parametry w danej grupie (I-V) urządzeń, stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W 16 urządzeniach (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wymaga się zainstalowania lub innego zintegrowania z urządzeniem, czytników kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwanych dalej czytnikami. Oprogramowanie przeznaczone jest dla ww. 16 szt. urządzeń z czytnikami oraz dla 575 użytkowników tych urządzeń.
Specyfikacja oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku, określająca jego niezbędne/wymagane funkcje i parametry, stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3aa3601f-4cd5-4055-bbea-b6b6be390ae7
Biuletyn 570804-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Regon 1552496010000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 181 C
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4921134, 4921135
Zamawiajacy fax 224 921 149
Zamawiajacy email zampubl@urpl.gov.pl
Adres strony url bip.urpl.gov.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia bip.urpl.gov.pl/pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.urpl.gov.pl/pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pokój 08)
Nazwa nadana zamowieniu Najem w okresie 24 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących monochromatycznie i w kolorze oraz licencji na oprogramowanie do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku, a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu
Numer referencyjny UR.BAG.AGZ.26.07.2018.SC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner, faks) w liczbie 32 szt., zwanych łącznie urządzeniami, a także oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz (opcjonalnie) oprogramowania OCR, zwanych łącznie oprogramowaniem, wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego oraz zapewnienie licencji do używania oprogramowania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń i dla ich 575 użytkowników. Zbiorcza specyfikacja urządzeń, określająca ich niezbędne/wymagane funkcje i parametry w danej grupie (I-V) urządzeń, stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W 16 urządzeniach (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wymaga się zainstalowania lub innego zintegrowania z urządzeniem, czytników kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwanych dalej czytnikami. Oprogramowanie przeznaczone jest dla ww. 16 szt. urządzeń z czytnikami oraz dla 575 użytkowników tych urządzeń. Specyfikacja oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku, określająca jego niezbędne/wymagane funkcje i parametry, stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow - dostarczenie, zainstalowanie w sieci informatycznej zamawiającego oraz uruchomienie urządzeń i czytników w budynku położonym przy Al. Jerozolimskich 181C w Warszawie w miejscach wskazanych przez pracownika zamawiającego i pod jego nadzorem – w terminie do 1 października 2018 r.; - zainstalowanie i wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego, przy zapewnieniu licencji w odniesieniu do 16 szt. urządzeń (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) oraz dla ich 575 użytkowników, a także uwierzytelniania i autoryzacji za pomocą kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz dla 575 użytkowników ww. urządzeń z czytnikami – w terminie do 1 października 2018 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow należyte wykonanie w okresie po 27 czerwca 2015 r. co najmniej dwóch dostaw (na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, leasingu, itp.) obejmujących w przedmiocie każdej z ww. dostaw/umów 10 (dziesięć) albo większą liczbę wysokonakładowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących, wraz z wykonywaniem przez co najmniej 12 miesięcy kompleksowej obsługi serwisowej tych urządzeń w całym okresie umowy najmu lub innej formy udostępnienia; realizacja umowy sprzedaży lub dostawy ww. urządzeń musi być związana z ich obsługą serwisową w kompleksowym zakresie przez co najmniej 12 miesięcy od dnia wydania i odbioru zakupionych urządzeń
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 27 czerwca 2015 r. do 27 czerwca 2018 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw/usług określonych w pkt III.1.3). W WYKAZIE DOSTAW należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia umowy obejmującej kompleksową obsługę serwisową dostarczonych urządzeń, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których te dostawy wraz z usługami zostały wykonane. Należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 nw. rozporządzenia, określające czy wykazane dostawy wraz z usługami zostały wykonane należycie. W zakresie dot. formy oświadczeń i dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy § 14-16 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane do oddania w najem urządzenia i oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca przedstawia wraz z ofertą albo na wezwanie zamawiającego, opis zaoferowanych do najmu urządzeń i oprogramowania, wraz z podaniem ich funkcji i parametrów technicznych, o których mowa w pkt 1 SIWZ i odpowiednio w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 6 000 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2018-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria funkcjonalność zszywania i dziurkowania wydruków oraz ich sortowania w celu zszycia lub dziurkowania
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena jednostkowa brutto za 1 stronę formatu A4 wydrukowaną monochromatycznie, wykazaną na licznikach wszystkich urządzeń (32 szt.) z grup I-V w sumie w miesiącu kalendarzowym
Znaczenie 25,00
  
Kryteria funkcjonalność przetwarzania dokumentów za pomocą oprogramowania OCR do tekstów w postaci edytowalnej
Znaczenie 15,00
  
Kryteria miesięczna cena brutto za wszystkie wynajęte urządzenia (32 szt.), czytniki (16 szt.), oprogramowanie (w tym opcjonalnie OCR) zapewniające licencje do jego używania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń wyposażonych w czytniki oraz dla ich 575 użytkowników, z uwzględnieniem wszelkich kosztów, w tym komp
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena jednostkowa brutto za 1 stronę formatu A4 wydrukowaną w kolorze, wykazaną na licznikach wszystkich urządzeń (14 szt.) z grup III-V w sumie w miesiącu kalendarzowym
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)