Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.

Data publikacji 2018-06-16
Data zakończenia 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572811-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000000, 151000008, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 31425003, 156000004, 158960005, 158942003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach z siedzibą ul. Stefana Batorego 11, 05091Ząbki.

2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 zadań:
a. Zadanie Nr 1 – Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin;
b. Zadanie Nr 2 – Sukcesywna dostawa ryb;
c. Zadanie Nr 3 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych;
d. Zadanie Nr 4 – Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów;
e. Zadanie Nr 5 – Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich;
f. Zadanie Nr 6 – Sukcesywna dostawa jaj;
g. Zadanie Nr 7 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
h. Zadanie Nr 8 – Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców;
i. Zadanie Nr 9 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych;
j. Zadanie Nr 10 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z ilościowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Stefana Batorego 11.
5. Należyte zabezpieczenie dostaw przedmiotu zamówienia w czasie transportu, w tym opakowania i pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu oraz odpowiedzialność za braki i wady obciążają Wykonawcę.
6. Wszystkie dostarczane artykuły spożywcze muszą być I klasy jakości, świeże, spełniające normy jakościowe (PN) wymagane dla danego asortymentu, dopuszczone do obrotu i sprzedaży.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 303892d0-5035-4cdf-96aa-61c40a590129
Biuletyn 572811-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Regon 79963500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Ząbki
Zamawiajacy kod pocztowy 05091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 781 60 66
Zamawiajacy fax 22 762 05 08
Zamawiajacy email sp2zabki@neostrada.pl
Adres strony url www.sp2zabki.idsl.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp2zabki.idsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp2zabki.idsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp2zabki.idsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ząbkach, ul.Stefana Batorego 11, pok. Nr10 - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Numer referencyjny SP2.ZP.271.03.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach z siedzibą ul. Stefana Batorego 11, 05091Ząbki. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 zadań: a. Zadanie Nr 1 – Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin; b. Zadanie Nr 2 – Sukcesywna dostawa ryb; c. Zadanie Nr 3 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych; d. Zadanie Nr 4 – Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów; e. Zadanie Nr 5 – Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich; f. Zadanie Nr 6 – Sukcesywna dostawa jaj; g. Zadanie Nr 7 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych; h. Zadanie Nr 8 – Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców; i. Zadanie Nr 9 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych; j. Zadanie Nr 10 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z ilościowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Stefana Batorego 11. 5. Należyte zabezpieczenie dostaw przedmiotu zamówienia w czasie transportu, w tym opakowania i pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu oraz odpowiedzialność za braki i wady obciążają Wykonawcę. 6. Wszystkie dostarczane artykuły spożywcze muszą być I klasy jakości, świeże, spełniające normy jakościowe (PN) wymagane dla danego asortymentu, dopuszczone do obrotu i sprzedaży.
Cpv glowny przedmiot 15000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego;
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument potwierdzający jego ubezpieczenie w zakresie prowadzenia działalności o wartości minimum 100000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a)doświadczenie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolności techniczne Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 1, Zadania Nr 2, Zadania Nr 5, Zadania Nr 8 i Zadania Nr 9. Wykonawca musi wykazać, że dysponowanie lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ppkt 3a) musi spełniać w całości (samodzielnie) jeden z Wykonawców, - warunek określony w ppkt 3b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. a) doświadczenie: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolności techniczne: Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 1, Zadania Nr 2, Zadania Nr 5, Zadania Nr 8 i Zadania Nr 9. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia. Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania którego wzór stanowi Załącznik Nr 3.4.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę stanowi wypełniony formularz „OFERTA”, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Wraz z ofertą powinny być złożone: Formularze cenowe (obejmujące Zadnie, którego oferta dotyczy) stanowiące Załączniki od Nr 1.1. do Nr 1.10. Podpisane oświadczenia stanowiące Załącznik nr 3.1., 3.2, 3.4, 3.3. Parafowany przez Wykonawcę wzór UMOWY - stanowiący Załącznik Nr 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach w zakresie: a. wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy, b. wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie ilości przedmiotu zamówienia i w granicach +/-20% wartości umowy brutto, d. zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana umowy w zakresie : a) pkt. d nastąpi w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. b) w zakresie pkt. b nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych. c) w zakresie pkt. a i c w przypadku zmiany ilości posiłków. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany towarów w danej grupie towarowej. Zmiana ilości towarów nie powoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy. 4. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, c. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie, d. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, e. postępowanie odroczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadomi o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2018-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ryb mrożonych. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zostało określone w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych. Wielkość , zakres, rodzaj i ilość dostaw, zostało określone w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa olejów i tłuszczów. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zostało określone w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich. Wielkość , zakres, rodzaj i ilość dostaw zostało określone w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa jaj. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zastało określone w Formularzy cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów spożywczych sypkich i przypraw. Wielkość , zakres i rodzaj zostało określone w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw jest określona w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw została określona w Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw została określona w Formularzu cenowym.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)