Data publikacji |
2018-06-16 |
Data zakończenia |
2018-06-26 00:00:00 |
Instytucja |
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego |
Miejscowość |
Ząbki |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
- Produkty mleczarskie,
- Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Przetworzone produkty spożywcze,
- Produkty głęboko mrożone,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
572811-N-2018 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000000, 151000008, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 31425003, 156000004, 158960005, 158942003, 158100009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
303892d0-5035-4cdf-96aa-61c40a590129
|
Biuletyn |
572811-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
|
Regon |
79963500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 781 60 66
|
Zamawiajacy fax |
22 762 05 08
|
Zamawiajacy email |
sp2zabki@neostrada.pl
|
Adres strony url |
www.sp2zabki.idsl.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.sp2zabki.idsl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp2zabki.idsl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp2zabki.idsl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ząbkach, ul.Stefana Batorego 11, pok. Nr10 - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
|
Numer referencyjny |
SP2.ZP.271.03.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach z siedzibą ul. Stefana Batorego 11, 05091Ząbki.
2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 zadań:
a. Zadanie Nr 1 – Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin;
b. Zadanie Nr 2 – Sukcesywna dostawa ryb;
c. Zadanie Nr 3 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych;
d. Zadanie Nr 4 – Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów;
e. Zadanie Nr 5 – Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich;
f. Zadanie Nr 6 – Sukcesywna dostawa jaj;
g. Zadanie Nr 7 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
h. Zadanie Nr 8 – Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców;
i. Zadanie Nr 9 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych;
j. Zadanie Nr 10 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z ilościowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Stefana Batorego 11.
5. Należyte zabezpieczenie dostaw przedmiotu zamówienia w czasie transportu, w tym opakowania i pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu oraz odpowiedzialność za braki i wady obciążają Wykonawcę.
6. Wszystkie dostarczane artykuły spożywcze muszą być I klasy jakości, świeże, spełniające normy jakościowe (PN) wymagane dla danego asortymentu, dopuszczone do obrotu i sprzedaży.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego;
|
Data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument potwierdzający jego ubezpieczenie w zakresie prowadzenia działalności o wartości minimum 100000,00 zł.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a)doświadczenie
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) zdolności techniczne
Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 1, Zadania Nr 2, Zadania Nr 5, Zadania Nr 8 i Zadania Nr 9.
Wykonawca musi wykazać, że dysponowanie lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ppkt 3a) musi spełniać w całości (samodzielnie) jeden z Wykonawców,
- warunek określony w ppkt 3b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
a) doświadczenie: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) zdolności techniczne: Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 1, Zadania Nr 2, Zadania Nr 5, Zadania Nr 8 i Zadania Nr 9.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia.
Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania którego wzór stanowi Załącznik Nr 3.4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę stanowi wypełniony formularz „OFERTA”, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
Wraz z ofertą powinny być złożone:
Formularze cenowe (obejmujące Zadnie, którego oferta dotyczy) stanowiące Załączniki od Nr 1.1. do Nr 1.10.
Podpisane oświadczenia stanowiące Załącznik nr 3.1., 3.2, 3.4, 3.3.
Parafowany przez Wykonawcę wzór UMOWY - stanowiący Załącznik Nr 2.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach w zakresie:
a. wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy,
b. wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie ilości przedmiotu zamówienia i w granicach +/-20% wartości umowy brutto,
d. zmiany stawki podatku VAT.
2. Zmiana umowy w zakresie :
a) pkt. d nastąpi w przypadku zmiany obowiązujących przepisów.
b) w zakresie pkt. b nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych.
c) w zakresie pkt. a i c w przypadku zmiany ilości posiłków.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany towarów w danej grupie towarowej. Zmiana ilości towarów nie powoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy.
4. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
c. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
d. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
e. postępowanie odroczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadomi o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2018-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa ryb mrożonych. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zostało określone w Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych. Wielkość , zakres, rodzaj i ilość dostaw, zostało określone w Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa olejów i tłuszczów. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zostało określone w Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich. Wielkość , zakres, rodzaj i ilość dostaw zostało określone w Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa jaj. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zastało określone w Formularzy cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych sypkich i przypraw. Wielkość , zakres i rodzaj zostało określone w Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw jest określona w Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw została określona w Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw została określona w Formularzu cenowym.
|
| |