Dostawa odzieży medycznej, roboczej i obuwia

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-27 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574647-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 180000009, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z 6 części , z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Część nr 1 – Obuwie ochronne medyczne - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Część nr 2 - Buty robocze - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Część nr 3 – Odzież ochrony indywidualnej I - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Część nr 4 - Odzież ochronna medyczna - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Część nr 5 - Odzież robocza - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Część nr 6 – Odzież ochrony indywidualnej II -wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f209a1f-3a27-4228-9a63-3d9a0b8c9e41
Biuletyn 574647-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 001325767
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3581460, 3581200, 3581332
Zamawiajacy fax 32 2518437, 32 35 8 432
Zamawiajacy email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url www.uck.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uck.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny siedziba Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-514 Katowice ul. Ceglana 35, pokój D021 – Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży medycznej, roboczej i obuwia
Numer referencyjny DZP/381/56B/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Zamówienie składa się z 6 części , z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Część nr 1 – Obuwie ochronne medyczne - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Część nr 2 - Buty robocze - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Część nr 3 – Odzież ochrony indywidualnej I - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Część nr 4 - Odzież ochronna medyczna - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Część nr 5 - Odzież robocza - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Część nr 6 – Odzież ochrony indywidualnej II -wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy występujący w przedmiotowym postępowaniu - załącznik nr 3.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularze asortymentowo - cenowe sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego (odpowiednio do oferowanej/ych części) załączniki nr 4.1 – 4.6 do SIWZ. zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia - deklaracje zgodności z wymaganiami zasadniczymi (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych), certyfikaty jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego (dotyczy klasy wyrobu medycznego: sterylne, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) deklaracje zgodności CE opis oferowanego przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe, ulotki, karty techniczne lub inne materiały informacyjne producenta zawierające charakterystykę, parametry techniczne, nazwę handlową/numery katalogowe produktu w celu potwierdzenia spełnienia wymogów stawianych przez Zamawiającego w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto ) zmiany producenta odzieży/obuwia, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji – przy cenie nie wyższej niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca przekazuje Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. wydłużenia okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania; zmniejszenia ceny określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej, okresowe rabaty lub promocje; zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz bez wzrostu wartości brutto umowy.
IV 4 4 data 2018-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: a) administratorem uzyskanych w niniejszym postępowaniu danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, 40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, Tel. 32 3581200 fax. 32 251-84-37 lub 32/358-14-32, adres strony www: https://www.uck.katowice.pl b) inspektorem ochrony danych w Uniwersyteckim Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach jest Pan Patryk Rozumek tel. 32 3581 433, iod@uck.katowice.pl c) uzyskane w niniejszym postępowaniu dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa odzieży medycznej, roboczej i obuwia” DZP/381/56B/2018 d) odbiorcami uzyskanych w niniejszym postępowaniu danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp” oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r o dostępie do informacji publicznej (t. j. D.U. z 2016 r., poz. 1764). e) uzyskane w niniejszym postępowaniu dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących danej osoby jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do uzyskanych w postępowaniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) osoba, której dane osobowe dotyczą posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych jej dotyczących (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane osobowe dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje osobie, której dane osobowe dotyczą: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Obuwie ochronne medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obuwie ochronne medyczne - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Buty robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Buty robocze - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Odzież ochrony indywidualnej I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież ochrony indywidualnej I - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Odzież ochronna medyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież ochronna medyczna - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Odzież robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież robocza - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Odzież ochrony indywidualnej II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież ochrony indywidualnej II -wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)