Wyposażenie Przedszkola Samorządowego przy ulicy Spacerowej w Sierakowicach

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-28 00:00:00
Instytucja Gmina Sierakowice
Miejscowość Sierakowice
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574252-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 391621006, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem tytułowej inwestycji jest kompleksowe wyposażenie nowo wybudowanego Przedszkola Samorządowego przy ulicy Spacerowej w miejscowości Sierakowice (Gmina Sierakowice, Powiat Kartuski, Województwo Pomorskie). Przedmiotowe zadanie inwestycyjne składa się z trzech części zamówienia:
1) Dostawa i montaż mebli do sal dydaktycznych i gabinetów oraz mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchennym,
2) Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych,
3) Dostawa i instalacja urządzeń biurowych i informacyjno-komunikacyjnych wraz z oprogramowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniki nr 4a, 4b i 4c do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5c5e41d-f126-4dc2-901e-71d2c5c9e1e8
Biuletyn 574252-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Sierakowice
Regon 19167497700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lęborska
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Sierakowice
Zamawiajacy kod pocztowy 83340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 819 500
Zamawiajacy fax 586 819 575
Zamawiajacy email sierakowice@sierakowice.pl
Adres strony url www.sierakowice.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy.
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sierakowice.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, osobiście lub przez operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie Przedszkola Samorządowego przy ulicy Spacerowej w Sierakowicach
Numer referencyjny SUE.271.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem tytułowej inwestycji jest kompleksowe wyposażenie nowo wybudowanego Przedszkola Samorządowego przy ulicy Spacerowej w miejscowości Sierakowice (Gmina Sierakowice, Powiat Kartuski, Województwo Pomorskie). Przedmiotowe zadanie inwestycyjne składa się z trzech części zamówienia: 1) Dostawa i montaż mebli do sal dydaktycznych i gabinetów oraz mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchennym, 2) Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, 3) Dostawa i instalacja urządzeń biurowych i informacyjno-komunikacyjnych wraz z oprogramowaniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniki nr 4a, 4b i 4c do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy.
Informacje na temat katalogow brak.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow brak.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe brak.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował, dla: 1) Części nr 1 niniejszego zamówienia - co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostarczeniu mebli, odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę min. 100 000,00 zł (nie dopuszcza się sumowanie mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2) Części nr 2 niniejszego zamówienia - co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostarczeniu pomocy dydaktycznych, odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę min. 70 000,00 zł (nie dopuszcza się sumowanie mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) Części nr 3 niniejszego zamówienia - co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostarczeniu urządzeń komputerowych, odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę min. 20 000,00 zł (nie dopuszcza się sumowanie mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe brak.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną - sporządzony według załącznika nr 5 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji kiedy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) a niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (zgodnie z opisem w rozdziale V pkt. 3 i 4 SIWZ). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie (z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zadania: 1) Dla cz. I zamówienia (Dostawa i montaż mebli do sal dydaktycznych i gabinetów oraz mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni) w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2) Dla cz. II zamówienia (Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych) w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych). 3) Dla cz. III zamówienia (Dostawa i instalacja urządzeń biurowych i informacyjno-komunikacyjnych wraz z oprogramowaniem) w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sierakowicach, nr rachunku: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu SUE.271.9.2018 / na Wyposażenie Przedszkola Samorządowego przy ulicy Spacerowej w Sierakowicach cz. 1 i/lub cz. 2 i/lub cz.3”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiającego zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium zostanie załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy.
Warunki do licytacji nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy.
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy.
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy.
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy.
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy.
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy.
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy.
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy.
IV 4 6 nie dotyczy.
IV 4 7 nie dotyczy.
IV 4 8 nie dotyczy.
IV 4 9 nie dotyczy.
IV 4 12 nie dotyczy.
IV 4 13 nie dotyczy.
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy.
IV 4 14 nie dotyczy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy.
Zmiana umowy tekst nie dotyczy.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy.
IV 4 4 data 2018-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:50
IV 6 2 Powody nie dotyczy.
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli do sal dydaktycznych i gabinetów oraz mebli kuchennych wraz z wyposażeniem kuchennym,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie nowo wybudowanego Przedszkola Samorządowego przy ulicy Spacerowej w miejscowości Sierakowice (Gmina Sierakowice, Powiat Kartuski, Województwo Pomorskie), w meble oraz urządzenia kuchenne. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne obejmuje: a) dostawę i montaż mebli do sal dydaktycznych (m.in. Stoły przedszkolne, krzesła dziecięce, regały, szafki, biurka) b) dostawę i montaż mebli do gabinetu dyrektora (m.in. Biurko, krzesło, szafa ubraniowa, regały, stół kawowy), c) meble do sekretariatu (m.in. szafy biurowe, lada recepcyjna, fotel, regał) d) meble do pokoju nauczycielskiego (m.in. stół konferencyjny, krzesła konferencyjne, szafy ubraniowe) e) meble do kuchni (m.in. stoły robocze ze stali nierdzewnej, szafki przelotowe ze stali nierdzewnej), f) meble do szatni - szafki do szatni, g) meble do sali gimnastycznej (m.in. szafa wielofunkcyjna, ławki gimnastyczne, drabinki przedszkolne, materace antypoślizgowe), h) wyposażenie kuchni (m.in. pojemniki termoizolacyjne, termosy do transportu żywności, zmywarka), i) naczynia użytkowe (m.in. dzbanki 1,8 l, sztućce, szklanki, talerze duże i małe, salaterki, kubki, półmiski, wazy, chochle). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniki nr 4a do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie nowo wybudowanego Przedszkola Samorządowego przy ulicy Spacerowej w miejscowości Sierakowice (Gmina Sierakowice, Powiat Kartuski, Województwo Pomorskie), w pomoce dydaktyczne. Przedmiotowe zadania inwestycyjne obejmuje: 1) Pomoce dydaktyczne ( zabawki, komplety edukacyjno-rozwojowe), 2) Pomoce dydaktyczne Montessori (zestawy do sal dydaktycznych), 3) Pomoce dydaktyczne Montessori (zestaw do kącika Montessori w sali dydaktycznej), 4) Wyposażenie w pomoce dydaktyczne i rozwijające sali gimnastycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniki nr 4b do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i instalacja urządzeń biurowych i informacyjno-komunikacyjnych wraz z oprogramowaniem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-07T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie nowo wybudowanego Przedszkola Samorządowego przy ulicy Spacerowej w miejscowości Sierakowice (Gmina Sierakowice, Powiat Kartuski, Województwo Pomorskie), w urządzenia biurowe i komputerowe. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne obejmuje: 1) drukarki, 2) komputery stacjonarne z oprogramowaniem, 3) laminarka, 4) kserokopiarka laserowa, 5) zestaw nagłośnienia sali gimnastycznej, 6) magnetofony, 7) wieżę HI-FI, 8) niszczarka do papieru, 9) telefon stacjonarny, 10) oprogramowanie do rozliczeń posiłków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniki nr 4c do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)