Dostawa rozwiązania do ochrony poczty elektronicznej przed spamem i wirusami

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Polska Akademia Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574653-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązania do ochrony poczty elektronicznej przed spamem i wirusami wraz z ich wdrożeniem w siedzibie Zamawiającego oraz przeprowadzeniem szkolenia administratorów Zamawiającego.
2. Zamawiający obecnie wykorzystuje urządzenie FortiMail 100C o numerze seryjnym: FE100C3910001109.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Na podstawie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy.
5. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
6. Ilekroć w dalszych postanowieniach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, mowa jest o przedmiocie zamówienia bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia opisany w niniejszym rozdziale oraz w załącznikach do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7383c24d-ec0b-4c22-8fd9-552ac0677966
Biuletyn 574653-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Akademia Nauk
Regon 32571300000
Zamawiajacy adres ulica pl. Defilad
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 182 62 32
Zamawiajacy fax 22 182 70 58
Zamawiajacy email zp@pan.pl
Adres strony url www.pan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Polska Akademia Nauk
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Akademia Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, piętro 25 pok. 2516
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rozwiązania do ochrony poczty elektronicznej przed spamem i wirusami
Numer referencyjny ZZP.261.17.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązania do ochrony poczty elektronicznej przed spamem i wirusami wraz z ich wdrożeniem w siedzibie Zamawiającego oraz przeprowadzeniem szkolenia administratorów Zamawiającego. 2. Zamawiający obecnie wykorzystuje urządzenie FortiMail 100C o numerze seryjnym: FE100C3910001109. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Na podstawie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 5. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 6. Ilekroć w dalszych postanowieniach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, mowa jest o przedmiocie zamówienia bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia opisany w niniejszym rozdziale oraz w załącznikach do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48210000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Dostawy należy dokonać maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy w przypadku zaoferowania rozwiązania w postaci urządzenia fizycznego. W przypadku złożenia oferty wariantowej i zaoferowania rozwiązania w postaci maszyny wirtualnej dostawę należy dokonać maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pozostałych terminów przewidzianych w OPZ i Umowie. 2. Skrócenie ww. terminu realizacji jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert w przypadku oferty podstawowej o oferty wariantowej w zależności od wyboru wykonawcy, którą z ofert złoży.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w przypadku zaoferowania urządzenia fizycznego: 1. certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej (potwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia zawierają niezbędne ograniczenia w zawartości materiałów szkodliwych: ołowiu, rtęci, kadmu, sześciowartościowego chromu, polibromowanych bifenyli i polibromowanych eterów fenylowych); 2. dokument Deklaracji zgodności CE oferowanych urządzeń potwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia spełniają wymagania dyrektyw tzw. „Nowego Podejścia” Unii Europejskiej.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w Krajowym Rejestrze Sądowym lub, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej albo umowę spółki cywilnej i pełnomocnictwo (jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 6) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ofercie, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy). 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr4 do SIWZ, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu Umowy; b) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; c) niedostępności na rynku urządzeń lub oprogramowań wskazanych w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń lub oprogramowań; d) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń albo oprogramowań nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia lub oprogramowania; e) pojawienie się nowszej technologii w zakresie Przedmiotu umowy, pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub oprogramowań albo kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; f) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy; g) zmiana terminów związanych w realizacją zamówienia, w tym terminu dostawy: • gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia (termin może ulec przedłużeniu o czas trwania siły wyższej) • w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (termin może zostać wydłużony o czas trwania tych okoliczności) 3. Zmiana umowy opisana w ust. 2 powyżej nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy. 4. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp następujące przypadki (wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie przewidzianej w § 14 z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem): a) zmiana osób, o których mowa w § 14 Umowy; b) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta podstawowa to zaoferowanie przez Wykonawcę dostawy urządzenia fizycznego. Oferta wariantowa to zaoferowanie przez Wykonawcę dostawy maszyny wirtualnej. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę, może to być oferta podstawowa lub oferta wariantowa. Opis sposobu przedstawienia oferty wariantowej Wykonawca podaje w formularzu ofertowym w załączniku nr 2 do SIWZ - nazwę producenta i model maszyny wirtualne, natomiast minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe zawiera punkt I w zakresie funkcjonalności rozwiązania i punkt II.2 w zakresie wymagań technicznych przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ. Opis kryterium oceny ofert wariantowych zawiera Rozdział XV ust. 2 SIWZ, którymi będzie kierował się Zamawiający przy ocenie złożonych ofert.

Criterion

Kryteria Czas trwania licencji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)