Stały serwis i utrzymanie w gotowości urządzeń drukujących wraz sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574608-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach przedmiotu Umowy, Wykonawca świadczy usługi które obejmują: 1) zapewnienie Zamawiającemu możliwości niezawodnego wykonywania najwyższej jakości wydruków i kopii (w tym kopii elektronicznych, czyli skanów oraz faksów) przez użytkowników w 152 lokalizacjach, z wykorzystaniem a) 137 urządzeń będących własnością Zamawiającego, b) 15 urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy do użytkowania Zamawiającemu, c) 26 fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę w trakcie trwanie umowy do użytkowania, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, d) innych urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę do użytkowania Zamawiającemu na zastępstwo urządzeń, których nie udało się naprawić, 2) sukcesywną dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych, 3) serwis i utrzymywanie prawidłowego działania urządzeń, obejmujące niezwłoczne wykonywanie niezbędnych napraw, w tym wymianę zużytych lub wadliwych części, 4) niezwłoczne udostępnienie do użytku urządzeń zastępczych w zamian za urządzenia, których nie udało się niezwłocznie naprawić, 5) instalację i konfigurację udostępnianych urządzeń oraz przeszkolenie użytkowników, 6) przygotowanie i uruchomienie we współpracy z informatykami Zamawiającego, skryptów raportujących stan liczników kopii oraz poziomy tonerów w udostępnionych urządzeniach włączonych do sieci teleinformatycznej Zamawiającego. Szczegółowy opis realizacji umowy precyzuje wzór Umowy będący Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48f22e99-bd2a-4c70-b5ec-3dff227c7904
Biuletyn 574608-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
Regon 015608709
Zamawiajacy adres ulica ul. Jasna
Zamawiajacy adres numer domu 2/4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-013
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 553 78 00
Zamawiajacy fax (22) 826 92 92
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl
Adres strony url www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojewódzki Sąd Administracyjny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Stały serwis i utrzymanie w gotowości urządzeń drukujących wraz sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
Numer referencyjny ZNAK SPRAWY WSA-ZP-03/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu W ramach przedmiotu Umowy, Wykonawca świadczy usługi które obejmują: 1) zapewnienie Zamawiającemu możliwości niezawodnego wykonywania najwyższej jakości wydruków i kopii (w tym kopii elektronicznych, czyli skanów oraz faksów) przez użytkowników w 152 lokalizacjach, z wykorzystaniem a) 137 urządzeń będących własnością Zamawiającego, b) 15 urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy do użytkowania Zamawiającemu, c) 26 fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę w trakcie trwanie umowy do użytkowania, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, d) innych urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę do użytkowania Zamawiającemu na zastępstwo urządzeń, których nie udało się naprawić, 2) sukcesywną dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych, 3) serwis i utrzymywanie prawidłowego działania urządzeń, obejmujące niezwłoczne wykonywanie niezbędnych napraw, w tym wymianę zużytych lub wadliwych części, 4) niezwłoczne udostępnienie do użytku urządzeń zastępczych w zamian za urządzenia, których nie udało się niezwłocznie naprawić, 5) instalację i konfigurację udostępnianych urządzeń oraz przeszkolenie użytkowników, 6) przygotowanie i uruchomienie we współpracy z informatykami Zamawiającego, skryptów raportujących stan liczników kopii oraz poziomy tonerów w udostępnionych urządzeniach włączonych do sieci teleinformatycznej Zamawiającego. Szczegółowy opis realizacji umowy precyzuje wzór Umowy będący Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-03T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada zawartą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował – liczy się data zakończenia umowy w przypadku zakończonych umów, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych ) co najmniej dwukrotnie zamówienie polegające na usłudze udostępnienia, dzierżawy, najmu lub leasingu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, której wartość umowy wyniosła nie mniej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy zł) brutto (każda z wykazanych umów) oraz potwierdzą to dowodami że usługa ta została wykonana należycie. b) Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 4 osobami (Zamawiający nie dopuszcza łączenia ról) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które będą realizować bezpośrednio świadczenie usług serwisowych. Wymagane jest aby każda w tych osób legitymowała się łącznie: - co najmniej 2 letnim doświadczeniem na stanowisku serwisanta urządzeń drukujących/skanujących, - znajomością budowy i działania urządzeń drukujących/skanujących, - umiejętnością diagnozowania usterek w podzespołach do urządzeń drukujących/skanujących, - umiejętnością wymiany podzespołów, instalacji i testowania urządzeń, - umiejętnością konfiguracji sprzętu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający w Załączniku Nr 6 do SIWZ wymaga od Wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tych osób.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy , b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, f) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz zrealizowanych umów zgodnie z warunkiem udziału sformułowanym w klauzuli XIII ust 2 pkt 2 lit a SIWZ – wg. wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (daty rozpoczęcia i zakończenia) i wskazania odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje, protokół odbioru itp.). W przypadku podania wartości (bez VAT) danej dostawy (usługi) w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. – dokument musi być podpisany przez Wykonawcę, b) informację o dysponowaniu osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z warunkiem udziału sformułowanym klauzuli XIII ust 2 pkt 2 lit b SIWZ – wg. wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ , c) zawartą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – zgodnie warunkiem udziału sformułowanym w klauzuli XIII ust. 2 pkt 3 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci katalogi, karty, instrukcje potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń o których mowa w formularzu ofertowym (Zamawiający dopuszcza wersję dokumentu w języku angielskim).
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ, c) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa pisemne oświadczenie sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, d) potwierdzenie wniesienia lub wpłacenia wadium, e) pełnomocnictwo (jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP O/O Warszawa Nr: 85 1010 1010 0078 1013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr WSA-ZP-03/2018” i należy załączyć go do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi Załączniki Nr 3 do SIWZ. Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy, 2) powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, 3) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej, 4) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ, 5) zmiany miejsca świadczenia usług, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, 6) wszelkich rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 2. W przypadku zaistnienia przesłanek po dacie podpisania umowy, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w razie zmiany: 1) ustawowej stawki podatku VAT dotyczącej świadczonych usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2017 r. poz. 847 ze zm.), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę niniejszej umowy, strony umowy dokonają stosownej zmiany (waloryzacji) wynagrodzenia należnego Wykonawcy, zmiana będzie się odnosić wyłączne do niezrealizowanej części umowy po dniu wejścia przepisów w życie, w zakresie którym umowa będzie podlegać waloryzacji.
IV 4 4 data 2018-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria parametry techniczne sprzętu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria jakość serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)