GuidZP400 |
1ddad08e-c4b5-4987-8d19-461c3fefc304
|
Biuletyn |
574584-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
142917040
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA NARZĘDZI DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
|
Numer referencyjny |
ZP/48/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
6
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E do SIWZ – Formularze cenowe (odpowiednio do części).
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłożył Zamawiającemu instrukcje użytkowania w języku polskim – dotyczy Części 1 - dla pozycji: 47, 48, 50, 63, 65.
4.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia nie był krótszy niż 12 miesięcy.
Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 6 części.
Część 1 – Narzędzia.
Część 2 – Tarcze szlifierskie i tnące, piły, noże, wiertła.
Część 3 – Sprzęt i materiały ochronno-zabezpieczające.
Część 4 – Drabiny.
Część 5 - Wózki transportowe.
Część 6 - Wózki do biblioteki.
7.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części.
8.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone.
9.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39224210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta (w ramach danej części) została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2.Wybrany w drodze postępowania Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu wymaganej dla Części 1 –Narzędzia- instrukcji użytkowania w języku polskim dla pozycji: 47, 48, 50, 63, 65.
3.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa ust. 1 lit. a, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
OFERTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCÓW POSIADAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA GRANICAMI TERYTORIUM RP
1.Stosownie do treści § 7.1. pkt. 2) lit. a), b) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016r., poz. 1126), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,
o których mowa w Rozdziale VI - Etap III ust. 1 lit a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 21, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony w terminach, o których mowa w pkt 21.
3.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią:
1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;
2.Formularze cenowe - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w załączniku nr 2, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E do SIWZ (odpowiednio dla części).
3.Pełnomocnictwo:
1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy), złożone w formie pisemnej. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a.istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
b.wystąpienia siły wyższej (rozumiana, jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy;
c.rezygnacji Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy;
d.zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę,
z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 22a ustawy Pzp, nowo wskazany podwykonawca wykaże spełnienie tych warunków;
e.gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu realizacji umowy, zmniejszenia zakresu realizacji umowy, odstąpienia od umowy bez naliczania kar umownych;
f.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku przez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto).
3.Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie
z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.
Wykonawca ma obowiązek wykazać na etapie składania oferty, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
|
IV 4 4 data |
2018-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|