Druk wraz z dostawą ulotek, plakatów, billboardów, bannerów oraz koszulek dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Koszulki i koszule

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573375-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798230009, 183300001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części), tj.:
1. Zadanie nr 1 – „Druk wraz z dostawą ulotek oraz plakatów dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa”
Zamówienie obejmuje przygotowanie do wydruku, wydruk oraz dostawę:
1) ulotka, 9 000 sztuk (6 różnych wersji po 1 500 sztuk), format 2 DL 199x210 mm,
po złożeniu DL 99x210 mm, 6 transz
a) papier kredowy min. 135g/m² matowy, kolor 4+4,
b) ulotki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego,
c) dostawa w ciągu roku w 6 transzach po 1 500 sztuk.
2) ulotka, 80 000 sztuk (2 różne wersje po 40 000 sztuk), format A3 składane do A4,
2 transze
a) papier kredowy min. 90g/m² matowy, kolor 4+4,
b) ulotki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego,
c) dostawa w ciągu roku w 2 transzach po 40 000 sztuk.
3) plakat, 1150x1750 mm – 70 sztuk (7 różnych wersje po 10 sztuk), 7 transz
a) papier kredowy min. 200g/m² matowy, kolor 4+0
b) plakaty zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego,
c) dostawa w ciągu roku w 7 transzach po 10 sztuk.
2. Zadanie nr 2 - „Druk wraz z dostawą billboardów i bannerów dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa”
Zamówienie obejmuje przygotowanie do druku, wydruk oraz dostawę:
1) billboard, 600x300 cm – 3 sztuki (3 różne wersje po 1 sztuce), 3 transze
a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m²
b) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego,
c) dostawa w ciągu roku w 3 transzach po 1 sztuce.
2) billboard, 504x238 cm – 8 sztuk (8 różnych wersji po 1 sztuce), 8 transz
a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m²
b) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego,
c) dostawa w ciągu roku w 8 transzach po 1 sztuce.
3) billboard, 500x250 cm – 1 sztuka
a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m²
b) billboard zostanie wydrukowany wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego.
4) banner, 1162x261 cm – 1 sztuka
a) kolor 4+0, tkanina winylowa o gramaturze min. 510g/m², zgrzewana i oczkowana,
b) baner zostanie wydrukowany wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego.
3. Zadanie nr 3 – „Wykonanie wraz z dostawą koszulek dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej
w Urzędzie Miasta Tarnowa”
Zamówienie obejmuje wykonanie oraz dostawę:
1) koszulka z bawełny – 300 sztuk
a) kolor czarny, w woreczku foliowym, gramatura min. 190 g/m², z elastycznym ściągaczem przy szyi, krótki rękaw,
b) nadruk full kolor (wymiar A3) z przodu koszulki, nadruk wykonany techniką sitodruku lub termotransferu,
c) ilości:
• rozmiar S – 50 sztuk
• rozmiar M – 100 sztuk
• rozmiar L – 100 sztuk
• rozmiar XL – 50 sztuk
d) koszulki zostaną wykonane wg. projektu dostarczonego przez Zamawiającego.
Zamówienia na daną transzę materiałów, o których mowa w pkt. 1 i 2 wraz z ich wzorami do druku w formacie pdf z jakością drukarską, Zamawiający będzie wysyłał sukcesywnie
wg swoich potrzeb, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy lub wskazany przez niego serwer FTP. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu poszczególne transze wydrukowanych materiałów w terminie do 7 dni od dostarczenia mu zamówienia na daną transzę wraz ze wzorem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05021099-0dd0-4afc-b298-b0193303ce66
Biuletyn 573375-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Regon 851661323
Zamawiajacy adres ulica Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 68 82 400
Zamawiajacy fax 14 68 82 545
Zamawiajacy email zamowienia@umt.tarnow.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Tarnowa - Kancelaria Główna, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter - sala nr 1A
Nazwa nadana zamowieniu Druk wraz z dostawą ulotek, plakatów, billboardów, bannerów oraz koszulek dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa
Numer referencyjny WIM.271.20.2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części), tj.: 1. Zadanie nr 1 – „Druk wraz z dostawą ulotek oraz plakatów dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa” Zamówienie obejmuje przygotowanie do wydruku, wydruk oraz dostawę: 1) ulotka, 9 000 sztuk (6 różnych wersji po 1 500 sztuk), format 2 DL 199x210 mm, po złożeniu DL 99x210 mm, 6 transz a) papier kredowy min. 135g/m² matowy, kolor 4+4, b) ulotki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 6 transzach po 1 500 sztuk. 2) ulotka, 80 000 sztuk (2 różne wersje po 40 000 sztuk), format A3 składane do A4, 2 transze a) papier kredowy min. 90g/m² matowy, kolor 4+4, b) ulotki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 2 transzach po 40 000 sztuk. 3) plakat, 1150x1750 mm – 70 sztuk (7 różnych wersje po 10 sztuk), 7 transz a) papier kredowy min. 200g/m² matowy, kolor 4+0 b) plakaty zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 7 transzach po 10 sztuk. 2. Zadanie nr 2 - „Druk wraz z dostawą billboardów i bannerów dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa” Zamówienie obejmuje przygotowanie do druku, wydruk oraz dostawę: 1) billboard, 600x300 cm – 3 sztuki (3 różne wersje po 1 sztuce), 3 transze a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 3 transzach po 1 sztuce. 2) billboard, 504x238 cm – 8 sztuk (8 różnych wersji po 1 sztuce), 8 transz a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 8 transzach po 1 sztuce. 3) billboard, 500x250 cm – 1 sztuka a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboard zostanie wydrukowany wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. 4) banner, 1162x261 cm – 1 sztuka a) kolor 4+0, tkanina winylowa o gramaturze min. 510g/m², zgrzewana i oczkowana, b) baner zostanie wydrukowany wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. 3. Zadanie nr 3 – „Wykonanie wraz z dostawą koszulek dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa” Zamówienie obejmuje wykonanie oraz dostawę: 1) koszulka z bawełny – 300 sztuk a) kolor czarny, w woreczku foliowym, gramatura min. 190 g/m², z elastycznym ściągaczem przy szyi, krótki rękaw, b) nadruk full kolor (wymiar A3) z przodu koszulki, nadruk wykonany techniką sitodruku lub termotransferu, c) ilości: • rozmiar S – 50 sztuk • rozmiar M – 100 sztuk • rozmiar L – 100 sztuk • rozmiar XL – 50 sztuk d) koszulki zostaną wykonane wg. projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Zamówienia na daną transzę materiałów, o których mowa w pkt. 1 i 2 wraz z ich wzorami do druku w formacie pdf z jakością drukarską, Zamawiający będzie wysyłał sukcesywnie wg swoich potrzeb, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy lub wskazany przez niego serwer FTP. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu poszczególne transze wydrukowanych materiałów w terminie do 7 dni od dostarczenia mu zamówienia na daną transzę wraz ze wzorem.
Cpv glowny przedmiot 79823000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień złożenia, następującego dokumentu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 2. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a, 3b, 3c do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o którym mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt. 2 oraz w sekcji III.4) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7) pkt. 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w przypadku: 1) zmiany obowiązujących aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmiany wynagrodzenia umownego w razie zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu, 3) zmiany podwykonawców, jeżeli Wykonawca w ofercie wykazał, że polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy, zmiana takiego podwykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku wykazania spełniania tego warunku przez proponowanego podwykonawcę; zmiana podwykonawcy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego, 4) zmiany danych adresowych Stron, 5) zmiany warunków i terminów płatności, 6) zmiany sposobu realizacji umowy, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej przedmiotu umowy, a zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; 2) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 i 2 przedłoży drugiej Stronie wniosek o zmianę umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmiany umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełniania postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Druk wraz z dostawą ulotek oraz plakatów dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79823000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje przygotowanie do wydruku, wydruk oraz dostawę: 1) ulotka, 9 000 sztuk (6 różnych wersji po 1 500 sztuk), format 2 DL 199x210 mm, po złożeniu DL 99x210 mm, 6 transz a) papier kredowy min. 135g/m² matowy, kolor 4+4, b) ulotki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 6 transzach po 1 500 sztuk. 2) ulotka, 80 000 sztuk (2 różne wersje po 40 000 sztuk), format A3 składane do A4, 2 transze a) papier kredowy min. 90g/m² matowy, kolor 4+4, b) ulotki zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 2 transzach po 40 000 sztuk. 3) plakat, 1150x1750 mm – 70 sztuk (7 różnych wersje po 10 sztuk), 7 transz a) papier kredowy min. 200g/m² matowy, kolor 4+0 b) plakaty zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 7 transzach po 10 sztuk. Zamówienia na daną transzę materiałów, wraz z ich wzorami do druku w formacie pdf z jakością drukarską, Zamawiający będzie wysyłał sukcesywnie wg swoich potrzeb, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy lub wskazany przez niego serwer FTP. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu poszczególne transze wydrukowanych materiałów w terminie do 7 dni od dostarczenia mu zamówienia na daną transzę wraz ze wzorem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Druk wraz z dostawą billboardów i bannerów dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79823000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje przygotowanie do druku, wydruk oraz dostawę: 1) billboard, 600x300 cm – 3 sztuki (3 różne wersje po 1 sztuce), 3 transze a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 3 transzach po 1 sztuce. 2) billboard, 504x238 cm – 8 sztuk (8 różnych wersji po 1 sztuce), 8 transz a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboardy zostaną wydrukowane wg projektów dostarczanych przez Zamawiającego, c) dostawa w ciągu roku w 8 transzach po 1 sztuce. 3) billboard, 500x250 cm – 1 sztuka a) kolor 4+0, papier blueback o gramaturze min. 115g/m² b) billboard zostanie wydrukowany wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. 4) banner, 1162x261 cm – 1 sztuka a) kolor 4+0, tkanina winylowa o gramaturze min. 510g/m², zgrzewana i oczkowana, b) baner zostanie wydrukowany wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Zamówienia na daną transzę materiałów, wraz z ich wzorami do druku w formacie pdf z jakością drukarską, Zamawiający będzie wysyłał sukcesywnie wg swoich potrzeb, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy lub wskazany przez niego serwer FTP. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu poszczególne transze wydrukowanych materiałów w terminie do 7 dni od dostarczenia mu zamówienia na daną transzę wraz ze wzorem.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie wraz z dostawą koszulek dla Wydziału Infrastruktury Miejskiej w Urzędzie Miasta Tarnowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18330000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje wykonanie oraz dostawę: 1) koszulka z bawełny – 300 sztuk a) kolor czarny, w woreczku foliowym, gramatura min. 190 g/m², z elastycznym ściągaczem przy szyi, krótki rękaw, b) nadruk full kolor (wymiar A3) z przodu koszulki, nadruk wykonany techniką sitodruku lub termotransferu, c) ilości: • rozmiar S – 50 sztuk • rozmiar M – 100 sztuk • rozmiar L – 100 sztuk • rozmiar XL – 50 sztuk d) koszulki zostaną wykonane wg. projektu dostarczonego przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)