Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przysusze

Data publikacji 2018-06-22
Data zakończenia 2018-07-02 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Przysucha
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575428-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331412002, 331413106, 331925007, 331412208, 384370007, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 24 miesięcy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do formularza oferty.
Zadanie nr 1 – sterylny sprzęt jednorazowego użytku igły, rurki intubacyjne, ostrza
Zadanie nr 2 - sterylny sprzęt jednorazowego użytku – cewniki
Zadanie nr 3 – drobny sprzęt medyczny – filtry, elektrody i inne
Zadanie nr 4 – rękawice j.uż.
Zadanie nr 5 – zestaw grawitacyjny do żywienia dojelitowego
Zadanie nr 6 - strzykawki j.uż.
Zadanie nr 7 - probówki
Zadanie nr 8 - pojemniki, worki i inne
Zadanie nr 9 - kaniule
Zadanie nr 10 – pieluchomajtki dla dorosłych
Zadanie nr 11 – drobny sprzęt laboratoryjny
Zadanie nr 12 – preparaty dezynfekcyjne
Wspólny Słownik Zamówień – nazwy i kody CPV:
33140000-3 materiały medyczne, 33141200-2- cewniki, 33141310-6-strzykawki, 33192500-7-probówki, 33141220-8-kaniula, 33631600-8 – środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 38437000-7 – pipety i akcesoria laboratoryjne
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą
liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza dzielenia poszczególnych części(zadań)
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy.
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
f)postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym.
6.Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

UWAGA
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp.w szczególności za pomocą środków , o których mowa w art. 30b ust. 1 w/w ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8e7a550-a469-4c24-a60f-0f57309f9f39
Biuletyn 575428-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica Aleja Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 9A
Zamawiajacy miejscowosc Przysucha
Zamawiajacy kod pocztowy 26-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 3833505
Zamawiajacy fax 48 3833504
Zamawiajacy email sekretariat@spzzozprzysucha.pl
Adres strony url www.spzzozprzysucha.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzzozprzysucha.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, al.Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha,Sekcja Org.-Gospodarcza
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, 26-400 Przysucha, Al.Jana Pawła II 9A, Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przysusze
Numer referencyjny 04/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 24 miesięcy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do formularza oferty. Zadanie nr 1 – sterylny sprzęt jednorazowego użytku igły, rurki intubacyjne, ostrza Zadanie nr 2 - sterylny sprzęt jednorazowego użytku – cewniki Zadanie nr 3 – drobny sprzęt medyczny – filtry, elektrody i inne Zadanie nr 4 – rękawice j.uż. Zadanie nr 5 – zestaw grawitacyjny do żywienia dojelitowego Zadanie nr 6 - strzykawki j.uż. Zadanie nr 7 - probówki Zadanie nr 8 - pojemniki, worki i inne Zadanie nr 9 - kaniule Zadanie nr 10 – pieluchomajtki dla dorosłych Zadanie nr 11 – drobny sprzęt laboratoryjny Zadanie nr 12 – preparaty dezynfekcyjne Wspólny Słownik Zamówień – nazwy i kody CPV: 33140000-3 materiały medyczne, 33141200-2- cewniki, 33141310-6-strzykawki, 33192500-7-probówki, 33141220-8-kaniula, 33631600-8 – środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 38437000-7 – pipety i akcesoria laboratoryjne 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza dzielenia poszczególnych części(zadań) 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy. a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. f)postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym. 6.Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp.w szczególności za pomocą środków , o których mowa w art. 30b ust. 1 w/w ustawy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23)ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do formularza oferty; UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b) Wypełnioną specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową– zał. nr 4 do formularza oferty c) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa . e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. f)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) oświadczenia, że oferowane produkty spełniają normy jakościowe i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP –zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Oświadczamy, że posiadane dokumenty potwierdzające w/w wymagania będą do wglądu na każde wezwanie Zamawiającego. Wszystkie w/w dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub kserokopię tych dokumentów z poświadczeniem za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy na realizację przedmiotowego zadania został przedstawiony jako zał nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis sterylny sprzęt jednorazowego użytku igły, rurki intubacyjne, ostrza, szczegółowy opis w zał. nr 4 do Formularza Oferty
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis sterylny sprzęt jednorazowego użytku – cewniki - szczegółowy opis w zał 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt medyczny – filtry, elektrody i inne - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis rękawice j.uż. - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis strzykawki j.uż. - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis probówki - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pojemniki, worki i inne - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis kaniule - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pieluchomajtki dla dorosłych - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt laboratoryjny - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis preparaty dezynfekcyjne - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis zestaw grawitacyjny do żywienia dojelitowego - szczegółowy opis w zał. nr 4 do formularza oferty
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)