GuidZP400 |
0a9fcad1-9298-4339-a4ef-3a16a23a55c8
|
Biuletyn |
576569-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie
|
Regon |
90067200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czerwonego Krzyża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włodawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 572 21 78
|
Zamawiajacy fax |
82 572 21 78
|
Zamawiajacy email |
kat35@op.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumwlodawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zwiększenie dostępności zabytkowego zespołu synagogalnego we Włodawie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mplwwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6 , www.muzeumwlodawa.pl - zakładka BIP
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańcem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie ul. Czerwonego Krzyża 7, 22-200 Włodawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa systemu audioprzewodników oraz zakup systemu zwiedzania grupowego Guide TOUR
|
Numer referencyjny |
AG/230-4/18 AT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
łącznie części 1 i 2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie 1 zakup i dostawa systemu audioprzewodników dla Muzeum – Zespołu Synagogalnego we Włodawie
Zadanie 2 zakup systemu zwiedzania grupowego Guide TOUR.
1) Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, bez wad i umożliwiający działanie systemu, a Wykonawca udziela na dostarczony sprzęt min. 24 miesięcznej gwarancji na warunkach wynikających z umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
2) System audioprzewodników winien działać w sposób automatyczny w zależności od miejsca, w którym znajduje się zwiedzający.
3) Sposób komunikacji urządzeń nie może ingerować w działanie urządzeń umieszczonych przez Zamawiającego w przestrzeni ekspozycyjnej w tym czujek alarmowych działających na częstotliwościach 434 i 868 Mhzn
4) Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy opracowany scenariusz wycieczki w języku polskim z wyznaczoną trasą oraz proponowanymi przystankami audiowycieczki (sektory wyzwalania) do konsultacji.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do korekty plików z materiałami dźwiękowymi przed ich instalacją w urządzeniach.
6) Wykonawca zobowiązany jest przy podpisaniu protokołu, dostarczyć dokumentację w języku polskim, zawierającą instrukcję obsługi i konfiguracji audioprzewodników oraz dokument gwarancji na warunkach nie gorszych niż wynikające z umowy i SIWZ.
2. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w zał. nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz postanowienia zawarte we wzorze umowy – zał. Nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342410-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
a) należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwa zamówienia obejmujące wdrożenie bezprzewodowego systemu audioprzewodników lub/i audiowycieczek dotyczące ekspozycji instytucji prowadzących działalność kulturalną lub/i turystyczną ( tj. muzea, galerie, obiekty sakralne, miasta) o wartości min. 150.000,00 zł brutto każde, w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące wdrożenie bezprzewodowego systemu audioprzewodników, gdzie wyzwalanie narracji jest automatyczne.
b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym tłumaczem i lektorem następujących języków: angielski, rosyjski, niemiecki, hebrajski, dla których jest to język ojczysty (native speaker). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się albo na podstawie przedstawionych referencji z innych realizacji na rzecz instytucji prowadzących działalność kulturalną lub/i turystyczną, albo na podstawie dokumentów potwierdzających, że dana osoba otrzymała wykształcenie w danym języku.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Imiona i nazwiska osób, tj. tłumaczy i lektorów następujących języków: angielski, rosyjski, niemiecki, hebrajski, dla których jest to język ojczysty (native speaker), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1 Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu kładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów (referencji) czy te dostawy zostały dokonane należycie. Należy wykazać minimum dwa zamówienia obejmujące wdrożenie bezprzewodowego systemu audioprzewodników lub/i audiowycieczek dotyczące ekspozycji instytucji prowadzących działalność kulturalną lub/i turystyczną ( tj. muzea, galerie, obiekty sakralne, miasta) o wartości min. 150.000,00 zł brutto każde, w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące wdrożenie bezprzewodowego systemu audioprzewodników, gdzie wyzwalanie narracji jest automatyczne.
2 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tzn. co najmniej jeden tłumacz i lektor następujących języków: angielski, rosyjski, niemiecki, hebrajski, dla których jest to język ojczysty (native speaker). wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu należy dołączyć referencje z innych realizacji na rzecz instytucji prowadzących działalność kulturalną lub/i turystyczną, lub dokument potwierdzający, że dana osoba otrzymała wykształcenie w danym języku.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty - za. 2 i 2a
2. Oryginał pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 z późn.zm).
3. Próbki nagrań lektorskich w wykonaniu lektorów proponowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – przynajmniej 2 głosów lektorskich w każdym języku (polski, angielski, niemiecki, rosyjski, hebrajski) oraz przynajmniej 2 głosów lektorskich proponowanych do realizacji wycieczki rodzinnej. Próbki nagrań lektorskich mają dotyczyć tekstu stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, oraz mają być dostarczone na nośniku umożliwiającym ich odsłuchanie.
4. Dowód wpłaty wadium lub dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5000,0 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 54 8042 0006 0550 1645 2000 0090 z dopiskiem: „Wadium – dostawa systemu audioprzewodników oraz zakup systemu zwiedzania grupowego Guide TOUR "
Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności:
1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę
określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych,
2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności:
1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę
określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż
okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w tym zakresie.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji, kiedy nastąpi odmowa lub nie nastąpi w terminach przewidzianych prawem wydanie przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
4. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
1) opóźnienia przekazania pomieszczeń do realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
2) zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
3) uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania a także innych przeszkód w całości leżących po stronie Zamawiającego,
4) siły wyższej,
5. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy w zakresie, w jakim uchybienia Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie Wykonawcy.
6. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku braku jego dostępności na rynku europejskim lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne urządzenia nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2018-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO .
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Muzeum – Zespół Synagogalny we Włodawie, ul. Czerwonego Krzyża 7, 22-200 Włodawa, tel: (82) 57 22 178.
2)Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Muzeum – Zespole Synagogalnym we Włodawie, kontakt: adres e-mail: iod@rodokontakt.pl , telefon 81 440 83 14
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę systemu audioprzewodników oraz zakup systemu zwiedzania grupowego Guide TOUR, Nr sprawy: AG/230-4/18 AT, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa systemu audioprzewodników dla Muzeum – Zespołu Synagogalnego we Włodawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342410-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dokładny opis wymaganych parametrów i ilości zawiera załącznik 1 A do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
System składa się z dwóch kompletów (każdy komplet stanowi: 30 audioprzewodników z wgranymi wycieczkami, ładowarką/ładowarkami, 65 słuchawkami) wraz z osprzętem, akcesoriami i oprogramowaniem do kontroli depozytów wspólnym dla obu kompletów.
System audioprzewodników ma się składać z audioprzewodników, tabliczek z symbolem słuchawek i numerkami, dedykowanych ładowarek i znaczników, które uruchamiają nagrania w wyznaczonych strefach.
Audioprzewodniki muszą mieć kolorowy wyświetlacz, dwa gniazda na słuchawki, możliwość włączania nagrań przez wpisanie numeru na klawiaturze oraz przez zbliżenie do etykiet ze symbolem słuchawek, w wyznaczonych strefach możliwość automatycznego uruchamiania nagrań za pomocą specjalnych znaczników nie wymagających zasilania prądem stałym, oraz możliwość synchronizowania się ze ścieżką dźwiękową filmu emitowanego na ekspozycji.
Ładowarka lub ładowarki muszą umożliwiać ładowanie wszystkich audioprzewodników równocześnie.
Znaczniki do automatycznego uruchamiania muszą mieć możliwość regulacji zasięgu od 5 m do 50 metrów oraz być zasilane bateryjnie.
Wydawanie i odbiór audioprzewodników (także systemów do zwiedzania grupowego) będzie się odbywał w przedsionku Synagogi Wielkiej, z przygotowanej do tego celu lady. W ladę mają być wbudowane ładowarki do audioprzewodnika i systemu zwiedzania grupowego. Słuchawki mają być rozmieszczone na stojakach i utrzymywane w higienie za pomocą środka do dezynfekcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup systemu zwiedzania grupowego Guide TOUR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342410-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dokładny opis wymaganych parametrów i ilości zawiera załącznik 1 B do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup 2 kompletów bezprzewodowych systemów oprowadzania na 30 osób każdy, dostosowanych do potrzeb osób starszych, niedosłyszących i niesłyszących. Umożliwia zwiedzanie grup i wycieczek z przewodnikiem, indywidualne zwiedzanie dla osób niedosłyszących, dla seniorów. (1 komplet stanowi – 2 nadajniki do zwiedzania grupowego, 30 odbiorników do zwiedzania grupowego wraz ze smyczami, 32 słuchawki nagłowne, 1 ładowarka).
|
| |