| GuidZP400 | 
						
															860f6cd3-e64e-4f04-8074-c375db629ac7
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															577271-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych  z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															93271739200000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Grabiszyńska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															105
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Wrocław
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															53439 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															dolnośląskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															(071) 783-13-73
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															(0-71) 362-15-12
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															zamowienia@dctk.wroc.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.dctk.wroc.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															3
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.dctk.wroc.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.dctk.wroc.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Tak, pisemnie
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, Sekretariat DCTK z KBDSz - wysoki parter, pokój nr 17 – Sekretariat Dyrektora DCTK z KBDSz
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa zestawów jednorazowych wraz z dzierżawą urządzenia do fotoferezy
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															ZP/ 13 /2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów jednorazowych wraz z dzierżawą urządzenia do fotoferezy
2.	Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy zestawów jednorazowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie otrzymanego zapotrzebowania określającego zamawiany asortyment oraz jego ilość, w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
3.	Wykonawca będzie dostarczał zamawiany asortyment na własny koszt i ryzyko.
4.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy P.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a)	rodzaj i ilość asortymentu – określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
b)	parametry techniczno – użytkowe stanowiące wymagania graniczne dotyczące urządzenia do fotoferezy wraz z zestawami jednorazowymi, załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
6.	Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33140000-3
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															18
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Zamawiający w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni - terminie wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń:
1.	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
2.	Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3.	Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P.z.p.
4.	Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności.
5.	Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
6.	Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. 2016 poz. 716 z późn.zm.)
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonych przez zamawiającego:
1. Certyfikat zgodności - wydany jest jednostkę notyfikowaną w zakresie zestawów jednorazowych do fotoferezy, potwierdzający, że zestawy jednorazowe są zgodne z dyrektywą 93/42/EWG dla wyrobów medycznych
2. Certyfikat zgodności - wydany jest jednostkę notyfikowaną w zakresie urządzenia, potwierdzający, że urządzenie do fotoferezy jest zgodne z dyrektywą 93/42/EWG dla wyrobów medycznych
3. Autoryzacja producenta oferowanych  urządzeń na prowadzenie serwisu, przeglądów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1. Projekt umowy, określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych
postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy,
o których mowa w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-07-02T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															11:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |