Zakup wyposażenia medycznego dla oddziałów realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój rehabilitacji w Szpitalu w Puszczykowie”

Data publikacji 2018-06-22
Data zakończenia 2018-07-02 00:00:00
Instytucja Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
Miejscowość Puszczykowo
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577022-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia medycznego realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój rehabilitacji w Szpitalu w Puszczykowie” w ramach programu: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę wyposażenia medycznego,
2) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi wyposażenia w siedzibie Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych).
5. Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez:
1) ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.),
2) ustawę z dnia 22 stycznia 2000 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047).
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07c21bde-6ae2-470a-9b30-a09c1c717ff1
Biuletyn 577022-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
Regon 63455243800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Puszczykowo
Zamawiajacy kod pocztowy 62041
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8984094, 8984000
Zamawiajacy fax 618 984 056
Zamawiajacy email przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl
Adres strony url http://www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Rozwój rehabilitacji w Szpitalu w Puszczykowie” realizowany w ramach programu: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalpuszczykowo.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S.A., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, Kancelaria.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia medycznego dla oddziałów realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój rehabilitacji w Szpitalu w Puszczykowie”
Numer referencyjny Szp.12/16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia medycznego realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój rehabilitacji w Szpitalu w Puszczykowie” w ramach programu: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę wyposażenia medycznego, 2) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi wyposażenia w siedzibie Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych). 5. Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez: 1) ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.), 2) ustawę z dnia 22 stycznia 2000 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047). 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla niniejszego postępowania warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla niniejszego postępowania warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla niniejszego postępowania warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dokumentacja zawierająca dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań, oświadczenia producenta, instrukcje obsługi itp. – dotyczy Części nr 1, 2 i 3. 2. Dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.), tj.: a) deklarację zgodności CE – dotyczy Części nr 1 i 2; b) zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – dotyczy Części nr 1 i 2. 3. Opinia laboratoryjna dla pokrywy materaca lub tkaniny z której została wykonana, potwierdzającą właściwości nieprzepuszczalności drobnoustrojów, wystawioną przez uprawniony do tego podmiot – dotyczy Części nr 1 poz. I. 4. Poświadczenie, iż oferowane łóżko oraz wózek spełniają wymagania określone w normie bezpieczeństwa EN 60601-2-52:2010 lub równoważnej, wystawione przez uprawniony do tego podmiot – dotyczy Części nr 1 poz. I i III. 5. Poświadczenie, iż oferowane łóżko zostało przebadane pod kątem bezpieczeństwa elektrycznego wg normy PN EN 62353 lub równoważnej, wystawione przez uprawniony do tego podmiot – dotyczy Części nr 1 poz. I.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Zgodnie z art. 91 ust. 3a Ustawy jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W przypadku gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
IV 4 4 data 2018-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Łóżka rehabilitacyjne wraz z szafkami przyłóżkowymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych), natomiast w niniejszym Ogłoszeniu znajdują się jedynie ogólne informacje. Pozycja 1 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne z materacami - 32 szt. Pozycja 2 - Stoliki przyłóżkowe z dodatkowym blatem - 32 szt. Pozycja 3 - Wózek do transportu chorych - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenia do fizykoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych), natomiast w niniejszym Ogłoszeniu znajdują się jedynie ogólne informacje: Pozycja 1 - Aparat do elektroterapii wraz z wyposażeniem - 1 szt. Pozycja 2 - Aparat do laseroterapii wraz z wyposażeniem - 1 szt. Pozycja 3 - Aplikator skanujący - 1 szt. Pozycja 4 - Aparat do magnetoterapii wraz z wyposażeniem - 1 szt. Pozycja 5 - Aparat do terapii ultradźwiękowej wraz z wyposażeniem - 1 szt. Pozycja 6 - Bezobsługowa głowica ultradźwiękowa wraz z wyposażeniem - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenia do kinezyterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych), natomiast w niniejszym Ogłoszeniu znajdują się jedynie ogólne informacje: Pozycja 1 - Wózek inwalidzki - 2 szt. Pozycja 2 - Wózek inwalidzki ze stabilizacją głowy - 1 szt. Pozycja 3 - Stół rehabilitacyjny - 3 szt. Pozycja 4 - System Sling Therapy - 2 szt. Pozycja 5 - Tablice KTM - 2 szt. Pozycja 6 - Rotor KRDW - 2 szt. Pozycja 7 - Tor do nauki chodu - 1 szt. Pozycja 8 - Taborety - 10 szt. Pozycja 9 - Osprzęt do kabiny UGUL - 1 szt. Pozycja 10 - Rotor KRG - 2 szt. Pozycja 11 - Fotel toaletowy - 1 szt. Pozycja 12 - Stół do pionizacji regulowany elektrycznie - 1 szt. Pozycja 13 - Lampa terapeutyczna - 1 szt. Pozycja 14 - Cykloergometr rowerowy - 2 szt. Pozycja 15 - Ergometr wioślarski - 1 szt. Pozycja 16 - Ergometr wioślarski - 1 szt. Pozycja 17 - Crosstrainer magnetyczny - 1 szt. Pozycja 18 - Stepper - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)