GuidZP400 |
07c21bde-6ae2-470a-9b30-a09c1c717ff1
|
Biuletyn |
577022-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
|
Regon |
63455243800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puszczykowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62041
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8984094, 8984000
|
Zamawiajacy fax |
618 984 056
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Rozwój rehabilitacji w Szpitalu w Puszczykowie” realizowany w ramach programu: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalpuszczykowo.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S.A., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, Kancelaria.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia medycznego dla oddziałów realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój rehabilitacji w Szpitalu w Puszczykowie”
|
Numer referencyjny |
Szp.12/16/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia medycznego realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój rehabilitacji w Szpitalu w Puszczykowie” w ramach programu: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę wyposażenia medycznego,
2) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi wyposażenia w siedzibie Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych).
5. Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez:
1) ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.),
2) ustawę z dnia 22 stycznia 2000 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047).
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa dla niniejszego postępowania warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa dla niniejszego postępowania warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa dla niniejszego postępowania warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokumentacja zawierająca dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań, oświadczenia producenta, instrukcje obsługi itp. – dotyczy Części nr 1, 2 i 3.
2. Dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.), tj.:
a) deklarację zgodności CE – dotyczy Części nr 1 i 2;
b) zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – dotyczy Części nr 1 i 2.
3. Opinia laboratoryjna dla pokrywy materaca lub tkaniny z której została wykonana, potwierdzającą właściwości nieprzepuszczalności drobnoustrojów, wystawioną przez uprawniony do tego podmiot – dotyczy Części nr 1 poz. I.
4. Poświadczenie, iż oferowane łóżko oraz wózek spełniają wymagania określone w normie bezpieczeństwa EN 60601-2-52:2010 lub równoważnej, wystawione przez uprawniony do tego podmiot – dotyczy Części nr 1 poz. I i III.
5. Poświadczenie, iż oferowane łóżko zostało przebadane pod kątem bezpieczeństwa elektrycznego wg normy PN EN 62353 lub równoważnej, wystawione przez uprawniony do tego podmiot – dotyczy Części nr 1 poz. I.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub
notarialnie poświadczonej kopii.
3. Zgodnie z art. 91 ust. 3a Ustawy jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W przypadku gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
|
IV 4 4 data |
2018-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Łóżka rehabilitacyjne wraz z szafkami przyłóżkowymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych), natomiast w niniejszym Ogłoszeniu znajdują się jedynie ogólne informacje.
Pozycja 1 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne z materacami - 32 szt.
Pozycja 2 - Stoliki przyłóżkowe z dodatkowym blatem - 32 szt.
Pozycja 3 - Wózek do transportu chorych - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia do fizykoterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych), natomiast w niniejszym Ogłoszeniu znajdują się jedynie ogólne informacje:
Pozycja 1 - Aparat do elektroterapii wraz z wyposażeniem - 1 szt.
Pozycja 2 - Aparat do laseroterapii wraz z wyposażeniem - 1 szt.
Pozycja 3 - Aplikator skanujący - 1 szt.
Pozycja 4 - Aparat do magnetoterapii wraz z wyposażeniem - 1 szt.
Pozycja 5 - Aparat do terapii ultradźwiękowej wraz z wyposażeniem - 1 szt.
Pozycja 6 - Bezobsługowa głowica ultradźwiękowa wraz z wyposażeniem - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia do kinezyterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych), natomiast w niniejszym Ogłoszeniu znajdują się jedynie ogólne informacje:
Pozycja 1 - Wózek inwalidzki - 2 szt.
Pozycja 2 - Wózek inwalidzki ze stabilizacją głowy - 1 szt.
Pozycja 3 - Stół rehabilitacyjny - 3 szt.
Pozycja 4 - System Sling Therapy - 2 szt.
Pozycja 5 - Tablice KTM - 2 szt.
Pozycja 6 - Rotor KRDW - 2 szt.
Pozycja 7 - Tor do nauki chodu - 1 szt.
Pozycja 8 - Taborety - 10 szt.
Pozycja 9 - Osprzęt do kabiny UGUL - 1 szt.
Pozycja 10 - Rotor KRG - 2 szt.
Pozycja 11 - Fotel toaletowy - 1 szt.
Pozycja 12 - Stół do pionizacji regulowany elektrycznie - 1 szt.
Pozycja 13 - Lampa terapeutyczna - 1 szt.
Pozycja 14 - Cykloergometr rowerowy - 2 szt.
Pozycja 15 - Ergometr wioślarski - 1 szt.
Pozycja 16 - Ergometr wioślarski - 1 szt.
Pozycja 17 - Crosstrainer magnetyczny - 1 szt.
Pozycja 18 - Stepper - 1 szt.
|
| |