GuidZP400 |
96843a91-f432-435f-b373-18b0b38b483d
|
Biuletyn |
578963-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
|
Regon |
001022914
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 52 54 100,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wyłącznie w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Aleja M.J.Piłsudskiego 59A , 10-950 Olsztyn
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w systemie regałów jezdnych wraz z ich montażem w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
|
Numer referencyjny |
2801-ILZ.260.22.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w systemie regałów jezdnych wraz z ich montażem w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, w oparciu o projekty aranżacji pomieszczeń archiwalnych przygotowanych przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Projekty aranżacji pomieszczeń archiwalnych stanowią załączniki do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia od nr 1.1 do nr 1.13. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, oznaczone cyframi rzymskimi:
CZĘŚĆ I – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 1 238,60 mb półki roboczej do budynków:
1) Oddział Celny w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A – pomieszczenie nr 9
2) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Elblągu przy ul. Jagiellończyka 5 – pomieszczenia nr 013 i 014
CZĘŚĆ II - Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 953,00 mb półki roboczej do budynków:
1) Urząd Skarbowy w Bartoszycach, ul. Bohaterów Warszawy 5 – pomieszczenia nr 010,015,019
2) Urząd Skarbowy w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 13 – pomieszczenia nr 02, 06
CZĘŚĆ III – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 658,90 mb półki roboczej do budynków:
1) Urząd Skarbowy w Ostródzie, ul. Olsztyńska 5B – pomieszczenia nr 016A i 016D
2) Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Działyńskich 3 – pomieszczenia nr 03,06,08
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej/finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż zaoferowana przez Wykonawcę wartość wykonania dostawy. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż 1 część zamówienia, suma ubezpieczenia powinna stanowić sumę kwot zaoferowanych dla każdej z tych części.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek posiadania zdolności technicznych i zawodowych do wykonania zamówienia, tj. posiadanie doświadczenia w wykonywaniu w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu w sposób należyty co najmniej 2 dostaw regałów jezdnych (przesuwnych), o łącznej ilości:
1) w części I zamówienia co najmniej 500 metrów bieżących półek użytkowych każda.
2) w części II zamówienia co najmniej 350 metrów bieżących półek użytkowych każda.
3) w części III zamówienia co najmniej 200 metrów bieżących półek użytkowych każda.
W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż 1 część zamówienia, należy potwierdzić wykonanie dostaw na każdą część zamówienia oddzielnie, przy czym dostawy nie mogą się powtarzać.
Posłużenie się tymi samymi dostawami w ramach złożenia oferty na kilka części zamówienia jest możliwe tylko w sytuacji, gdy ilość metrów bieżących wykazanych w dostawach odpowiada sumie metrów bieżących wymaganych dla odpowiednich części zamówienia, w których Wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 1 ustawy Pzp, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (bez wezwania Zamawiającego). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej każdy z członków składa ww. oświadczenie. Do złożenia tego oświadczenia nie jest zobowiązany podmiot trzeci.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykonawca spełni warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej/finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeśli złoży aktualny na dzień złożenia dokument (np. polisa, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia itp.) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opisanym w punkcie 3 SIWZ, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż zaoferowana przez Wykonawcę wartość wykonania danej części dostawy. Informacja ta musi potwierdzać w sposób jednoznaczny spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 6.1.3. SIWZ – odpowiednio do wybranej przez wykonawcę części zamówienia. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż 1 część zamówienia, suma ubezpieczenia powinna stanowić sumę kwot zaoferowanych dla każdej z tych części. Z przedłożonego dokumentu lub dokumentów musi wynikać fakt opłacenia składki ubezpieczenia lub rat wymaganych na dzień złożenia dokumentu (zgodnie z art. 814 § 1 kodeksu cywilnego), chyba że strony umowy ubezpieczenia umówiły się, że odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpocznie się pomimo nieuiszczenia składki ubezpieczeniowej, a wykonawca potwierdzi to odpowiednimi dokumentami. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może złożyć w/w informacji, zamawiający dopuszcza złożenie innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego warunku;
2) Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznych i zawodowych do wykonania zamówienia jeśli złoży wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości w PLN, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających należyte wykonanie dostawy. Informacja ta musi potwierdzać w sposób jednoznaczny spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 6.1.2. SIWZ – odpowiednio do wybranej przez wykonawcę części zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) oświadczenie producenta co do zgodności produktu z polskimi normami oraz przepisami dotyczącymi bhp
2) opis techniczny regałów wraz ze zdjęciami.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy, oraz zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej;
Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą na to zgodę.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
|
IV 4 4 data |
2018-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 1 238,60 mb półki roboczej do budynków w Elblągu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ I – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 1 238,60 mb półki roboczej do budynków:
1) Oddział Celny w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A – pomieszczenie nr 9
2) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Elblągu przy ul. Jagiellończyka 5 – pomieszczenia nr 013 i 014
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 953,00 mb półki roboczej do budynków w Urzędzie Skarbowym w Bartoszycach i Urzędzie Skarbowym w Ketrzynie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ II - Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 953,00 mb półki roboczej do budynków:
1) Urząd Skarbowy w Bartoszycach, ul. Bohaterów Warszawy 5 – pomieszczenia nr 010,015,019
2) Urząd Skarbowy w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 13 – pomieszczenia nr 02, 06
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 658,90 mb półki roboczej do budynków Urzędu Skarbowego w Ostródzie i Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ III – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 658,90 mb półki roboczej do budynków:
1) Urząd Skarbowy w Ostródzie, ul. Olsztyńska 5B – pomieszczenia nr 016A i 016D
2) Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Działyńskich 3 – pomieszczenia nr 03,06,08
|
| |