Dostawa regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w systemie regałów jezdnych wraz z ich montażem w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-09 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578963-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w systemie regałów jezdnych wraz z ich montażem w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, w oparciu o projekty aranżacji pomieszczeń archiwalnych przygotowanych przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Projekty aranżacji pomieszczeń archiwalnych stanowią załączniki do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia od nr 1.1 do nr 1.13. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, oznaczone cyframi rzymskimi:

CZĘŚĆ I – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 1 238,60 mb półki roboczej do budynków:
1) Oddział Celny w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A – pomieszczenie nr 9
2) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Elblągu przy ul. Jagiellończyka 5 – pomieszczenia nr 013 i 014

CZĘŚĆ II - Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 953,00 mb półki roboczej do budynków:
1) Urząd Skarbowy w Bartoszycach, ul. Bohaterów Warszawy 5 – pomieszczenia nr 010,015,019
2) Urząd Skarbowy w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 13 – pomieszczenia nr 02, 06

CZĘŚĆ III – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 658,90 mb półki roboczej do budynków:
1) Urząd Skarbowy w Ostródzie, ul. Olsztyńska 5B – pomieszczenia nr 016A i 016D
2) Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Działyńskich 3 – pomieszczenia nr 03,06,08

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96843a91-f432-435f-b373-18b0b38b483d
Biuletyn 578963-N-2018
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Regon 001022914
Zamawiajacy adres ulica al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 59 A
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 52 54 100,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
Adres strony url http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Oferty wnioski dostepne Nie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Aleja M.J.Piłsudskiego 59A , 10-950 Olsztyn
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w systemie regałów jezdnych wraz z ich montażem w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
Numer referencyjny 2801-ILZ.260.22.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w systemie regałów jezdnych wraz z ich montażem w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, w oparciu o projekty aranżacji pomieszczeń archiwalnych przygotowanych przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Projekty aranżacji pomieszczeń archiwalnych stanowią załączniki do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia od nr 1.1 do nr 1.13. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, oznaczone cyframi rzymskimi: CZĘŚĆ I – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 1 238,60 mb półki roboczej do budynków: 1) Oddział Celny w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A – pomieszczenie nr 9 2) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Elblągu przy ul. Jagiellończyka 5 – pomieszczenia nr 013 i 014 CZĘŚĆ II - Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 953,00 mb półki roboczej do budynków: 1) Urząd Skarbowy w Bartoszycach, ul. Bohaterów Warszawy 5 – pomieszczenia nr 010,015,019 2) Urząd Skarbowy w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 13 – pomieszczenia nr 02, 06 CZĘŚĆ III – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 658,90 mb półki roboczej do budynków: 1) Urząd Skarbowy w Ostródzie, ul. Olsztyńska 5B – pomieszczenia nr 016A i 016D 2) Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Działyńskich 3 – pomieszczenia nr 03,06,08
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej/finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż zaoferowana przez Wykonawcę wartość wykonania dostawy. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż 1 część zamówienia, suma ubezpieczenia powinna stanowić sumę kwot zaoferowanych dla każdej z tych części.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek posiadania zdolności technicznych i zawodowych do wykonania zamówienia, tj. posiadanie doświadczenia w wykonywaniu w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu w sposób należyty co najmniej 2 dostaw regałów jezdnych (przesuwnych), o łącznej ilości: 1) w części I zamówienia co najmniej 500 metrów bieżących półek użytkowych każda. 2) w części II zamówienia co najmniej 350 metrów bieżących półek użytkowych każda. 3) w części III zamówienia co najmniej 200 metrów bieżących półek użytkowych każda. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż 1 część zamówienia, należy potwierdzić wykonanie dostaw na każdą część zamówienia oddzielnie, przy czym dostawy nie mogą się powtarzać. Posłużenie się tymi samymi dostawami w ramach złożenia oferty na kilka części zamówienia jest możliwe tylko w sytuacji, gdy ilość metrów bieżących wykazanych w dostawach odpowiada sumie metrów bieżących wymaganych dla odpowiednich części zamówienia, w których Wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 1 ustawy Pzp, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (bez wezwania Zamawiającego). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej każdy z członków składa ww. oświadczenie. Do złożenia tego oświadczenia nie jest zobowiązany podmiot trzeci.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykonawca spełni warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej/finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeśli złoży aktualny na dzień złożenia dokument (np. polisa, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia itp.) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opisanym w punkcie 3 SIWZ, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż zaoferowana przez Wykonawcę wartość wykonania danej części dostawy. Informacja ta musi potwierdzać w sposób jednoznaczny spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 6.1.3. SIWZ – odpowiednio do wybranej przez wykonawcę części zamówienia. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż 1 część zamówienia, suma ubezpieczenia powinna stanowić sumę kwot zaoferowanych dla każdej z tych części. Z przedłożonego dokumentu lub dokumentów musi wynikać fakt opłacenia składki ubezpieczenia lub rat wymaganych na dzień złożenia dokumentu (zgodnie z art. 814 § 1 kodeksu cywilnego), chyba że strony umowy ubezpieczenia umówiły się, że odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpocznie się pomimo nieuiszczenia składki ubezpieczeniowej, a wykonawca potwierdzi to odpowiednimi dokumentami. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może złożyć w/w informacji, zamawiający dopuszcza złożenie innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego warunku; 2) Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznych i zawodowych do wykonania zamówienia jeśli złoży wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości w PLN, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających należyte wykonanie dostawy. Informacja ta musi potwierdzać w sposób jednoznaczny spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 6.1.2. SIWZ – odpowiednio do wybranej przez wykonawcę części zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie producenta co do zgodności produktu z polskimi normami oraz przepisami dotyczącymi bhp 2) opis techniczny regałów wraz ze zdjęciami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy, oraz zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej; Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą na to zgodę. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2018-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:15
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 1 238,60 mb półki roboczej do budynków w Elblągu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ I – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 1 238,60 mb półki roboczej do budynków: 1) Oddział Celny w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A – pomieszczenie nr 9 2) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Elblągu przy ul. Jagiellończyka 5 – pomieszczenia nr 013 i 014
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 953,00 mb półki roboczej do budynków w Urzędzie Skarbowym w Bartoszycach i Urzędzie Skarbowym w Ketrzynie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II - Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 953,00 mb półki roboczej do budynków: 1) Urząd Skarbowy w Bartoszycach, ul. Bohaterów Warszawy 5 – pomieszczenia nr 010,015,019 2) Urząd Skarbowy w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 13 – pomieszczenia nr 02, 06
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 658,90 mb półki roboczej do budynków Urzędu Skarbowego w Ostródzie i Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ III – Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych w łącznej ilości 658,90 mb półki roboczej do budynków: 1) Urząd Skarbowy w Ostródzie, ul. Olsztyńska 5B – pomieszczenia nr 016A i 016D 2) Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Działyńskich 3 – pomieszczenia nr 03,06,08
  

Criterion

Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)